هم ویدیوشو گذاشتم هم وویس با هرکدوم که راحت ترین ببینید و بشنوید🤌
ریکت و حمایتشم با شما عزیزان🫶✨
ریکت و حمایتشم با شما عزیزان🫶✨
💘5👍1
- Par3a
خب طبق نظرات شما اول DMT رو میزنم🤌
یه هفته گذشت از وقتی که گفتم اینو میزنم براتون😂🤦🏻♂
بزودی میزارمش
بزودی میزارمش
💘1
- Par3a
چقدر امروز افتتاحیه آموزشگاه خوش گذشت جاتون خالی 🤌
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
- Par3a
چقدر امروز افتتاحیه آموزشگاه خوش گذشت جاتون خالی 🤌
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جدیدا هرشب خوش میگذره
اون از دیشب که افتتاحیه بود
نگم براتون از امشب با حسام>>>
اون از دیشب که افتتاحیه بود
نگم براتون از امشب با حسام>>>