یه جوری صندلی های کنسرتمون داره پر میشه فک کنم نصف خونواده ها بیرون باید بشینن😂
- Par3a
وای دقیقاااا
هی من به سینا پیام میدادم
تا سین کنه یه ردیف رزرو میشد😂
دوباره پیام میدادم بالاییشو میخوام میومدم تو گروه دیدم اوناعم رزرو شده😂😂
تا سین کنه یه ردیف رزرو میشد😂
دوباره پیام میدادم بالاییشو میخوام میومدم تو گروه دیدم اوناعم رزرو شده😂😂
- Par3a
یه جوری صندلی های کنسرتمون داره پر میشه فک کنم نصف خونواده ها بیرون باید بشینن😂
اگه جنگ نشده بود ، الان تو ذوق و شوق بعدِ کنسرتمون بودیمو کلی عکسو فیلمو خاطره ازش میموند برامون🤌
ولی خب...
ولی خب...
💔3
خداییش هر سری پروکسی وصل میشه انگار ادم گنج پیدا کرده
ببین چه بلایی سرمون اومده که دلخوشیمون شده وصل شدن پروکسی و Vpn 😂🤦🏻♂
ببین چه بلایی سرمون اومده که دلخوشیمون شده وصل شدن پروکسی و Vpn 😂🤦🏻♂
👍2
همینجوریش ویو و امار چنل داغون بود قبل جنگ
الانم که اینجوری شده و خیلیا نمیتونن بیان تلگرامو اینستا کلا حس و حال فعالیت و کار جدید گذاشتن ندارم
حالا نمیدونم صبر کنم تا وضعیت درست بشه یا کار جدید بزارم🤌
نظر شماها چیه؟
الانم که اینجوری شده و خیلیا نمیتونن بیان تلگرامو اینستا کلا حس و حال فعالیت و کار جدید گذاشتن ندارم
حالا نمیدونم صبر کنم تا وضعیت درست بشه یا کار جدید بزارم🤌
نظر شماها چیه؟
👍1
تا دو هفته پیش داشتیم یاد میگرفتیم اگه تو اسنپ دزدیدنمون چیکار کنیم الان حتی نمیدونیم طلوع خورشید فردا رو میبینیم یا نه
Iran Core :
Iran Core :
💔2