كلمات
10.5K subscribers
647 photos
3 videos
166 links
Postz
Download Telegram
مساء اللطافه 🖤.
القطط بتعشق السمك بس مبترميش نفسها في البحر علشانه ..
You know what I mean !
👍3
بحب الشتا وجو الشتا وريحة الشتا وصوت الشتا واي حدبيحب الشتا ومحدش يناقشني عشان اناصح
‏اكتشفت انى كل مره لما باب يتقفل فى وشي وافضل احاول وافتحه وميتفتحش كانه مقفول بالقفل، واجى بعد فتره ارجع اشوف نفس الباب بحمد ربنا انه متفتحش لانه مكنش خير ليا ابدا، بقيت متاكد مع الوقت انى لو ليا خير فى حاجه هتبقى ليا اكيد وانى ربنا عمره ما هيحوشها عنى.
👍1
‏أنا مبعرفش أخد الـ first step فـ أي حاجة في حياتي، مبعرفش أبدأ كلام مع حد، مبعرفش أعمل علاقة جديدة مع حد، لازم إللي قُدامي يحسسني مثلاً إنه محتاجني وعايز يقرب مني، ببقي عايز أقرب من ناس كتير بس معرفش هما محتاجني في حياتهم ولا لأ، فـ بلاش تستنوا إني أبدأ في أي حاجة عشان مش هيحصل.
1
تمسَّـك بي هذة المرة، اقطع المسافات وتعالَ اعتذر لي عما بدر منك، قل أنك لن تكرر أخطائك أو أنك لم تتعمد إيذائي، ابتكر حجة جديدة، صدقني سأصدقها، قل أننا لن ننتهي وأن ما حدث مجرد خلافٍ عابرٍ لن يمس علاقتنا بأي سوء، اقترب خطوة نحوي سأقترب أضعافها..

افعل وقل كل ما هو ممكن لنبقى معًا..
أريد أن أشعر بإنني أستحق..
بإن علاقتنا تستحق أن تتمسك بها أنت أيضًا يا صديقي.
1
‏الشعور الأسوأ على الإطلاق أن تغيب رغبتك في شرح ما يحدث بداخلك رغم ضجيجه، صامت وعاجز، بركان من الضجيج يحدث بداخلك وأنت في قمة هدوئك .
👍1
فيه حاجات مينفعش عتاب فيها، زي أنك تعاتب شخص علشان نسيك.. هتقوله إيه: انت بجد نسيتني؟ هتبقي بتقلل من نفسك، وبتجبره يديك مشاعر مش حاسس بيها.. مش الكلام كل حاجه بس فعلاً اللي عايزك مش هينساك، هيفضل فاكرك في يومه وف حياته كلها.. مش هيقدر أصلاً ينساك علشان زحمة وجودك الحلوه في حياته هتغطي علي كل حاجة!
‏أسوأ شعور ممكن تمر بيه إنك تحس إن وقتك خلص مع حد كان نفسك تكمل معاه .!💔
والله إللي عايز مراته حلوه يصرف عليها , عايزها بتلمع و جميله و شعرها سايح و نايح إديها فلوس تروح تعمل كل دا و أنضف بيوتي سنتر ، عايزها إيدها جميله و ضوافر و مانكير هاتلها خدامه تغسل المواعين و تغسلك شرباتك المعفنه ، عايزها جسمها مشدود بعد الولاده إعملها عمليات شد و وديها چيم ، عايزها ناجحه و شاطره و ليها إسم اإفتحلها مشروع و إعملها بزنس خاص بيها ، مش معاك تعمل كل دا يبقي تحترم نفسك و تقدر الست إل شيلاك و صيناك و همها راحتك و راحت عيالك و إحمد ربنا إنها مستحملاك .
‏لو انت قاعد دلوقتي بتشوف كويس بعينك من غير نضارة ولا عدسات ولا ليزك ومش مصاب بصداع ورؤية مشوشة طول الوقت ومش بتدوخ لو مش لابس نضارتك و بتقدر تشوف البعيد و القريب بوضوح ماشاء الله عليك، احمد ربنا و افتكر تشكره كل يوم على النعمة دي
‏" محتاجين نحب ناس من غير ما نخاف إنهم يسيبونا."
طب نستغل ان النهارده الجمعة ونصلي ع سيدنا محمد أشرف الخلق♥️
مش كل أخ لازم يكون من دمك ، بس فعلاً في اخوات بتولدهم ليك الأيام والمواقف اسمهم صحاب ، صحاب بتشهد ليهم قلوبنا بأنهم جمال الحياه فعلا ، صحاب بيكونو جمبك لما يكون الكل بعيد عنك ، مع اصغر مشكله معاك بتجري عليهم تحسهم ملجأك وأمانك كدا ، عاملين زي الكشاف مابتعرفش نوره الا لما الحياه تضلم عليك .
متبصوش لحد يا جماعة ، أحياناً بشوف الناس القريبة مني منزلة صورة مثلا كاملة مفيهاش حاجة ناقصة و كلها فرحة و ضحك و شياكة بس انا ببقي عايشة معاهم اد ايه الصورة دي كان وراها تعب و مجهود و زعل و عياط و خنقة .. اتعودت مبصش الصور ولا اخد بالظاهر كل حاجة بيبقي وراها كتير وراها حاجات ممكن انت متعرفش تشيلها ،بقيت لما بشوف صور حلوة او نهاية سعيدة بقول ماشاءالله عليهم انهم عرفوا يوصلوا ل ده ، ماشاءالله عليه عشان قدر يكمل ، ماشاءالله عليها عشان عرفت تقوم و تبدأ تاني ، قولوا ماشاءالله يا جماعة الناس بيطلع عينها عقبال ما توصل لاي حاجه و ادعوا ربنا يديكوا اكتر منهم كمان ❤️
👍1
هوا لما حد يقولي " اتشرفت ب معرفتك " المفروض ارد اقول اي ؟؟
ضروري محدش يطنش