كلمات
10.5K subscribers
647 photos
3 videos
166 links
Postz
Download Telegram
إختارى راجل ميسبكيش تنامى زعلانة حتى لو كُنتى أنتى غلطانة إختارى اللى متهونيش عليه إختارى صح ♥️👌
1👍1
‏صحتك، مستقبلك، علاقتك بربنا، ودايرتك القريبة القليلة جداً يكونوا بخير.. دول أهم، أغلى، وأقيم حاجات يستحقوا يحتلوا كل أولوياتك واللي لو خسرت واحدة منهم خسارتك بتبقى مضاعفة.. باقي ما باقي والله ما مهم وبيتعوض.
‏”إن أسوأ ما قد اصابني هذه الأيام هو فُقدان شغفي، ليس حزن ولا إنكسار إنّه إنطفاء لا نورَ له فقد افلتُّ يداي من كل ما اردتهُ سابقاً وإن كنتُ لا ازال أريده، ونسيت كل ما احببته في الماضي ولا زلت احبه، وبقيت اُشاهد انقضاء الأيام يوماً تلو الآخر وأنا وحدي ولا رفيقاً لي سوى الصّمت” 💔.
‏"ياريتنى ماقربت" الجملة دى بتتقال في أسوأ وقت ممكن يعدى عليك ، بتتقال بعد محاولات تكاد تكون قضت علي طاقتك بالبطئ ، بتتقال بعد ماتجيب أخرك من اللي قدامك ويفيض بيك ، بتتقال وانت صعبان عليك نفسك بسبب إنك اديت كل الحلو اللي جواك لحد وطلع ميستهلش.
كاتبين إيه في السيره الذاتيه بتاعت الواتس .
👍1
بينما الجميع منشغل في الخاص هناك شخص جميل
يشاهد منشوري كيف حالك أيها الجميل ..؟
‏اكتشفت انى كل مره لما باب يتقفل فى وشي وافضل احاول وافتحه وميتفتحش كانه مقفول بالقفل، واجى بعد فتره ارجع اشوف نفس الباب بحمد ربنا انه متفتحش لانه مكنش خير ليا ابدا، بقيت متاكد مع الوقت انى لو ليا خير فى حاجه هتبقى ليا اكيد وانى ربنا عمره ما هيحوشها عنى.
👍2
‎ردها ياخد 10/10 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
مساء اللطافه 🖤.
القطط بتعشق السمك بس مبترميش نفسها في البحر علشانه ..
You know what I mean !
👍3
بحب الشتا وجو الشتا وريحة الشتا وصوت الشتا واي حدبيحب الشتا ومحدش يناقشني عشان اناصح
‏اكتشفت انى كل مره لما باب يتقفل فى وشي وافضل احاول وافتحه وميتفتحش كانه مقفول بالقفل، واجى بعد فتره ارجع اشوف نفس الباب بحمد ربنا انه متفتحش لانه مكنش خير ليا ابدا، بقيت متاكد مع الوقت انى لو ليا خير فى حاجه هتبقى ليا اكيد وانى ربنا عمره ما هيحوشها عنى.
👍1
‏أنا مبعرفش أخد الـ first step فـ أي حاجة في حياتي، مبعرفش أبدأ كلام مع حد، مبعرفش أعمل علاقة جديدة مع حد، لازم إللي قُدامي يحسسني مثلاً إنه محتاجني وعايز يقرب مني، ببقي عايز أقرب من ناس كتير بس معرفش هما محتاجني في حياتهم ولا لأ، فـ بلاش تستنوا إني أبدأ في أي حاجة عشان مش هيحصل.
1
تمسَّـك بي هذة المرة، اقطع المسافات وتعالَ اعتذر لي عما بدر منك، قل أنك لن تكرر أخطائك أو أنك لم تتعمد إيذائي، ابتكر حجة جديدة، صدقني سأصدقها، قل أننا لن ننتهي وأن ما حدث مجرد خلافٍ عابرٍ لن يمس علاقتنا بأي سوء، اقترب خطوة نحوي سأقترب أضعافها..

افعل وقل كل ما هو ممكن لنبقى معًا..
أريد أن أشعر بإنني أستحق..
بإن علاقتنا تستحق أن تتمسك بها أنت أيضًا يا صديقي.
1
‏الشعور الأسوأ على الإطلاق أن تغيب رغبتك في شرح ما يحدث بداخلك رغم ضجيجه، صامت وعاجز، بركان من الضجيج يحدث بداخلك وأنت في قمة هدوئك .
👍1
فيه حاجات مينفعش عتاب فيها، زي أنك تعاتب شخص علشان نسيك.. هتقوله إيه: انت بجد نسيتني؟ هتبقي بتقلل من نفسك، وبتجبره يديك مشاعر مش حاسس بيها.. مش الكلام كل حاجه بس فعلاً اللي عايزك مش هينساك، هيفضل فاكرك في يومه وف حياته كلها.. مش هيقدر أصلاً ينساك علشان زحمة وجودك الحلوه في حياته هتغطي علي كل حاجة!
‏أسوأ شعور ممكن تمر بيه إنك تحس إن وقتك خلص مع حد كان نفسك تكمل معاه .!💔
والله إللي عايز مراته حلوه يصرف عليها , عايزها بتلمع و جميله و شعرها سايح و نايح إديها فلوس تروح تعمل كل دا و أنضف بيوتي سنتر ، عايزها إيدها جميله و ضوافر و مانكير هاتلها خدامه تغسل المواعين و تغسلك شرباتك المعفنه ، عايزها جسمها مشدود بعد الولاده إعملها عمليات شد و وديها چيم ، عايزها ناجحه و شاطره و ليها إسم اإفتحلها مشروع و إعملها بزنس خاص بيها ، مش معاك تعمل كل دا يبقي تحترم نفسك و تقدر الست إل شيلاك و صيناك و همها راحتك و راحت عيالك و إحمد ربنا إنها مستحملاك .