نَبضِ صِـــــــــدا 🎵🌙
خوشحال که تو بهترین سه ماهه سالیم؟ فعکک نععکنمم
این اهنگ مال ۱۸ سال پیشه
الانو نمیدونم ولی اون موقع قطعا خوشحال بودن🤌
الانو نمیدونم ولی اون موقع قطعا خوشحال بودن🤌
بعد مدتها یه پست جدید گذاشتم تو پیج🤌
https://www.instagram.com/reel/DMImmydCMKs/?igsh=b2d4NHJzZ3hlMWVv
https://www.instagram.com/reel/DMImmydCMKs/?igsh=b2d4NHJzZ3hlMWVv
❤🔥2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥17🔥2🌚2👍1🍓1