هاشمی طبا: آن روزی که ایران دوستی را شرک می خواندید ، نتیجه اش نخواندن سرودملی توسط بازیکنان است
✍️سیدمصطفی هاشمیطبا در روزنامه شرق نوشت:
♦️سؤالی که این روزها مطرح است، آن است که چرا تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم ملی انگلستان شکست اینچنین سنگینی خورده است و آیا این تیم نمیتوانست نتیجه بهتری کسب کند و حتی مثل عربستان که آرژانتین را شکست داد، پیروز میدان باشد؟
♦️با این تیم بیتمرکز، مربی دوماهه تحمیلی و فضای اجتماعی منعکس شده در استادیوم، آیا انتظار پیروزی باید داشته باشیم؟ فدراسیون ما حتی نتوانست تماشاگران را سازماندهی کند؛ کاری که دیگر کشورها انجام میدهند.
♦️اگر به نخواندن سرود از سوی بازیکنان ایراد داریم، به یاد آوریم که در سالهای گذشته ایراندوستی نفی و حتی شرک خوانده میشد و هرگز آموزش این کار به ورزشکاران داده نشده است و وقتی احساس ایراندوستی نفی میشود، چه جای گله است؟
♦️اگر میخواهیم در دو بازی آینده دور مقدماتی، تیم ملیمان نتیجه مناسب بگیرد، به آنان کاری نداشته باشیم. سیاسیون و مقامات دیگر، خود را از تیم ملی دور نگه دارند.
@rahenow 🗿👈
✍️سیدمصطفی هاشمیطبا در روزنامه شرق نوشت:
♦️سؤالی که این روزها مطرح است، آن است که چرا تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم ملی انگلستان شکست اینچنین سنگینی خورده است و آیا این تیم نمیتوانست نتیجه بهتری کسب کند و حتی مثل عربستان که آرژانتین را شکست داد، پیروز میدان باشد؟
♦️با این تیم بیتمرکز، مربی دوماهه تحمیلی و فضای اجتماعی منعکس شده در استادیوم، آیا انتظار پیروزی باید داشته باشیم؟ فدراسیون ما حتی نتوانست تماشاگران را سازماندهی کند؛ کاری که دیگر کشورها انجام میدهند.
♦️اگر به نخواندن سرود از سوی بازیکنان ایراد داریم، به یاد آوریم که در سالهای گذشته ایراندوستی نفی و حتی شرک خوانده میشد و هرگز آموزش این کار به ورزشکاران داده نشده است و وقتی احساس ایراندوستی نفی میشود، چه جای گله است؟
♦️اگر میخواهیم در دو بازی آینده دور مقدماتی، تیم ملیمان نتیجه مناسب بگیرد، به آنان کاری نداشته باشیم. سیاسیون و مقامات دیگر، خود را از تیم ملی دور نگه دارند.
@rahenow 🗿👈
چنین آدم سبکمغزی نمیفهمد که بیتوجهی به سیاست است که زنان فاحشه و کودکان خیابانی میسازد، قتل و غارت را زیاد میکند و از همه بدتر بر فساد صاحبان قدرت میافزاید...
#برتولت_برشت
#مهدی_طارمی
@rahenow 🗿👈
#برتولت_برشت
#مهدی_طارمی
@rahenow 🗿👈
✍️ صابر قدیمی:
اگر نمایندهی مجلسی این متن را میخواند بداند از این اندوهگینم که در دورهای زندگی کردم که شما در آن نفس میکشیدید.
اندوهگینم که دغدغه #نماینده مردم افزایش حقوق خود، گرفتن خودرو بیشتر و بهتر، رد شدن از خطوط قرمز و ویژه، بستن اینترنت، تایید فرمایشی وزرای بیکفایت، محرومیت و برخورد با دانشجویان و معترضین بود.
از این اندوهگینم برای هیچ کدامتان مهم نیست مردم اندوهگینند از بیکفایتی شما.
تکمله: یکی از دوستان الان پیامی فرستاد که این مطلب در صحن مطرح نشده و طرح یکی از نمایندگان بوده. اخلاق حکم میکرد که این را بگویم. منتها این نکته در نظر من از میزان بیکفایتی نمایندگان کم نمیکند.
@rahenow 🗿👈
اگر نمایندهی مجلسی این متن را میخواند بداند از این اندوهگینم که در دورهای زندگی کردم که شما در آن نفس میکشیدید.
اندوهگینم که دغدغه #نماینده مردم افزایش حقوق خود، گرفتن خودرو بیشتر و بهتر، رد شدن از خطوط قرمز و ویژه، بستن اینترنت، تایید فرمایشی وزرای بیکفایت، محرومیت و برخورد با دانشجویان و معترضین بود.
از این اندوهگینم برای هیچ کدامتان مهم نیست مردم اندوهگینند از بیکفایتی شما.
تکمله: یکی از دوستان الان پیامی فرستاد که این مطلب در صحن مطرح نشده و طرح یکی از نمایندگان بوده. اخلاق حکم میکرد که این را بگویم. منتها این نکته در نظر من از میزان بیکفایتی نمایندگان کم نمیکند.
@rahenow 🗿👈
💦آخوند 420 !
آخوند را فقط دزد بیت المال به جای می آوریم. آن چه به چشم سر می بینیم. چشم پشت سر نداریم، آخوند بزرگی ما را دزدید. نشاط و رفاه ما را دزدید، امید و آبروی ما را دزدید، تاریخ و جغرافیای ما را دزدید، دین و پاسپورت و شاهنامه و پرچم و مرام و نجابت و غرور و یوز و جشن و فر و شاهنشاهی و بکارت ما را ازاله کرد. نه می بخشیم. نه فراموش می کنیم.
نصف باتوم جا مونده:
- چرا آخیش اوخیش نمی کنی؟
- مگه توشه؟
- مدتیه!
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
آخوند را فقط دزد بیت المال به جای می آوریم. آن چه به چشم سر می بینیم. چشم پشت سر نداریم، آخوند بزرگی ما را دزدید. نشاط و رفاه ما را دزدید، امید و آبروی ما را دزدید، تاریخ و جغرافیای ما را دزدید، دین و پاسپورت و شاهنامه و پرچم و مرام و نجابت و غرور و یوز و جشن و فر و شاهنشاهی و بکارت ما را ازاله کرد. نه می بخشیم. نه فراموش می کنیم.
نصف باتوم جا مونده:
- چرا آخیش اوخیش نمی کنی؟
- مگه توشه؟
- مدتیه!
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد قطعنامه «تشکیل یک کمیته حقیقتیاب بینالمللی درباره نقض حقوق بشر در ایران» را با اکثریت آرا تصویب کرد.
۲۵ رای مثبت:
آرژانتین، بنین، چک، فنلاند، فرانسه، گابون، گامبیا، آلمان، هندوراس، ژاپن، لیبی، لیتوانی، لوکزامبورگ، جزایر مارشال، مکزیک، مونتهنگرو، نپال، هلند، پاراگوئه، لهستان، کره، سومالی، بریتانیا، اوکراین، ایالات متحده آمریکا
۱۶ رای ممتنع:
بولیوی، برزیل، کامرون، ساحل عاج، هند، اندونزی، قزاقستان، مالاوی، مالزی، موریتانی، نامیبیا، قطر، سنگال، سودان، امارات متحده عربی، ازبکستان
۶ رای منفی:
ارمنستان، چین، کوبا، اریتره، پاکستان، و ونزوئلا
@rahenow 🗿👈
۲۵ رای مثبت:
آرژانتین، بنین، چک، فنلاند، فرانسه، گابون، گامبیا، آلمان، هندوراس، ژاپن، لیبی، لیتوانی، لوکزامبورگ، جزایر مارشال، مکزیک، مونتهنگرو، نپال، هلند، پاراگوئه، لهستان، کره، سومالی، بریتانیا، اوکراین، ایالات متحده آمریکا
۱۶ رای ممتنع:
بولیوی، برزیل، کامرون، ساحل عاج، هند، اندونزی، قزاقستان، مالاوی، مالزی، موریتانی، نامیبیا، قطر، سنگال، سودان، امارات متحده عربی، ازبکستان
۶ رای منفی:
ارمنستان، چین، کوبا، اریتره، پاکستان، و ونزوئلا
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لعنت بر جمهوری اسلامی که ما از تیممون هم دیگه نمیتونیم دفاع کنیم»
و 'پیام برای مهدی ترابی از لندن'
@rahenow 🗿👈
و 'پیام برای مهدی ترابی از لندن'
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عجبا از این کلام که چون جاری شود حیات پیدا میکند و تاریخ میدان تکرار اشتباهات است.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈