انتظار حرف خوب از شیخ ناسنجیده است
از توالت بوی خوش هرگز کسی نشنیده است
ورزش اسکی اگر میرفت میشد قهرمان
با دو پای خویش بس که روز و شب لغزیده است
اتهام خوردن مشروب بر من میزند
《گرچه خود خون یتیم و پیرزن نوشیده است》
از بیاناتش مشخص شد که در ساعات قبل
پا به پای لوتیان شهر آشامیده است
اینهمه مظلوم در اقصا نقاط شهر چیست؟
گر بساط ظلم را از مملکت برچیده است؟
گفت رستم اژدها گر کُشت یک افسانه بود
لیک موسا با عصایش مارها بلعیده است
تا که نور آفتاب حق نتابد روی آن
بر سر طاس خودش عمامه ای پوشیده است
شیخ را از هر طرف دیدیم زیبایی نداشت
زشت چون خاری که در لای و لجن روییده است
#محسن_ایمانی
@rahenow 🗿👈
از توالت بوی خوش هرگز کسی نشنیده است
ورزش اسکی اگر میرفت میشد قهرمان
با دو پای خویش بس که روز و شب لغزیده است
اتهام خوردن مشروب بر من میزند
《گرچه خود خون یتیم و پیرزن نوشیده است》
از بیاناتش مشخص شد که در ساعات قبل
پا به پای لوتیان شهر آشامیده است
اینهمه مظلوم در اقصا نقاط شهر چیست؟
گر بساط ظلم را از مملکت برچیده است؟
گفت رستم اژدها گر کُشت یک افسانه بود
لیک موسا با عصایش مارها بلعیده است
تا که نور آفتاب حق نتابد روی آن
بر سر طاس خودش عمامه ای پوشیده است
شیخ را از هر طرف دیدیم زیبایی نداشت
زشت چون خاری که در لای و لجن روییده است
#محسن_ایمانی
@rahenow 🗿👈
❗️کیهان نوشته اوکراین امروز به یک کشور جنگزده و درجه چندم تبدیل شده؛ چرا که عرصه سیاستورزی را به زلنسکی دلقک واگذار کرده.
+چقد واژه دلقک برا ما آشناس🤔
+چقد واژه دلقک برا ما آشناس🤔
📍تا اینجای کار
ما و ژاپن و عربستان، هر سه تامون به حریفامون دو گل زدیم
.
ژاپن دو تا زد به آلمان
عربستان دو تا زد به آرژانتین
ما هم دو تا زدیم به انگلیس
دنیا چشم دیدن موفقیتهای تیمهای آسیایی "خصوصا ما رو "نداره
ما و ژاپن و عربستان، هر سه تامون به حریفامون دو گل زدیم
.
ژاپن دو تا زد به آلمان
عربستان دو تا زد به آرژانتین
ما هم دو تا زدیم به انگلیس
دنیا چشم دیدن موفقیتهای تیمهای آسیایی "خصوصا ما رو "نداره
یه استادی داشتیم که میگفت:
هیچی مثل لقمه حرام آدمو هار نمیکنه
🔹️نوع مصاحبه و گفتار یک فرد سیاسی یا کارآفرین موفق و سالم رو مقایسه کنید با...
اونهایی که با زدوبند و رانتخواری و نزدیک شدن به کانونهای قدرت توانسته اند ثروتهای افسانه ای به جیب بزنند.
🔹️از پورسانت دور زدن تحریم
🔹️رانت ارز ۴۲۰۰
🔹️زمین خواری
🔹️دکل دزدی
🔹️ زدوبند در گرفتن انواع مجوزهای صرافی و مجوز انحصاری واردات و...تا کار چاق کنی واسه سیاسیون
🔹️رشد کردن با کمک فیلترها و حمایت ها و حذف رقبا بدون اینکه صلاحیتشو داشته باشند .
بعد میبینی دقیقا اینایی هار شدند که لقمه حرام خوردند
🔹️تو کسب و کار و تجارت هم
همین آدمهایی که با زدوبند رشد کردند اتفاقا بیشتر هار شدند
فیگور کارآفرین موفق هم میگیرند.
منشا بسیاری از اعتراضات کشور هم بخاطر وجود همین زالوها و تروریست های اقتصادی است
که از قضا همینا بیشترین توهین ها رو هم به مردم و معترضین می کنند.
@rahenow 🗿👈
هیچی مثل لقمه حرام آدمو هار نمیکنه
🔹️نوع مصاحبه و گفتار یک فرد سیاسی یا کارآفرین موفق و سالم رو مقایسه کنید با...
اونهایی که با زدوبند و رانتخواری و نزدیک شدن به کانونهای قدرت توانسته اند ثروتهای افسانه ای به جیب بزنند.
🔹️از پورسانت دور زدن تحریم
🔹️رانت ارز ۴۲۰۰
🔹️زمین خواری
🔹️دکل دزدی
🔹️ زدوبند در گرفتن انواع مجوزهای صرافی و مجوز انحصاری واردات و...تا کار چاق کنی واسه سیاسیون
🔹️رشد کردن با کمک فیلترها و حمایت ها و حذف رقبا بدون اینکه صلاحیتشو داشته باشند .
بعد میبینی دقیقا اینایی هار شدند که لقمه حرام خوردند
🔹️تو کسب و کار و تجارت هم
همین آدمهایی که با زدوبند رشد کردند اتفاقا بیشتر هار شدند
فیگور کارآفرین موفق هم میگیرند.
منشا بسیاری از اعتراضات کشور هم بخاطر وجود همین زالوها و تروریست های اقتصادی است
که از قضا همینا بیشترین توهین ها رو هم به مردم و معترضین می کنند.
@rahenow 🗿👈
☜صحبتهای احمد خرم وزیر وقت رفاه و ترابری درباره این فرودگاه
برای ساخت فاز 1 فرودگاه با یک شرکت فرانسوی قرارداد منعقد شد.
🔹یکی دو سال بعد از آغاز پروژه و در حالی که کار با کیفیت خوبی هم پیش میرفت بالاخره با فشار از بالا این شرکت خارجی را خلع ید کردند و کار ساخت فرودگاه به بنیاد مستضعفان و جانبازان واگذار شد.
مدیرعامل وقت بنیاد محسن رفیق دوست بود.
🔹سال 83 فاز 1 فرودگاه نیمه کاره افتتاح شد.
برای فاز 2 فرودگاه با شرکت اتریشی-ترکیه ای تاو قرارداد منعقد شد قرار بود طی دو سال با 96 میلیون دلار فاز 2 را بسازد.
🔹بنیاد مستضعفان میخواست پروژه فازهای دو، سه و چهار فرودگاه امام را نیز در اختیار بگیرد از این رو مقاومت برابر سرمایهگذاری خارجی در اینجا شکل گرفت .
روز افتتاح فرودگاه سال 83 سپاه با تانک و نفربر فرودگاه را اشغال کرد و سرمایگذار خارجی را هم بیرون کردند.
🔹حتی اجازه نشستن به هواپیمای مسافربری اماراتی ندادند و با جنگنده میگ 29 هواپیمای مسافربری اماراتی را تا اصفهان اسکورت کردند.
بعدا اعلام کردند "فرهنگ انقلابی "ما در خطر بود که با هوشیاری سپاه این توطئه خنثی شد.
@rahenow 🗿👈
برای ساخت فاز 1 فرودگاه با یک شرکت فرانسوی قرارداد منعقد شد.
🔹یکی دو سال بعد از آغاز پروژه و در حالی که کار با کیفیت خوبی هم پیش میرفت بالاخره با فشار از بالا این شرکت خارجی را خلع ید کردند و کار ساخت فرودگاه به بنیاد مستضعفان و جانبازان واگذار شد.
مدیرعامل وقت بنیاد محسن رفیق دوست بود.
🔹سال 83 فاز 1 فرودگاه نیمه کاره افتتاح شد.
برای فاز 2 فرودگاه با شرکت اتریشی-ترکیه ای تاو قرارداد منعقد شد قرار بود طی دو سال با 96 میلیون دلار فاز 2 را بسازد.
🔹بنیاد مستضعفان میخواست پروژه فازهای دو، سه و چهار فرودگاه امام را نیز در اختیار بگیرد از این رو مقاومت برابر سرمایهگذاری خارجی در اینجا شکل گرفت .
روز افتتاح فرودگاه سال 83 سپاه با تانک و نفربر فرودگاه را اشغال کرد و سرمایگذار خارجی را هم بیرون کردند.
🔹حتی اجازه نشستن به هواپیمای مسافربری اماراتی ندادند و با جنگنده میگ 29 هواپیمای مسافربری اماراتی را تا اصفهان اسکورت کردند.
بعدا اعلام کردند "فرهنگ انقلابی "ما در خطر بود که با هوشیاری سپاه این توطئه خنثی شد.
@rahenow 🗿👈
🔹عربستان سعودی :
نرخ تورم 2.5%
علی رغم تورم پایین ، اومده 5.3 میلیارد دلار کمک مالی برای شهروندان تصویب کرده تا جهش قیمت انرژی و مواد غذایی در جهان یوقت روی زندگی مردم تاثیر منفی نگذارد.
حداکثر نرخ تورم طی 40 سال در عربستان 9.9% در سال 2008 میلادی بوده
🔹امارات متحده:
نرخ تورم 5%
علی رغم تورم پایین ، اومده بودجه تامین اجتماعی را 2 برابر کرده و به 7.6 میلیارد دلار افزایش داده تا کمک حالی برای شهروندانش باشه
حداکثر نرخ تورم طی 40 سال در امارات 12.2% در سال 2008 میلادی بوده
🔹جمهوری اسلامی ایران:
نرخ تورم 52%
علی رغم تورم بالا ، نه تنها خبری از کمک های مالی؛معیشتی و...نیست
بلکه در حال حذف سوبسیدهای مختلف نیز هستند تا شهروندان تورم جهانی را به خوبی احساس کنند.
از طرفی درسته مثل امارات بودجه تامین اجتماعی جهش نداشته
ولی در عوض فشارهای اجتماعی (بر زنان-منتقدان-دلسوزان-روشنفکران و..) جهش قابل توجهی داشته
@rahenow 🗿👈
نرخ تورم 2.5%
علی رغم تورم پایین ، اومده 5.3 میلیارد دلار کمک مالی برای شهروندان تصویب کرده تا جهش قیمت انرژی و مواد غذایی در جهان یوقت روی زندگی مردم تاثیر منفی نگذارد.
حداکثر نرخ تورم طی 40 سال در عربستان 9.9% در سال 2008 میلادی بوده
🔹امارات متحده:
نرخ تورم 5%
علی رغم تورم پایین ، اومده بودجه تامین اجتماعی را 2 برابر کرده و به 7.6 میلیارد دلار افزایش داده تا کمک حالی برای شهروندانش باشه
حداکثر نرخ تورم طی 40 سال در امارات 12.2% در سال 2008 میلادی بوده
🔹جمهوری اسلامی ایران:
نرخ تورم 52%
علی رغم تورم بالا ، نه تنها خبری از کمک های مالی؛معیشتی و...نیست
بلکه در حال حذف سوبسیدهای مختلف نیز هستند تا شهروندان تورم جهانی را به خوبی احساس کنند.
از طرفی درسته مثل امارات بودجه تامین اجتماعی جهش نداشته
ولی در عوض فشارهای اجتماعی (بر زنان-منتقدان-دلسوزان-روشنفکران و..) جهش قابل توجهی داشته
@rahenow 🗿👈
«فرصتها مانند ابر میگذرند مواقعی که فرصتهای خیر پیش میآیند غنیمت بشمارید و از آنها استفاده کنید.»
علی بن ابیطالب
حالا بریم سراغ خبر که کوتاه ولی برای هر ایرانی حسرت آمیزه.
"قطر در یک قرارداد ٢٧ ساله، فروش ۶۰ میلیارد دلار گاز به چین از میدان گازی مشترک با ایران را تضمین کرد."
جملات منتسب به علی را نوشتم تا بگم کسانی که ادعای دینداری دارند چقدر به صحبتهای پیشوای خود عمل میکنند.
طبق گزارش اوپک، بخاطر اتخاذ سیاستهای نادرست و انداختن کشور تو چاه تحریم 450 میلیارد دلار عدم النفع داشتیم.
بابت تاخیر در راه اندازی میادین مشترک با قطر هم، قطر 600 میلیارد مترمکعب بیشتر از ما گاز برداشت کرده (معادل 150 میلیارد دلار).
اکنون هم قطر در میادین مشترک میتازد و ما نشستهایم رجزخوانی میکنیم!
وینتر ایز کامینگ
وینتر و زمستان اون فرصتسوزیها و خیانتهایی است که به کشور وارد شده...
این وینتر خیلی وقته کام کرده...
راستی با پیمان شانگهای و قرارداد ۲۵ ساله که گوش ملت را کر کرده بودید تا حالا چقدر گاز فروختید به چین و ماچین؟
@rahenow 🗿👈
علی بن ابیطالب
حالا بریم سراغ خبر که کوتاه ولی برای هر ایرانی حسرت آمیزه.
"قطر در یک قرارداد ٢٧ ساله، فروش ۶۰ میلیارد دلار گاز به چین از میدان گازی مشترک با ایران را تضمین کرد."
جملات منتسب به علی را نوشتم تا بگم کسانی که ادعای دینداری دارند چقدر به صحبتهای پیشوای خود عمل میکنند.
طبق گزارش اوپک، بخاطر اتخاذ سیاستهای نادرست و انداختن کشور تو چاه تحریم 450 میلیارد دلار عدم النفع داشتیم.
بابت تاخیر در راه اندازی میادین مشترک با قطر هم، قطر 600 میلیارد مترمکعب بیشتر از ما گاز برداشت کرده (معادل 150 میلیارد دلار).
اکنون هم قطر در میادین مشترک میتازد و ما نشستهایم رجزخوانی میکنیم!
وینتر ایز کامینگ
وینتر و زمستان اون فرصتسوزیها و خیانتهایی است که به کشور وارد شده...
این وینتر خیلی وقته کام کرده...
راستی با پیمان شانگهای و قرارداد ۲۵ ساله که گوش ملت را کر کرده بودید تا حالا چقدر گاز فروختید به چین و ماچین؟
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برگی از تاریخ
سخنرانی کوبنده و حق پیرامون حکومتهای مستبد خونریز
🔹️این بی حیایی و بی شرمی در جنایات و آدمکشی، انسان واقعا حیرت میکنه از بی شرمی اینهاااا
🔹️برای کشتن مردم غیرنظامی توجیه و استدلال و منطق ارائه میدن
انقدر بی شرمند...
🔹️برای کشتن بچه های کوچک و کودکان معصوم و مظلوم استدلال مطرح میکنند
انقدر اینها وقیحند.
@rahenow 🗿👈
سخنرانی کوبنده و حق پیرامون حکومتهای مستبد خونریز
🔹️این بی حیایی و بی شرمی در جنایات و آدمکشی، انسان واقعا حیرت میکنه از بی شرمی اینهاااا
🔹️برای کشتن مردم غیرنظامی توجیه و استدلال و منطق ارائه میدن
انقدر بی شرمند...
🔹️برای کشتن بچه های کوچک و کودکان معصوم و مظلوم استدلال مطرح میکنند
انقدر اینها وقیحند.
@rahenow 🗿👈
💦مامان!
✍️حسین قدیانی:
ناظر بر ندبههای آدینه، در تمنای دولت کریمه، خوردیم به پست دولت جمیله. از شنبه تا پنجشنبه داماد را تحمل می کنیم و جمعه روز پدرخانم است. شهدای امنیت دارند تاوان زبان دراز ائمهی جمعه را پس میدهند. آرمان شهید میشود چون علمالهدی با قلدری روی منبر بذر کینه میکارد. جوان احساساتی دستش به علمالهدی نمیرسد با جوان بسیجی گلاویز می شود. هر هفته هم هیزم بیشتری میسوزانند. امامجمعهی بیرحم و لامروت مشهد خطبههای عاری از منطق و شعورش ریشه در خون دارد. تمام کنید این روسپیگری سیاسی را.
💦ظل الله!
✍️منصور خضاعی:
در انگلستان، دانمارک و ژاپن نهاد سلطنت به این دلیل تحمل شد که هزینه ریشه کن کردن شان از ماندشان بیشتر بود. هزینه_فایده کردند. نهاد سلطنت هیچ بار معرفتی در یک نظام دموکراتیک ندارد. سربار محسوب می شود و در کشورهایی مثل فرانسه و ایران معطوف به بازگشت استبداد است. سری که درد نمی کند را دستمال نمی پیچند.
💦ای نامه که می روی به سویش!
✍️نامه مهندس بازرگان به آیت الله خمینی:
شرط ما و شما نبود آزادی های مشروع را از ملت دریغ و روزنه های آزادی خواهی را کور کنیم. بنام شما رذالت های معاویه را به کار بسته اند. خواهش می کنم نگذارید تشیع به دست کسانی بیفتد که مثل آب خوردن دستگیر و زندانی و سر به نیست می کنند. بعید است بگذارند آیت الله منتظری جانشین شما بشود. یقین دارم استبدادی بدتر از رضا شاه و سازمانی مخوف تر از ساواک بر مردم حاکم خواهند کرد. ولایت فقیه قبایی است که فقط به قد و قواره شما دوخته اند.
💦مجلس قلی!
✍️علی مرادی مراغه ای:
«مجلس به خاطر سعادت ملت، خلع قاجار را اعلام و اداره موقت کشور را در محدوده قوانین نافذ به آقای رضاخان پهلوی منتقل می کند». ۸۰ رأی مثبت و 5 رای منفی. 5 نفر مخالف این ها بودند: دکتر محمد مصدق، سیدحسن مدرس، یحیی دولت آبادی، حسین علایی و سیدحسن تقی زاده.
مصدق: رضاخان در مسند نخست وزیری خدماتی کرده و بهتر است در همین مسند بماند. در زنگبار نیز تمام قدرت را دست یک فرد نمی دهند. رئیسالوزرا مهم است نه پادشاه. شاه هستند رئیسالوزرا هستند. فرمانده کل قوا هستند. بنده تکه تکهام بکنند زیر بار این حرفها نمىروم. استبداد صرف است. پس چرا خون شهدای مشروطه را بیخود ریختید؟
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
✍️حسین قدیانی:
ناظر بر ندبههای آدینه، در تمنای دولت کریمه، خوردیم به پست دولت جمیله. از شنبه تا پنجشنبه داماد را تحمل می کنیم و جمعه روز پدرخانم است. شهدای امنیت دارند تاوان زبان دراز ائمهی جمعه را پس میدهند. آرمان شهید میشود چون علمالهدی با قلدری روی منبر بذر کینه میکارد. جوان احساساتی دستش به علمالهدی نمیرسد با جوان بسیجی گلاویز می شود. هر هفته هم هیزم بیشتری میسوزانند. امامجمعهی بیرحم و لامروت مشهد خطبههای عاری از منطق و شعورش ریشه در خون دارد. تمام کنید این روسپیگری سیاسی را.
💦ظل الله!
✍️منصور خضاعی:
در انگلستان، دانمارک و ژاپن نهاد سلطنت به این دلیل تحمل شد که هزینه ریشه کن کردن شان از ماندشان بیشتر بود. هزینه_فایده کردند. نهاد سلطنت هیچ بار معرفتی در یک نظام دموکراتیک ندارد. سربار محسوب می شود و در کشورهایی مثل فرانسه و ایران معطوف به بازگشت استبداد است. سری که درد نمی کند را دستمال نمی پیچند.
💦ای نامه که می روی به سویش!
✍️نامه مهندس بازرگان به آیت الله خمینی:
شرط ما و شما نبود آزادی های مشروع را از ملت دریغ و روزنه های آزادی خواهی را کور کنیم. بنام شما رذالت های معاویه را به کار بسته اند. خواهش می کنم نگذارید تشیع به دست کسانی بیفتد که مثل آب خوردن دستگیر و زندانی و سر به نیست می کنند. بعید است بگذارند آیت الله منتظری جانشین شما بشود. یقین دارم استبدادی بدتر از رضا شاه و سازمانی مخوف تر از ساواک بر مردم حاکم خواهند کرد. ولایت فقیه قبایی است که فقط به قد و قواره شما دوخته اند.
💦مجلس قلی!
✍️علی مرادی مراغه ای:
«مجلس به خاطر سعادت ملت، خلع قاجار را اعلام و اداره موقت کشور را در محدوده قوانین نافذ به آقای رضاخان پهلوی منتقل می کند». ۸۰ رأی مثبت و 5 رای منفی. 5 نفر مخالف این ها بودند: دکتر محمد مصدق، سیدحسن مدرس، یحیی دولت آبادی، حسین علایی و سیدحسن تقی زاده.
مصدق: رضاخان در مسند نخست وزیری خدماتی کرده و بهتر است در همین مسند بماند. در زنگبار نیز تمام قدرت را دست یک فرد نمی دهند. رئیسالوزرا مهم است نه پادشاه. شاه هستند رئیسالوزرا هستند. فرمانده کل قوا هستند. بنده تکه تکهام بکنند زیر بار این حرفها نمىروم. استبداد صرف است. پس چرا خون شهدای مشروطه را بیخود ریختید؟
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
و ما ادراک عرزشی
یکسری موجودات دوپا هم هستند که
تو سلف دانشگاه اغتشاش ایجاد میکنند تا دختر و پسر دانشجو بصورت مختلط نشینند یا سفره باز نکنند وسط چمن
عربده میکشند و خشتک میدرند و فریاد وااسلاما سرمیدهند.
با بی شرمی
تو روزنامه ها تیتر میزنند
امروز سلف مختلط میخواهند
فردا سرویی بهداشتی مختلط
بعد خودشون قرار کافه میزارند مختلط فوتبال تماشا میکنند.
یا تو استادیوم آزادی بصورت مختلط کنار هم فریاد میکشند سرود میخوانند.
#مغزهای_کوچک_زنگ_زده
@rahenow 🗿👈
یکسری موجودات دوپا هم هستند که
تو سلف دانشگاه اغتشاش ایجاد میکنند تا دختر و پسر دانشجو بصورت مختلط نشینند یا سفره باز نکنند وسط چمن
عربده میکشند و خشتک میدرند و فریاد وااسلاما سرمیدهند.
با بی شرمی
تو روزنامه ها تیتر میزنند
امروز سلف مختلط میخواهند
فردا سرویی بهداشتی مختلط
بعد خودشون قرار کافه میزارند مختلط فوتبال تماشا میکنند.
یا تو استادیوم آزادی بصورت مختلط کنار هم فریاد میکشند سرود میخوانند.
#مغزهای_کوچک_زنگ_زده
@rahenow 🗿👈
هاشمی طبا: آن روزی که ایران دوستی را شرک می خواندید ، نتیجه اش نخواندن سرودملی توسط بازیکنان است
✍️سیدمصطفی هاشمیطبا در روزنامه شرق نوشت:
♦️سؤالی که این روزها مطرح است، آن است که چرا تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم ملی انگلستان شکست اینچنین سنگینی خورده است و آیا این تیم نمیتوانست نتیجه بهتری کسب کند و حتی مثل عربستان که آرژانتین را شکست داد، پیروز میدان باشد؟
♦️با این تیم بیتمرکز، مربی دوماهه تحمیلی و فضای اجتماعی منعکس شده در استادیوم، آیا انتظار پیروزی باید داشته باشیم؟ فدراسیون ما حتی نتوانست تماشاگران را سازماندهی کند؛ کاری که دیگر کشورها انجام میدهند.
♦️اگر به نخواندن سرود از سوی بازیکنان ایراد داریم، به یاد آوریم که در سالهای گذشته ایراندوستی نفی و حتی شرک خوانده میشد و هرگز آموزش این کار به ورزشکاران داده نشده است و وقتی احساس ایراندوستی نفی میشود، چه جای گله است؟
♦️اگر میخواهیم در دو بازی آینده دور مقدماتی، تیم ملیمان نتیجه مناسب بگیرد، به آنان کاری نداشته باشیم. سیاسیون و مقامات دیگر، خود را از تیم ملی دور نگه دارند.
@rahenow 🗿👈
✍️سیدمصطفی هاشمیطبا در روزنامه شرق نوشت:
♦️سؤالی که این روزها مطرح است، آن است که چرا تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم ملی انگلستان شکست اینچنین سنگینی خورده است و آیا این تیم نمیتوانست نتیجه بهتری کسب کند و حتی مثل عربستان که آرژانتین را شکست داد، پیروز میدان باشد؟
♦️با این تیم بیتمرکز، مربی دوماهه تحمیلی و فضای اجتماعی منعکس شده در استادیوم، آیا انتظار پیروزی باید داشته باشیم؟ فدراسیون ما حتی نتوانست تماشاگران را سازماندهی کند؛ کاری که دیگر کشورها انجام میدهند.
♦️اگر به نخواندن سرود از سوی بازیکنان ایراد داریم، به یاد آوریم که در سالهای گذشته ایراندوستی نفی و حتی شرک خوانده میشد و هرگز آموزش این کار به ورزشکاران داده نشده است و وقتی احساس ایراندوستی نفی میشود، چه جای گله است؟
♦️اگر میخواهیم در دو بازی آینده دور مقدماتی، تیم ملیمان نتیجه مناسب بگیرد، به آنان کاری نداشته باشیم. سیاسیون و مقامات دیگر، خود را از تیم ملی دور نگه دارند.
@rahenow 🗿👈