Baskı ve Sıkıştırma
Karabasan, kişinin göğsüne ağırlık vererek nefes almasını zorlaştırır.
Bu baskı, "hareket edememe ve boğuluyormuş gibi his-setme" şeklinde yaşanır.
Bu durum, hem fizyolojik uyku felci ile hem de metafizik baskı ile açıklanır.
Karabasan, kişinin göğsüne ağırlık vererek nefes almasını zorlaştırır.
Bu baskı, "hareket edememe ve boğuluyormuş gibi his-setme" şeklinde yaşanır.
Bu durum, hem fizyolojik uyku felci ile hem de metafizik baskı ile açıklanır.
Ruhun Bedene Dönüşünde Engel
Uyku sırasında ruhun bedenden ayrıldığına inanılır.
Karabasan, ruhun bedene dönme anında araya girerek ki-şiyi sıkıştırır. Bu sebeple kişi hem uyanıkmış gibi olur hem de bedenini hareket ettiremez.
Uyku sırasında ruhun bedenden ayrıldığına inanılır.
Karabasan, ruhun bedene dönme anında araya girerek ki-şiyi sıkıştırır. Bu sebeple kişi hem uyanıkmış gibi olur hem de bedenini hareket ettiremez.
Okunacak olan ayetler nas felak ihlas ayetkursi ve yasin 9 okunur okumdan once sehadet parmadgi ile yatmis oldugunuz yerde sagdan sola sehadet parmadinizi cevirin ve biznillah karabassn daya gelmeyecektir
InseAllah sara hastalığının 2cesit olduğunu izah edecem
SARA CİNLERDEN MİDİR?
Cinlerin insanlara musallat olup bedensel ve zihinsel ra-hatsızlıklara sebep olabileceğine işaret eden ayetler vardır:
Cinlerin insanlara musallat olup bedensel ve zihinsel ra-hatsızlıklara sebep olabileceğine işaret eden ayetler vardır:
اَلَّذٖينَ يَاْكُلُونَ الرِّبٰوا لَا يَقُومُونَ اِلَّا كَمَا يَقُومُ الَّذٖى يَتَخَبَّطُهُ الشَّيْطَانُ مِنَ الْمَسِّ ذٰلِكَ بِاَنَّهُمْ قَالُوا اِنَّمَاالْبَيْعُ مِثْلُ الرِّبٰوا وَاَحَلَّ اللّٰهُ الْبَيْعَ وَحَرَّمَ الرِّبٰوا فَمَنْ جَاءَهُ مَوْعِظَةٌ مِنْ رَبِّهٖ فَانْتَهٰى فَلَهُ مَا سَلَفَ وَاَمْرُهُ اِلَى اللّٰهِ وَمَنْ عَادَ فَاُولٰئِكَ اَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فٖيهَا خَالِدُونَ
.275 - Faiz yiyenler, ancak şeytanın çarptığı kimsenin kalktığı gibi kalkarlar. Bu, onların, "Alışveriş de faiz gibidir" demelerinden dolayıdır. Oysa Allah, alışverişi helâl, faizi haram kılmıştır. Bundan böyle kime Rabbinden bir öğüt gelir de (o öğüte uyarak) faizden vazgeçerse, artık önceden aldığı onun olur. Durumu da Allah'a kalmıştır. (Allah, onu affeder.) Kim tekrar (faize) dönerse, işte onlar cehennemliklerdir. Orada ebedî kalacaklardır.
يَتَخَبَّطُهُ الشَّيْطَانُ مِنَ الْمَسِ
Bu ayet, "şeytan çarpması" benzetmesiyle epilepsiye ben-zer nöbetleri hatırlatır. Müfessirler buradan “şeytan insana bedensel zarar verebilir" sonucunu çıkarır (İbn Kesîr Tefsiri, Kurtubî Tefsiri).
Peygamber Efendimiz zamanında sara hastası olan bir ka-dın (Ümmü Züfer) gelerek "Bana cin çarpıyor, nöbet geçiriyo-rum, açılıp saçılıyorum. Bana dua et," dedi.
Efendimiz (s.a.v.) ona sabır karşılığında cenneti müjdele-di, dilese şifa için dua edeceğini söyledi. Kadın sabra razı oldu ama açılmaması için dua istedi.
Peygamber Efendimiz zamanında sara hastası olan bir ka-dın (Ümmü Züfer) gelerek "Bana cin çarpıyor, nöbet geçiriyo-rum, açılıp saçılıyorum. Bana dua et," dedi.
Efendimiz (s.a.v.) ona sabır karşılığında cenneti müjdele-di, dilese şifa için dua edeceğini söyledi. Kadın sabra razı oldu ama açılmaması için dua istedi.
diriyor. 40 Burada kadın hastalığını "cin çarpması" ile ilişkilen-
Peygamber Efendimiz, "Şeytan insanın bedeninde kanın dolaştığı gibi dolaşır," demiştir.41
Bu da cinlerin insana nüfuz edip fiziksel etkiler gösterebi-leceğini destekler.
İmam Ahmed b. Hanbel, cinlerin bedene girip sara hasta-lığına sebep olabileceğini açıkça söylemiştir. 42
"Ümmetin icmaı vardır ki, cin bedene girer ve akli-fizikî hastalık yapar."
Modern Tıpta Epilepsi
Epilepsi, beynin sinir hücrelerinde (nöronlarda) anormal elektriksel boşalmaların tekrar etmesiyle ortaya çıkan nörolo-jik bir hastalıktır.
Dünya Sağlık Örgütü (WHO) ve Uluslararası Epilepsi Birliği (ILAE) tanımına göre "epilepsi, iki veya daha fazla ne-densiz nöbet geçirilmesiyle karakterize kronik bir beyin has-talığıdır".
Sebepleri (Deliller)
Epilepsinin ortaya çıkma sebepleri tıbba göre şunlardır:
Genetik faktörler → Bazı epilepsi türleri kalıtsal gen deği-şimlerinden kaynaklanır.
40 Buhârl, Tibb, 38
41 Ahmed b. Hanbel, Müsned, 5/84
42 Kurtubi (Tefsir, Bakara 275):
Peygamber Efendimiz, "Şeytan insanın bedeninde kanın dolaştığı gibi dolaşır," demiştir.41
Bu da cinlerin insana nüfuz edip fiziksel etkiler gösterebi-leceğini destekler.
İmam Ahmed b. Hanbel, cinlerin bedene girip sara hasta-lığına sebep olabileceğini açıkça söylemiştir. 42
"Ümmetin icmaı vardır ki, cin bedene girer ve akli-fizikî hastalık yapar."
Modern Tıpta Epilepsi
Epilepsi, beynin sinir hücrelerinde (nöronlarda) anormal elektriksel boşalmaların tekrar etmesiyle ortaya çıkan nörolo-jik bir hastalıktır.
Dünya Sağlık Örgütü (WHO) ve Uluslararası Epilepsi Birliği (ILAE) tanımına göre "epilepsi, iki veya daha fazla ne-densiz nöbet geçirilmesiyle karakterize kronik bir beyin has-talığıdır".
Sebepleri (Deliller)
Epilepsinin ortaya çıkma sebepleri tıbba göre şunlardır:
Genetik faktörler → Bazı epilepsi türleri kalıtsal gen deği-şimlerinden kaynaklanır.
40 Buhârl, Tibb, 38
41 Ahmed b. Hanbel, Müsned, 5/84
42 Kurtubi (Tefsir, Bakara 275):
Beyin hasarı Doğumda oksijensiz kalma, kafa travma-ları, felç.
Enfeksiyonlar → Menenjit, ensefalit gibi beyin iltihapları.
Tümörler → Beyin içindeki kitleler epilepsiye yol açabilir.
Metabolik bozukluklar → Şeker düşüklüğü (hipoglisemi), elektrolit dengesizlikleri.
Belirtileri
Epilepsinin belirtileri nöbet tipine göre değişir:
Jeneralize nöbetler:
Tüm beyne yayılır.
Ani bayılma, kasılma, ağızdan köpük gelmesi, idrar kaçırma.
Sonrasında bitkinlik ve hafıza kaybı olabilir.
Parsiyel (fokal) nöbetler:
Sadece beynin bir bölgesinde başlar.
Kişi dalar, boş boş bakar, garip hareketler yapar.
Bazen sadece bir elde ya da yüzde kasılma olur.
Modern Tıp Görüşü
Epilepsi, biyolojik ve beyin kaynaklı bir rahatsızlıktır.
Bilimsel deliller (EEG kayıtları, görüntüleme, nörolojik bulgular) ile somut olarak gösterilebilir. 43
43 Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ), Epilepsi Bilgi Formu, 2023, Uluslararası Epilepsiye Karşı Lig (ILAE) Sınıflandırması, 2017, Harry Son'un İç Hastalıkları Prensipleri, 21. Baskı, Guyton & Hall, Tıbbi Fizyoloji Ders Kitabı, 14. Baskı
Enfeksiyonlar → Menenjit, ensefalit gibi beyin iltihapları.
Tümörler → Beyin içindeki kitleler epilepsiye yol açabilir.
Metabolik bozukluklar → Şeker düşüklüğü (hipoglisemi), elektrolit dengesizlikleri.
Belirtileri
Epilepsinin belirtileri nöbet tipine göre değişir:
Jeneralize nöbetler:
Tüm beyne yayılır.
Ani bayılma, kasılma, ağızdan köpük gelmesi, idrar kaçırma.
Sonrasında bitkinlik ve hafıza kaybı olabilir.
Parsiyel (fokal) nöbetler:
Sadece beynin bir bölgesinde başlar.
Kişi dalar, boş boş bakar, garip hareketler yapar.
Bazen sadece bir elde ya da yüzde kasılma olur.
Modern Tıp Görüşü
Epilepsi, biyolojik ve beyin kaynaklı bir rahatsızlıktır.
Bilimsel deliller (EEG kayıtları, görüntüleme, nörolojik bulgular) ile somut olarak gösterilebilir. 43
43 Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ), Epilepsi Bilgi Formu, 2023, Uluslararası Epilepsiye Karşı Lig (ILAE) Sınıflandırması, 2017, Harry Son'un İç Hastalıkları Prensipleri, 21. Baskı, Guyton & Hall, Tıbbi Fizyoloji Ders Kitabı, 14. Baskı
ŞİZOFRENİ NEDİR ?
NEDENLERİ VE BELİRTİLERİ NELERDİR ?
Şizofreni, kişinin düşünce, algı, duygu ve davranışlarını etkileyen ciddi bir ruhsal hastalıktır. Bu hastalıkta kişi, gerçeklikle bağ kurmakta zorlanabilir; düşüncelerini toparlamakta, olayları doğru yorumlamakta güçlük yaşayabilir.
Aslında Şizofreni, kişinin iradesizliği, zayıf karakteri veya islama tamamen uzak olmasıyla alakalı değildir. Bu, tıbbi ve psikolojik yönleri olan bir hastalıktır.
____
🔎Şizofreni neden olur?
Şizofreninin tek bir sebebi yoktur..!!!
Genellikle birden fazla etken bir araya gelerek hastalığı ortaya çıkarır:
1. Sebep = Genetik Yatkınlık :
Ailede şizofreni ya da ağır ruhsal hastalık durumu varsa bu kişinin bu hastalığa yakalanma risk artar.
2. Sebep = Beyin Kimyası ve Yapısı :
Beyindeki bazı kimyasal maddelerin (özellikle dopamin) dengesiz çalışması, düşünce ve algı bozukluklarına yol açabilir.
3. Sebep = Doğum Öncesi ve Çocukluk Dönemi Faktörleri :
• Anne karnında geçirilen ağır enfeksiyonlar
• Doğum sırasında oksijensiz kalma
• Çocuklukta ailesi tarafından ihmal görmek
____
💬Şizofreniyi Tetikleyen Faktörler nelerdir?
• Uzun süreli ve yoğun stres
• Aşırı korku ve güvensizlik ortamı
• Uykusuzluk ve düzensiz yaşam
• Madde kullanımı (özellikle esrar ve sentetik maddeler)
• Ani ve sarsıcı hayat olayları
____
🗨Şizofrenide Travmaların Rolü nedir?
Şizofreniyi çoğunlukla geçmiş travmalar besler....!!!
Bu hastalığı en sık tetikleyen geçmiş travmalar şunlardır:
• Çocuklukta fiziksel veya duygusal istismar
• Sürekli aşağılanma, değersiz hissettirilme
• Aşırı baskıcı, korkutucu ebeveyn tutumları
• Sevilen birini ani kaybetme
• Uzun süreli yalnızlık ve terk edilme duygusu
Özellikle çocukluk döneminde yaşanan ve içine atılan, konuşulamayan travmalar, ilerleyen yıllarda ağır ruhsal rahatsızlıklara zemin hazırlıyor...❗
____
🩺Şizofreninin Belirtileri nelerdir?
Belirtiler kişiye göre değişebilir ancak genel olarak üç grupta toplanır:
1. Belirti = Algı ve Düşünce Bozuklukları:
• Olmayan sesler duyma (en sık görülen belirti)
• Gerçek olmayan şeylere inanma (takip edilme, zarar verileceği düşüncesi gibi)
• Düşüncelerin dağılması, kopuk kopuk kesik kesik konuşma
2. Belirti = Duygusal ve Sosyal Bozukluk:
• İçine kapanma
• Duyguların donuklaşması
• İnsanlarla iletişimden kaçınma
• İlgi göstermekten ve ilgi görmekten kaçınma
3. Belirti = Davranışsal Bozukluklar:
• Günlük işleri yapamama
• Kişisel bakımı ihmal etme
• Anlamsız veya tekrar eden hareketler
YAZININ ÖZETİ👇🏻 :
Şizofreni; erken fark edildiğinde, düzenli tedavi ve güçlü bir sosyal destekle kontrol altına alınabilen bir hastalıktır biiznillah.
En büyük zarar, hastalığı inkâr etmek, kişiyi yalnız bırakmak ve damgalamaktır.
Anlayış ve merhamet ise iyileşme konusunda güçlü bir etkendir biiznillah
____
🌿@Rukye
NEDENLERİ VE BELİRTİLERİ NELERDİR ?
Şizofreni, kişinin düşünce, algı, duygu ve davranışlarını etkileyen ciddi bir ruhsal hastalıktır. Bu hastalıkta kişi, gerçeklikle bağ kurmakta zorlanabilir; düşüncelerini toparlamakta, olayları doğru yorumlamakta güçlük yaşayabilir.
Aslında Şizofreni, kişinin iradesizliği, zayıf karakteri veya islama tamamen uzak olmasıyla alakalı değildir. Bu, tıbbi ve psikolojik yönleri olan bir hastalıktır.
____
🔎Şizofreni neden olur?
Şizofreninin tek bir sebebi yoktur..!!!
Genellikle birden fazla etken bir araya gelerek hastalığı ortaya çıkarır:
1. Sebep = Genetik Yatkınlık :
Ailede şizofreni ya da ağır ruhsal hastalık durumu varsa bu kişinin bu hastalığa yakalanma risk artar.
2. Sebep = Beyin Kimyası ve Yapısı :
Beyindeki bazı kimyasal maddelerin (özellikle dopamin) dengesiz çalışması, düşünce ve algı bozukluklarına yol açabilir.
3. Sebep = Doğum Öncesi ve Çocukluk Dönemi Faktörleri :
• Anne karnında geçirilen ağır enfeksiyonlar
• Doğum sırasında oksijensiz kalma
• Çocuklukta ailesi tarafından ihmal görmek
____
💬Şizofreniyi Tetikleyen Faktörler nelerdir?
• Uzun süreli ve yoğun stres
• Aşırı korku ve güvensizlik ortamı
• Uykusuzluk ve düzensiz yaşam
• Madde kullanımı (özellikle esrar ve sentetik maddeler)
• Ani ve sarsıcı hayat olayları
____
🗨Şizofrenide Travmaların Rolü nedir?
Şizofreniyi çoğunlukla geçmiş travmalar besler....!!!
Bu hastalığı en sık tetikleyen geçmiş travmalar şunlardır:
• Çocuklukta fiziksel veya duygusal istismar
• Sürekli aşağılanma, değersiz hissettirilme
• Aşırı baskıcı, korkutucu ebeveyn tutumları
• Sevilen birini ani kaybetme
• Uzun süreli yalnızlık ve terk edilme duygusu
Özellikle çocukluk döneminde yaşanan ve içine atılan, konuşulamayan travmalar, ilerleyen yıllarda ağır ruhsal rahatsızlıklara zemin hazırlıyor...❗
____
🩺Şizofreninin Belirtileri nelerdir?
Belirtiler kişiye göre değişebilir ancak genel olarak üç grupta toplanır:
1. Belirti = Algı ve Düşünce Bozuklukları:
• Olmayan sesler duyma (en sık görülen belirti)
• Gerçek olmayan şeylere inanma (takip edilme, zarar verileceği düşüncesi gibi)
• Düşüncelerin dağılması, kopuk kopuk kesik kesik konuşma
2. Belirti = Duygusal ve Sosyal Bozukluk:
• İçine kapanma
• Duyguların donuklaşması
• İnsanlarla iletişimden kaçınma
• İlgi göstermekten ve ilgi görmekten kaçınma
3. Belirti = Davranışsal Bozukluklar:
• Günlük işleri yapamama
• Kişisel bakımı ihmal etme
• Anlamsız veya tekrar eden hareketler
YAZININ ÖZETİ👇🏻 :
Şizofreni; erken fark edildiğinde, düzenli tedavi ve güçlü bir sosyal destekle kontrol altına alınabilen bir hastalıktır biiznillah.
En büyük zarar, hastalığı inkâr etmek, kişiyi yalnız bırakmak ve damgalamaktır.
Anlayış ve merhamet ise iyileşme konusunda güçlü bir etkendir biiznillah
Bu hastalıktan kurtulmak adına (özellikle de ilk evrelerde bulunan hastalar için) rukye tedavisi ve İslami usullere uygun bir ölçüde Psikoterapi tedavisi uygulanmalıdır biiznillah☑ @dimamsalabe
____
🌿@Rukye
Sağ damarına basmak cini öldürmez rugye böyle olmaz arkadaşlar cini öldüreceksin diye adam yada kisi öldürürsünüz,
KANSER NEDEN BÜYÜK BİR HIZLA ARTIŞ GÖSTERİYOR
Kanser hastalığı kendi kendine bu kadar hızlı artmadı !...
Titanyumdioksit adında bir madde var. ve bu maddenin ne kadar tehlikeli bir madde olduğunu kendisinden okuyalım. titanyumdioksit konuşuyor. merhaba!
Ben Titanyum Dioksit 🙂
Atom altı çalışan nanoteknolojik bir boyayım.
Nem dengeleyici olarak da işlem görebilirim.
Boyutum çok küçücük olduğu için sizin DNA yapınızı bile bozabilecek kadar tehlikeliyim ama çok sevimli değil miyim?
İçinde bulunduğum abur cuburun Ambalajıma bir bakar mısınız, ne kadar usluyum. Ehe 🤗
Çocuğunuz bu ürünü aldığı zaman o tazecik hücrelerine nüfuz edebilecek şekilde üretildik.
Hani gördüğünüz leke tutmayan duvar boyaları var ya, lekeyi yok eden. İşte o benim sayemde hep.
Atom altıyım ben.
Evinizde benim gibi bir canlı ile yaşıyorsunuz aslında.
Milyonlarca küçücük ve sevimli nanoteknolojik parçacıklar... Biz bir aileyiz...
Mesela Faruk Günindi abi var. Aidin Salih teyzenin öğrencisi. İşte o bizim için şöyle der; "Beyazlarınız için aldığınız deterjanlar aslında lekeyi çıkarmıyor. İçinde bulunan titanyum dioksit ile beyaza boyuyor."
Bizler diş macunlarında da bulunuruz, dişlerinizi beyazlatmada görev üstleniriz. Oradan da artık vücudunuzun neresine gidersek 😊
Biz Atom Altıyız...
Ahir zamanın en tehlikeli buluşuyuz ama sevimliyiz (!)
Haaa... Bu arada... Uluslararası kodum ise E-171'dir.
🚫 *Titanyum Dioksit İçeren Bazı Ürünler*
♦️ Falım sakızlarda titanyum dioksit var.
♦️ Hamilelere verilen demir ilacı Ferrum fort da titanyum dioksit var.
♦️“Rabelis” adlı tablet ilaçta boyar madde olarak titanyum dioksit var.
♦️ "Fludex" adlı ilaçta
♦️ "Dolorex" adlı ilaçta
♦️ Biobellinda bb cream da CI77891 koduyla titanyum dioksit var
♦️Emedur tablet 200 mg ilaçta
♦️A-ferin adlı ilaçta boyar madde olarak titanyum dioksit var.
♦️BİM a.s nin çocuk diş macununda Cl 77891 koduyla titanyum dioksit var.
♦️Faks el sabununda CI 77891 koduyla titanyum dioksit var.
♦️Soğuk algınlığı ve grip için verilen "Dolven" film kaplı tablette boyar madde olarak titanyum dioksit (E171) var.
♦️Majezik adlı ilaçta titanyum dioksit var.
♦️ Paradontax adlı diş macununda "titanyum dioksit" maddesi var.
♦️Sensodyne naneli diş macununda titanyum dioksit var.
♦️ Sebamed in pişik kremimde titanyum dioksit var.
♦️ Signal dış macunu CI 77891 koduyla titanyum dioksit var.
♦️Dove sabunda da Cl 77891 olarak var.
♦️ Macrol antibiyotikte var
♦️ Panten şampuanda var
♦️Garnıer BB kremde Cl 77891/TITANIUM DIOXIDE olarak var.
♦️ ALERİNİT adlı ilaçta var.
♦️ Ketavel adlı ağrı kesicide var.
♦️Glıss şampuanında da var
♦️ Hamilton güneş kreminde titanium dioxide var.
♦️ Sağlık Bakanlığı nın çocuklara dağıttığı diş macununda da titanyum dioksit var.
♦️Diadermin bb kremde de var
♦️Aquas ve vivatinell bebek güneş kreminde titanyum dioksit var.
♦️ Sensodyn promine 6 12 yaş diş macununda var
♦️Himalaya marka cilt maskesinden titanium dioxide var
♦️ Reflor probiyotıkte e171var
♦️Apireks cold & flu da E171 var
♦️Maybelline colossal kajal göz kaleminde var.
♦️İburamin cold da da titanyum oksit var
♦️Neutrogena deep clean yüz maskesinde titanyum dioksit var.
♦️Sebamed in güneş kreminde var
♦️ Bonibon şekerlerde de var.
♦️ "Medlukast" isimli oğluma alerji için verilen ilaçta “boyar madde olarak titanyum dioksit “içerir diyor.
♦️ Crebros adlı ilaçta yardımcı madde olarak titanyum dioksit var
♦️ NIVEA Dudak nemlendiricisinde var
♦️ Lev-end isimli epilepsi ilacı. Risperdal isimli psikiyatri ilanında var.
♦️ Kolesterol hapı olan TARDEN'DE boyar madde olarak titanyum dioksit içerir, yazıyor.
♦️ Sesu rol on ağdada var.
♦️ Kağıt havlu, tuvalet kağıdı, kağıt, mendiller, bunlarda boş yere etikette aramaya gerek yok bence.
Bunlar %100 selülozdan üretiliyor ama işlenme aşamasında ağartılırken hangi yöntemle, maddeyle ağartılıyor bu önemli. Bu bilgiyi de etikette bulamayız...
♦️Pepticer adlı mide ilacında hem jelatin hem de titanyum dioksit var.
♦️ Nootropil isimli ilaçta E-171 koduyla yazılmış
♦️ Oriflime in diş macununda var
Kanser hastalığı kendi kendine bu kadar hızlı artmadı !...
Titanyumdioksit adında bir madde var. ve bu maddenin ne kadar tehlikeli bir madde olduğunu kendisinden okuyalım. titanyumdioksit konuşuyor. merhaba!
Ben Titanyum Dioksit 🙂
Atom altı çalışan nanoteknolojik bir boyayım.
Nem dengeleyici olarak da işlem görebilirim.
Boyutum çok küçücük olduğu için sizin DNA yapınızı bile bozabilecek kadar tehlikeliyim ama çok sevimli değil miyim?
İçinde bulunduğum abur cuburun Ambalajıma bir bakar mısınız, ne kadar usluyum. Ehe 🤗
Çocuğunuz bu ürünü aldığı zaman o tazecik hücrelerine nüfuz edebilecek şekilde üretildik.
Hani gördüğünüz leke tutmayan duvar boyaları var ya, lekeyi yok eden. İşte o benim sayemde hep.
Atom altıyım ben.
Evinizde benim gibi bir canlı ile yaşıyorsunuz aslında.
Milyonlarca küçücük ve sevimli nanoteknolojik parçacıklar... Biz bir aileyiz...
Mesela Faruk Günindi abi var. Aidin Salih teyzenin öğrencisi. İşte o bizim için şöyle der; "Beyazlarınız için aldığınız deterjanlar aslında lekeyi çıkarmıyor. İçinde bulunan titanyum dioksit ile beyaza boyuyor."
Bizler diş macunlarında da bulunuruz, dişlerinizi beyazlatmada görev üstleniriz. Oradan da artık vücudunuzun neresine gidersek 😊
Biz Atom Altıyız...
Ahir zamanın en tehlikeli buluşuyuz ama sevimliyiz (!)
Haaa... Bu arada... Uluslararası kodum ise E-171'dir.
🚫 *Titanyum Dioksit İçeren Bazı Ürünler*
♦️ Falım sakızlarda titanyum dioksit var.
♦️ Hamilelere verilen demir ilacı Ferrum fort da titanyum dioksit var.
♦️“Rabelis” adlı tablet ilaçta boyar madde olarak titanyum dioksit var.
♦️ "Fludex" adlı ilaçta
♦️ "Dolorex" adlı ilaçta
♦️ Biobellinda bb cream da CI77891 koduyla titanyum dioksit var
♦️Emedur tablet 200 mg ilaçta
♦️A-ferin adlı ilaçta boyar madde olarak titanyum dioksit var.
♦️BİM a.s nin çocuk diş macununda Cl 77891 koduyla titanyum dioksit var.
♦️Faks el sabununda CI 77891 koduyla titanyum dioksit var.
♦️Soğuk algınlığı ve grip için verilen "Dolven" film kaplı tablette boyar madde olarak titanyum dioksit (E171) var.
♦️Majezik adlı ilaçta titanyum dioksit var.
♦️ Paradontax adlı diş macununda "titanyum dioksit" maddesi var.
♦️Sensodyne naneli diş macununda titanyum dioksit var.
♦️ Sebamed in pişik kremimde titanyum dioksit var.
♦️ Signal dış macunu CI 77891 koduyla titanyum dioksit var.
♦️Dove sabunda da Cl 77891 olarak var.
♦️ Macrol antibiyotikte var
♦️ Panten şampuanda var
♦️Garnıer BB kremde Cl 77891/TITANIUM DIOXIDE olarak var.
♦️ ALERİNİT adlı ilaçta var.
♦️ Ketavel adlı ağrı kesicide var.
♦️Glıss şampuanında da var
♦️ Hamilton güneş kreminde titanium dioxide var.
♦️ Sağlık Bakanlığı nın çocuklara dağıttığı diş macununda da titanyum dioksit var.
♦️Diadermin bb kremde de var
♦️Aquas ve vivatinell bebek güneş kreminde titanyum dioksit var.
♦️ Sensodyn promine 6 12 yaş diş macununda var
♦️Himalaya marka cilt maskesinden titanium dioxide var
♦️ Reflor probiyotıkte e171var
♦️Apireks cold & flu da E171 var
♦️Maybelline colossal kajal göz kaleminde var.
♦️İburamin cold da da titanyum oksit var
♦️Neutrogena deep clean yüz maskesinde titanyum dioksit var.
♦️Sebamed in güneş kreminde var
♦️ Bonibon şekerlerde de var.
♦️ "Medlukast" isimli oğluma alerji için verilen ilaçta “boyar madde olarak titanyum dioksit “içerir diyor.
♦️ Crebros adlı ilaçta yardımcı madde olarak titanyum dioksit var
♦️ NIVEA Dudak nemlendiricisinde var
♦️ Lev-end isimli epilepsi ilacı. Risperdal isimli psikiyatri ilanında var.
♦️ Kolesterol hapı olan TARDEN'DE boyar madde olarak titanyum dioksit içerir, yazıyor.
♦️ Sesu rol on ağdada var.
♦️ Kağıt havlu, tuvalet kağıdı, kağıt, mendiller, bunlarda boş yere etikette aramaya gerek yok bence.
Bunlar %100 selülozdan üretiliyor ama işlenme aşamasında ağartılırken hangi yöntemle, maddeyle ağartılıyor bu önemli. Bu bilgiyi de etikette bulamayız...
♦️Pepticer adlı mide ilacında hem jelatin hem de titanyum dioksit var.
♦️ Nootropil isimli ilaçta E-171 koduyla yazılmış
♦️ Oriflime in diş macununda var
RUKYE ESNASINDA ŞAH DAMARA BASKI UYGULAMAK DOĞRU MU?
Bakın Şah damarı (karotis), beynin ana kan kaynağıdır. Bu damara basmak, sıkmak ya da baskı uygulamak son derece tehlikelidir ve kişiyi öldürebilir
Şah damarı sıkıldığında beyne giden kan akımı azalır veya tamamen kesilir. Beyin dokusu oksijensizliğe dakikalar içinde dayanamaz. Bu durumda ne olur biliyormusunuz⁉️
• Beyin felci (inme) gelişebilir
• Damarda bulunan plaklar kopup pıhtı olarak beyne gidebilir
Kalıcı felç, konuşma kaybı, bilinç kaybı oluşabilir...!!!
ALLAH MUHAFAZA Ani ölüm riski bile vardır...!!!
Bu hareket her ne kadar hastanın iyiliği için görünse bile aslında “cin çıksın ya da ölsün” diye yapılan bir uygulama değil; doğrudan insan bedenine zarar veren fiziksel bir şiddettir.
ŞUNUDA DİYEYİM "ŞAH DAMARINA BASMAK CİNİ ÖLDÜRMEZ" ❗
Bu nokta özellikle bilinmelidir ki Şah damarına basmak cini öldürmez.
Burada Zarar gören cin değil, insandır.. insandır..
Şah damarı insanın hayati bir organıdır. Buraya yapılan baskı Cin üzerinde çok ciddi bir etki sağlamaz, Ama insanı ölüme kadar götürebilir.
PEKİ RUKYE ESNASINDA CAİZ OLAN NEDİR? HAFİFÇE VURMAKTIR✅
Bedenin belirli yerlerine hafifçe yapılan vuruşlar, cine eziyet verir.
AMA Bu hafifçe vuruş ;
• Boğma değildir
• Damar sıkma değildir
• Boyun, şah damarı, göğüs, solunum yollarına şiddetli dayak atmak değildir.
Bu vuruşlar insan bedenine zarar vermeyen, can güvenliğini riske atmayan, hafifçe bir vuruştur.
İSLAMİ OLARAKDA KONUYA DEĞİNMEK İSTİYORUM Kİ:
❗ Cin eziyet duyar diye insanı boğmak, damarına basmak, nefessiz bırakmak asla CAİZ değildir.
“Cin eziyet görüyor” bahanesiyle insan bedenine işkence yapılamaz.
Peygamberimiz ﷺ hiçbir zaman bir insanı boğarak rukye yapmamıştır🌙
İnsanın sağlığına zarar veren onu ölüme iten hareketler Şer’an haramdır,Tıbben tehlikelidir ve zulümdür...!!!
SON SÖZÜMÜZÜ SÖYLEYELİM:
Şah damarına basmak rukye değildir !
Cini öldürmez, insanı öldürebilir !
Gerçek rukye, insana zarar vermeyen; Allah’ın kelamıyla yapılan güzel bir uygulamadır. Sağlıkla kalın
🌿Uzman rukyeci ve Psikoterapist MUAMMER ÇINAR
Bakın Şah damarı (karotis), beynin ana kan kaynağıdır. Bu damara basmak, sıkmak ya da baskı uygulamak son derece tehlikelidir ve kişiyi öldürebilir
Şah damarı sıkıldığında beyne giden kan akımı azalır veya tamamen kesilir. Beyin dokusu oksijensizliğe dakikalar içinde dayanamaz. Bu durumda ne olur biliyormusunuz⁉️
• Beyin felci (inme) gelişebilir
• Damarda bulunan plaklar kopup pıhtı olarak beyne gidebilir
Kalıcı felç, konuşma kaybı, bilinç kaybı oluşabilir...!!!
ALLAH MUHAFAZA Ani ölüm riski bile vardır...!!!
Bu hareket her ne kadar hastanın iyiliği için görünse bile aslında “cin çıksın ya da ölsün” diye yapılan bir uygulama değil; doğrudan insan bedenine zarar veren fiziksel bir şiddettir.
ŞUNUDA DİYEYİM "ŞAH DAMARINA BASMAK CİNİ ÖLDÜRMEZ" ❗
Bu nokta özellikle bilinmelidir ki Şah damarına basmak cini öldürmez.
Burada Zarar gören cin değil, insandır.. insandır..
Şah damarı insanın hayati bir organıdır. Buraya yapılan baskı Cin üzerinde çok ciddi bir etki sağlamaz, Ama insanı ölüme kadar götürebilir.
PEKİ RUKYE ESNASINDA CAİZ OLAN NEDİR? HAFİFÇE VURMAKTIR✅
Bedenin belirli yerlerine hafifçe yapılan vuruşlar, cine eziyet verir.
AMA Bu hafifçe vuruş ;
• Boğma değildir
• Damar sıkma değildir
• Boyun, şah damarı, göğüs, solunum yollarına şiddetli dayak atmak değildir.
Bu vuruşlar insan bedenine zarar vermeyen, can güvenliğini riske atmayan, hafifçe bir vuruştur.
İSLAMİ OLARAKDA KONUYA DEĞİNMEK İSTİYORUM Kİ:
❗ Cin eziyet duyar diye insanı boğmak, damarına basmak, nefessiz bırakmak asla CAİZ değildir.
“Cin eziyet görüyor” bahanesiyle insan bedenine işkence yapılamaz.
Peygamberimiz ﷺ hiçbir zaman bir insanı boğarak rukye yapmamıştır🌙
İnsanın sağlığına zarar veren onu ölüme iten hareketler Şer’an haramdır,Tıbben tehlikelidir ve zulümdür...!!!
SON SÖZÜMÜZÜ SÖYLEYELİM:
Şah damarına basmak rukye değildir !
Cini öldürmez, insanı öldürebilir !
Gerçek rukye, insana zarar vermeyen; Allah’ın kelamıyla yapılan güzel bir uygulamadır. Sağlıkla kalın
🌿Uzman rukyeci ve Psikoterapist MUAMMER ÇINAR
السحرة الأطفال خطر على المجتمع وهم العدو القادم