هفته دیگه اگه دستم بهتر باشه چندتا وویس جدید میگیرم ، الان واقعا عذابم میده این مشکل🤦🏻♂
تا اون موقع کارای قدیمیو گوش کنید و اگه خوشتون اومد ریکت بزنید🫶✨
تا اون موقع کارای قدیمیو گوش کنید و اگه خوشتون اومد ریکت بزنید🫶✨
❤10
- Par3a
دزدو ولش دستت خوب نشد؟
یه مقدار بهتره ولی چند هفته ای طول میکشه دردش خوب بشه ، شایدم چند ماه معلوم نیست
فعلا نمیتونم زیاد بهش فشار بیارم
فعلا نمیتونم زیاد بهش فشار بیارم
💔6
- Par3a
بچها اگه گذرتون خورد اینستا فالو کنید پیجو🫶 Prsamli Instagram
امشب تو اینستا پست جدید داریم، اگه خواستید ببینید بفرمایید اونور🫶
❤6
پست جدید آپلود شد میتونید تو پیج ببینید🫶🔥
https://www.instagram.com/reel/DItnb2GNnot/?igsh=MW42dzNlc21sam1zMw==
https://www.instagram.com/reel/DItnb2GNnot/?igsh=MW42dzNlc21sam1zMw==
🔥5
Forwarded from handpan_mehran
عادی شدن منو میترسونه!
عادی شدن ذوقی که برای کار داری،
عادی شدن قشنگیهای کوچیک
اطراف، عادی شدن روابط،
عادی شدن حس ها،
عادی شدن زندگی...
امیدوارم به ذهنتون بشینه❤️
https://t.me/handpan_mehran 🌒
عادی شدن ذوقی که برای کار داری،
عادی شدن قشنگیهای کوچیک
اطراف، عادی شدن روابط،
عادی شدن حس ها،
عادی شدن زندگی...
امیدوارم به ذهنتون بشینه❤️
https://t.me/handpan_mehran 🌒
❤4
بچها هفته دیگه احتمالا یه ویدیو از اهنگ پس من چی بگیریم با حسام 🤌🔥
منتظر باشید...
منتظر باشید...
❤🔥5
برا فردا یه اهنگ خفنننن و کمتر شنیده شده از هومان آماده کردم ، هم تو پیج میزارم هم اینجا🤌✨
🔥3