INFO PENTING UNTUK SEMUA TEAM QM
Company sedang dalam proses migrating data dari sistem lama ke sistem baru yg delay dari jadual asal.
Sepatutnya by April kita dah boleh guna sistem baru tetapi disebabkan heavy traffic pembelian dan jualan GAE sepanjang bulan lepas maka prosesnya dah jadi delay.
Jadi bermula hari ini 10 April sehingga 30 Apri (20 hari) pembelian GAE akan ditutup buat sementara waktu.
ini juga bermakna mereka yang mahu upgrade ke Introducer, Dealer & sebagainya juga akan tergendala buat sementara waktu.
Walau bagaimanapun pembelian & penjualan GSA, GCA serta penjualan GAE masih boleh dilakukan.
Semoga dgn sistem baru nanti dah tak ada masalah traffic jam nak masuk ke website apabila harga emas naik/turun dgn banyak.
Ringkasan
GSA : beli ✅ jual ✅
GCA : convert ✅ terminate ✅
GAE : beli ❌ terminate ✅
Boleh tenang-tenang fokus 10 terakhir ramadan dan sambut aidilfitri dahulu sebelum kembali aktif pada 1 Mei nanti
Company sedang dalam proses migrating data dari sistem lama ke sistem baru yg delay dari jadual asal.
Sepatutnya by April kita dah boleh guna sistem baru tetapi disebabkan heavy traffic pembelian dan jualan GAE sepanjang bulan lepas maka prosesnya dah jadi delay.
Jadi bermula hari ini 10 April sehingga 30 Apri (20 hari) pembelian GAE akan ditutup buat sementara waktu.
ini juga bermakna mereka yang mahu upgrade ke Introducer, Dealer & sebagainya juga akan tergendala buat sementara waktu.
Walau bagaimanapun pembelian & penjualan GSA, GCA serta penjualan GAE masih boleh dilakukan.
Semoga dgn sistem baru nanti dah tak ada masalah traffic jam nak masuk ke website apabila harga emas naik/turun dgn banyak.
Ringkasan
GSA : beli ✅ jual ✅
GCA : convert ✅ terminate ✅
GAE : beli ❌ terminate ✅
Boleh tenang-tenang fokus 10 terakhir ramadan dan sambut aidilfitri dahulu sebelum kembali aktif pada 1 Mei nanti
👍7
Announcements
‼️ ‼️‼️Scammer Alert‼️ ‼️‼️
Akaun telegram Saya telah diduplikasi dan digunakan oleh scammer untuk membuat penipuan.
Akaun tersebut 100% sama dengan saya yang original.
Jika tuan/puan mendapat mesej personal/panggilan telefon dari individu yang menyamar sebagai saya, sila report di Telegram, block dan tidak melayan sebarang permintaan scammer tersebut.
Saya tidak akan menghubungi mana2 consultant untuk meminta duit.Sila berhati hati.
Please be Alert dan Sebarkan kepada semua team dan consultant anda.
Terima Kasih
‼️ ‼️‼️Scammer Alert‼️ ‼️‼️
Akaun telegram Saya telah diduplikasi dan digunakan oleh scammer untuk membuat penipuan.
Akaun tersebut 100% sama dengan saya yang original.
Jika tuan/puan mendapat mesej personal/panggilan telefon dari individu yang menyamar sebagai saya, sila report di Telegram, block dan tidak melayan sebarang permintaan scammer tersebut.
Saya tidak akan menghubungi mana2 consultant untuk meminta duit.Sila berhati hati.
Please be Alert dan Sebarkan kepada semua team dan consultant anda.
Terima Kasih
❤6👍1
#morningbooster
Pesan pada diri, jangan pernah berputus asa untuk menggapai segala angan yg diimpikan.
Segalanya lebih manis bila ia dicapai hasil titik peluh sendiri!
Setuju?!
Assalammualaikum & Good Morning! 😊
Pesan pada diri, jangan pernah berputus asa untuk menggapai segala angan yg diimpikan.
Segalanya lebih manis bila ia dicapai hasil titik peluh sendiri!
Setuju?!
Assalammualaikum & Good Morning! 😊
👍6❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#jombelajar
Cara Mudah Nak Tengok Keuntungan GAE
🔹Klik GAE
🔹Klik List
🔹Cari portfolio di mana net cash out > initial investment (untung kasar)
🔹Klik Action
🔹Klik Detail
🔹Scroll bawah cari payment amount (modal asal)
🔹Klik Back
🔹Klik Termination
🔹Scroll bawah taip unit untuk terminate
🔹Klik Submit
🔹Scroll bawah nampak Net Cash Out (Dalam RM) 👉 Jumlah bersih diterima
🔹Bandingkan Net Cash Out dengan Modal [NCO > Modal = Untung Bersih]
🔹Jika untung nak terminate, klik confirm
🔹Jika rugi jangan terminate, klik cancel
🔗 Untuk nak lebih faham, boleh watch video here
🔝🔝🔝
BACK TO TOP
Cara Mudah Nak Tengok Keuntungan GAE
🔹Klik GAE
🔹Klik List
🔹Cari portfolio di mana net cash out > initial investment (untung kasar)
🔹Klik Action
🔹Klik Detail
🔹Scroll bawah cari payment amount (modal asal)
🔹Klik Back
🔹Klik Termination
🔹Scroll bawah taip unit untuk terminate
🔹Klik Submit
🔹Scroll bawah nampak Net Cash Out (Dalam RM) 👉 Jumlah bersih diterima
🔹Bandingkan Net Cash Out dengan Modal [NCO > Modal = Untung Bersih]
🔹Jika untung nak terminate, klik confirm
🔹Jika rugi jangan terminate, klik cancel
🔗 Untuk nak lebih faham, boleh watch video here
🔝🔝🔝
BACK TO TOP
👍11❤2
❗️ MEMO TERKINI DARI QM ❗️
PEMBELIAN GAE10x DENGAN MINIMA 10 UNIT BOLEH DILAKUKAN MULAI ESOK MELALUI FPX/GSA/PAYOUT HINGGA 30/APR/2023
Selamat berbuka puasa to all Muslim leaders
QM will resume 1x10 buy thru FPX/GSA/payout with minimum 10 units per transaction by tomorrow morning until 30th April 2023
Hopefully 1st May 2023 or earlier new system can roll out with normal transaction
PEMBELIAN GAE10x DENGAN MINIMA 10 UNIT BOLEH DILAKUKAN MULAI ESOK MELALUI FPX/GSA/PAYOUT HINGGA 30/APR/2023
Selamat berbuka puasa to all Muslim leaders
QM will resume 1x10 buy thru FPX/GSA/payout with minimum 10 units per transaction by tomorrow morning until 30th April 2023
Hopefully 1st May 2023 or earlier new system can roll out with normal transaction
❤3😱3👍1
#morningbooster
Assalamualaikum & Good Morning everyone!!!
Ada jenis orang, dia pantang nampak kelemahan orang lain.
Terus di pandang lekeh, di kutuk, di jaja kelemahannya, di aibkan, di umpati dan sebagainya.
Agak-agaklah.
Rileks.
Kita pun ada kelemahan.
Kita tak perasan yang kita ada kelemahan sebab orang sekeliling kita berlapang dada dengan kelemahan kita, dan tak kutuk kita.
Kalau orang boleh berlapang dada dengan kelemahan kita, takkan kita tak boleh berlapang dada dengan kelemahan orang lain?
Boleh or boleh sangat?! Cuba fikir 😊
🔝🔝🔝
BACK TO TOP
Assalamualaikum & Good Morning everyone!!!
Ada jenis orang, dia pantang nampak kelemahan orang lain.
Terus di pandang lekeh, di kutuk, di jaja kelemahannya, di aibkan, di umpati dan sebagainya.
Agak-agaklah.
Rileks.
Kita pun ada kelemahan.
Kita tak perasan yang kita ada kelemahan sebab orang sekeliling kita berlapang dada dengan kelemahan kita, dan tak kutuk kita.
Kalau orang boleh berlapang dada dengan kelemahan kita, takkan kita tak boleh berlapang dada dengan kelemahan orang lain?
Boleh or boleh sangat?! Cuba fikir 😊
🔝🔝🔝
BACK TO TOP
👍14🥰2
#goldpriceupdate
Update Harga Emas Terkini
Kenaikan harga emas pada paras tertinggi di area resistance level pada harga 2050usd/oz @ 65.91usd/g.
Pada waktu ini keuntungan dari level support (Mac 2023) hingga resistance level (terkini April 2023) adalah pada kadar 13%.
Keuntungan sebenar pada produk Gaex10 adalah
13%-3% spread = 10%
10%x10 = 100%
Pada yang telah membuat belian awal disaran untuk membuat jualan pada harga tertinggi untuk ambil keuntungan.
Belian semula boleh dibuat apabila harga kembali ke suport level.
S1 - 1990usd/oz
S2 - 1920usd/oz
Tahniah pada yang telah mendapat untung 😊
Semoga bermanafaat.
Sila tonton video ini untuk semak keuntungan sebenar harga emas anda 😊
Coach Hafiz
Angel Group
Creative Financial Solution
🔝🔝🔝
BACK TO TOP
Update Harga Emas Terkini
Kenaikan harga emas pada paras tertinggi di area resistance level pada harga 2050usd/oz @ 65.91usd/g.
Pada waktu ini keuntungan dari level support (Mac 2023) hingga resistance level (terkini April 2023) adalah pada kadar 13%.
Keuntungan sebenar pada produk Gaex10 adalah
13%-3% spread = 10%
10%x10 = 100%
Pada yang telah membuat belian awal disaran untuk membuat jualan pada harga tertinggi untuk ambil keuntungan.
Belian semula boleh dibuat apabila harga kembali ke suport level.
S1 - 1990usd/oz
S2 - 1920usd/oz
Tahniah pada yang telah mendapat untung 😊
Semoga bermanafaat.
Sila tonton video ini untuk semak keuntungan sebenar harga emas anda 😊
Coach Hafiz
Angel Group
Creative Financial Solution
🔝🔝🔝
BACK TO TOP
👍6
#jombuat
Raya Kaw-Kaw Dengan Emas!!! 🥳🥳🥳
Setiap tahun memang lumrah setiap kali nak raya jer, mesti pakai duit banyak. Bertambah pening lagi, bila nak raya duit gaji tak masuk lagi dik nun oiiii!!! X kena naya tu?! 😨
But, semenjak coach mula 'bercinta' dengan fasiliti GCA yang ada dekat QM ni, alhamdulillah dah tak perlu risau setiap kali nak berbelanja.
Mana taknya, setiap kali berbelanja setiap kali tulah simpanan asset emas bertambah plus barang yang nak di shopping tu pun dapat!
Ha?!.. Best or Best gila?!!!!
Sedar tak sedar, duit yang kita habiskan untuk berjoli raya untuk tahun ni boleh kita rolling balik untuk digunakan next year punya raya pulak! 😍
Jadi, coach nak pesan jgn lupa lalukan setiap expenses korang tu dekat GCA taw sebelum nak berjoli raya!....
Pilihan di tangan anda!
LEARN MORE ABOUT GCA HERE
»»»»»»»»»»»»»»»»
🛎 Anda belum ada account di QM? Jom cuba dulu buka sebab It's FREE! It's FREE! It's FREE! 😍
<TEKAN SINI UNTUK BUKA ACCOUNT DI QM>
Contact coach DEKAT SINI untuk dapat personal/group coaching secara percuma 😊
🔝🔝🔝
BACK TO TOP
Raya Kaw-Kaw Dengan Emas!!! 🥳🥳🥳
Setiap tahun memang lumrah setiap kali nak raya jer, mesti pakai duit banyak. Bertambah pening lagi, bila nak raya duit gaji tak masuk lagi dik nun oiiii!!! X kena naya tu?! 😨
But, semenjak coach mula 'bercinta' dengan fasiliti GCA yang ada dekat QM ni, alhamdulillah dah tak perlu risau setiap kali nak berbelanja.
Mana taknya, setiap kali berbelanja setiap kali tulah simpanan asset emas bertambah plus barang yang nak di shopping tu pun dapat!
Ha?!.. Best or Best gila?!!!!
Sedar tak sedar, duit yang kita habiskan untuk berjoli raya untuk tahun ni boleh kita rolling balik untuk digunakan next year punya raya pulak! 😍
Jadi, coach nak pesan jgn lupa lalukan setiap expenses korang tu dekat GCA taw sebelum nak berjoli raya!....
Pilihan di tangan anda!
LEARN MORE ABOUT GCA HERE
»»»»»»»»»»»»»»»»
🛎 Anda belum ada account di QM? Jom cuba dulu buka sebab It's FREE! It's FREE! It's FREE! 😍
<TEKAN SINI UNTUK BUKA ACCOUNT DI QM>
Contact coach DEKAT SINI untuk dapat personal/group coaching secara percuma 😊
🔝🔝🔝
BACK TO TOP
👍7❤6
QUANTUM METAL BY COACH HAFIZ pinned «1. CARA MUDAH UNTUK DAFTAR AKAUN (PERCUMA) 🔝🔝🔝 BACK TO TOP»
#jombuat
Ni cerita client saya...Dia tak penah amik tau pun tentang Holding Inventori ni...
Alangkah indahnya tatkala nak raya, bukak Holding Inventori nampak semuanya dah masak ranum...petik la sikit buat raya...dpt bagi duit raya byk sikit kat anak² buah katanya...
Syukur alhamdulillah...
Siapa geng 'petik buah' GCA raya tahun ni? Baik ngaku cepat 😊
Ni cerita client saya...Dia tak penah amik tau pun tentang Holding Inventori ni...
Alangkah indahnya tatkala nak raya, bukak Holding Inventori nampak semuanya dah masak ranum...petik la sikit buat raya...dpt bagi duit raya byk sikit kat anak² buah katanya...
Syukur alhamdulillah...
Siapa geng 'petik buah' GCA raya tahun ni? Baik ngaku cepat 😊
👍9❤3🥰1🫡1
#jombuat
Orang yg pada mulanya tak percaya ...makin hari makin menjadi-jadi & inilah orangnya! 😂😂😂
Dalam masa 4 hari dia buat GCA skrg dia berjaya kumpul 1 KILO! Wow!!! 💥💥💪💪💪
Kalau korang nk tahu, hari ni dia buat GCA lagi RM97K! 💥💥
Setakat hari ini berapakah jumlah gram yg terkumpul utk 5 hari berturut-turut korang rasa? 😱
Tak tahu lah betapa dia bersyukur sebenarnya bila jumpa QM dia boleh backup simpanan yg ada di Tabung Haji menjadi berganda dengan serta merta.
Dalam 2 simpanan yang berbeza. Dalam bentuk fiat & juga dalam bentuk aset Grammage emas.
Tahniah buat individu ini! 🤜🤛
Saya rahsiakan identity orang ini kerana dia clients VIP Banker. Cukup sekadar utk kita berkongsi ilmu dan idea dalam kewangan.
Orang yg pada mulanya tak percaya ...makin hari makin menjadi-jadi & inilah orangnya! 😂😂😂
Dalam masa 4 hari dia buat GCA skrg dia berjaya kumpul 1 KILO! Wow!!! 💥💥💪💪💪
Kalau korang nk tahu, hari ni dia buat GCA lagi RM97K! 💥💥
Setakat hari ini berapakah jumlah gram yg terkumpul utk 5 hari berturut-turut korang rasa? 😱
Tak tahu lah betapa dia bersyukur sebenarnya bila jumpa QM dia boleh backup simpanan yg ada di Tabung Haji menjadi berganda dengan serta merta.
Dalam 2 simpanan yang berbeza. Dalam bentuk fiat & juga dalam bentuk aset Grammage emas.
Tahniah buat individu ini! 🤜🤛
Saya rahsiakan identity orang ini kerana dia clients VIP Banker. Cukup sekadar utk kita berkongsi ilmu dan idea dalam kewangan.
👍9🔥5
#morningbooster
Terasa lain sungguh Ramadhan 30. Rasa rindu, rasa sedih, rasa sayu.
Macam perasaan yg ada bila Ramadhan is about to end.
Ya Allah semoga Allah lihat semua usaha kita untuk capai redhaNya & ampunkan setiap dosa-dosa kita, ameen ya Allah.
Assalammualaikum & Good Morning Everyone 😊
Terasa lain sungguh Ramadhan 30. Rasa rindu, rasa sedih, rasa sayu.
Macam perasaan yg ada bila Ramadhan is about to end.
Ya Allah semoga Allah lihat semua usaha kita untuk capai redhaNya & ampunkan setiap dosa-dosa kita, ameen ya Allah.
Assalammualaikum & Good Morning Everyone 😊
👍11❤10
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Selamat Hari Raya Aidilfitri semua.
Moga Allah terima amal kita sepanjang Ramadhan lalu dan berikan ganjaran sebaiknya Di Aidilfitri ini.
Mohon maaf salah silap dan semoga Allah berkati kehidupan kita dunia akhirat.
Salam kemaafan & Salam Hari Raya.
Ikhlas,
Mohd Hafiz Faizal b. Ibrahim
www.emaspatuhsyariah.com
Selamat Hari Raya Aidilfitri semua.
Moga Allah terima amal kita sepanjang Ramadhan lalu dan berikan ganjaran sebaiknya Di Aidilfitri ini.
Mohon maaf salah silap dan semoga Allah berkati kehidupan kita dunia akhirat.
Salam kemaafan & Salam Hari Raya.
Ikhlas,
Mohd Hafiz Faizal b. Ibrahim
www.emaspatuhsyariah.com
👍6
#updateqm
Assalamualaikum w.b.t & Selamat pagi..
QUANTUM METAL BERWAJAH BARU!
Sekarang boleh login dengan mana2 email/no phone & no ic jika terlupa username.
Bahagian consultant juga telah dipecahkan kepada direct dan indirect client. 😊
Boleh save link baru ini ya 👇
https://my.quantummetal.com/login
Assalamualaikum w.b.t & Selamat pagi..
QUANTUM METAL BERWAJAH BARU!
Sekarang boleh login dengan mana2 email/no phone & no ic jika terlupa username.
Bahagian consultant juga telah dipecahkan kepada direct dan indirect client. 😊
Boleh save link baru ini ya 👇
https://my.quantummetal.com/login
👍1
#updateqm
Nak daftarkan prospek?
Dapatkan referral link yang baru di homepage anda.
Lebih sistematik!
Terbaiklah QM 👏👏👏👍
Nak daftarkan prospek?
Dapatkan referral link yang baru di homepage anda.
Lebih sistematik!
Terbaiklah QM 👏👏👏👍
👍9❤1
#morningbooster
6 Syawal 1444
Semoga disetiap langkah yang diatur harini, Allah titipkan rahmat dan kebaikan. In Sha Allah ❤️
Assalammualaikum & Good Morning Everyone! 😊
6 Syawal 1444
Semoga disetiap langkah yang diatur harini, Allah titipkan rahmat dan kebaikan. In Sha Allah ❤️
Assalammualaikum & Good Morning Everyone! 😊
❤7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#tipsQM
Assalamualaikum & Selamat Hari Raya Everyone!!!
Jual beli emas di QM akan jadi mudah & seronok kalau anda tahu guna setiap fasiliti yg ada dkt QM sebaik-baiknya!
Setuju or setuju sangat! 😊
🔗 Watch FULL VIDEO HERE : Tik Tok | IG Reel
»»»»»»
Jadi tunggu apa lagi? Jom menyimpan & melabur emas di QM tanpa perlu rasa was-was.
<TEKAN SINI UNTUK BUKA ACCOUNT DI QM>
Contact coach DEKAT SINI untuk dapat personal/group coaching secara percuma 😊
🔝🔝🔝
BACK TO TOP
Assalamualaikum & Selamat Hari Raya Everyone!!!
Jual beli emas di QM akan jadi mudah & seronok kalau anda tahu guna setiap fasiliti yg ada dkt QM sebaik-baiknya!
Setuju or setuju sangat! 😊
🔗 Watch FULL VIDEO HERE : Tik Tok | IG Reel
»»»»»»
Jadi tunggu apa lagi? Jom menyimpan & melabur emas di QM tanpa perlu rasa was-was.
<TEKAN SINI UNTUK BUKA ACCOUNT DI QM>
Contact coach DEKAT SINI untuk dapat personal/group coaching secara percuma 😊
🔝🔝🔝
BACK TO TOP
👍5
#jombuat
Salam Aidilfitri hujung minggu & Selamat berOpen House 🥰
Harga emas masih dalam sideway. Kalau ada peluang boleh share pasal QM dgn rakan atau saudara sambil pergi beraya.
Bila harga dah jatuh menuju ke support. Kita boleh mula membeli.
Jangan lupa gunakan platform baru.
Ahli lama juga sila cuba login di platform baru taw.
Lebih efficient! 💪💪
Salam Aidilfitri hujung minggu & Selamat berOpen House 🥰
Harga emas masih dalam sideway. Kalau ada peluang boleh share pasal QM dgn rakan atau saudara sambil pergi beraya.
Bila harga dah jatuh menuju ke support. Kita boleh mula membeli.
Jangan lupa gunakan platform baru.
Ahli lama juga sila cuba login di platform baru taw.
Lebih efficient! 💪💪
👍5
#morningbooster
If you want to be the BEST, you have to work more than the REST. Agree?
Assalamualaikum & have a fantastic morning everyone!!!!
If you want to be the BEST, you have to work more than the REST. Agree?
Assalamualaikum & have a fantastic morning everyone!!!!
👍6