از اونجایی که چند روزه چیز جدید نذاشتم یدونه ویدیو مسیج قدیمی میزارم براتون تمیز هم در نیومده بنظرم ، صرفا برای اینکه چنل خالی نباشه🤌
روزی که گیتار الکتریک داشته باشمو بتونم سولوی این اهنگو بزنم دیگه چیزی از خدا نمیخوام 🛐
🍓1
یه حرکتی میخوام بزنم قطعا پشیمون میشم ولی الان کرمش افتاده به جونم که انجامش بدم😂
خدا بخیر کنه
خدا بخیر کنه
🌚5