Forwarded from ATS VIP
2025-07-15.pdf
1.3 MB
وقتی یه معامله میره تو ضرر، اولین چیزی که ذهنمون میگه اینه:
“خراب کردی…”
یا بدتر: “تو اصلاً تریدر نیستی.”
ولی واقعاً همیشه اشتباه کردی؟
یا فقط یه چیزی رو هنوز یاد نگرفتی؟
همه ضررا قرار نیست دردناک باشن.
بعضیاشون فقط یه «نکتهنویسی» لازم دارن.
@psychotradeclub
“خراب کردی…”
یا بدتر: “تو اصلاً تریدر نیستی.”
ولی واقعاً همیشه اشتباه کردی؟
یا فقط یه چیزی رو هنوز یاد نگرفتی؟
همه ضررا قرار نیست دردناک باشن.
بعضیاشون فقط یه «نکتهنویسی» لازم دارن.
@psychotradeclub
👏4🔥1
بازار خودِ تو رو نشون میده!
هر معاملهای میگه تو از چی میترسی و چقدر طمع داری.
قبل از اینکه دنبال سود باشی، ببین چرا داری معامله میکنی.
اگه دلیل درستی نداشته باشی، بازار میزنه تو صورتت.
💡 قانون امروز:
اول ضعفهاتو درست کن، سود خودش میاد.
هر معاملهای میگه تو از چی میترسی و چقدر طمع داری.
قبل از اینکه دنبال سود باشی، ببین چرا داری معامله میکنی.
اگه دلیل درستی نداشته باشی، بازار میزنه تو صورتت.
💡 قانون امروز:
اول ضعفهاتو درست کن، سود خودش میاد.
❤9🔥2
بازار نه با تو لج داره، نه دلسوزهته. فقط کار خودش رو میکنه. این تویی که باید خودتو کنترل کنی.
👤سایکو ترید
@psychotradeclub
👤سایکو ترید
@psychotradeclub
👍7❤2👏1
❤7👏1🙏1
هر بار که بعد از یه ضرر، دنبال مقصر میگردی، یعنی هنوز یاد نگرفتی خودتو مدیریت کنی.
👤سایکو ترید
@psychotradeclub
👤سایکو ترید
@psychotradeclub
❤8👏1🙏1
اگه بعد از یه سود یا ضرر، حالت خیلی عوض میشه، یعنی هنوز بازیو جدی نگرفتی.
👤سایکو ترید
@psychotradeclub
👤سایکو ترید
@psychotradeclub
❤7👏1
❤6👏2
👍11❤3
👍7
👍8
❤10
👍6