یه جوری صندلی های کنسرتمون داره پر میشه فک کنم نصف خونواده ها بیرون باید بشینن😂
- Par3a
وای دقیقاااا
هی من به سینا پیام میدادم
تا سین کنه یه ردیف رزرو میشد😂
دوباره پیام میدادم بالاییشو میخوام میومدم تو گروه دیدم اوناعم رزرو شده😂😂
تا سین کنه یه ردیف رزرو میشد😂
دوباره پیام میدادم بالاییشو میخوام میومدم تو گروه دیدم اوناعم رزرو شده😂😂
- Par3a
یه جوری صندلی های کنسرتمون داره پر میشه فک کنم نصف خونواده ها بیرون باید بشینن😂
اگه جنگ نشده بود ، الان تو ذوق و شوق بعدِ کنسرتمون بودیمو کلی عکسو فیلمو خاطره ازش میموند برامون🤌
ولی خب...
ولی خب...
💔3