كلمات
10.5K subscribers
647 photos
3 videos
166 links
Postz
Download Telegram
والله ما أنا عارف هو اكتئاب..ولا انطفاء..ولا نضج ..ولا وحدة ولا توحد..ولا sellect all
👍1
"أنت بحاجة إلى صديق عيونهُ خضراء، لتكون بسعادة دائمة."
👍1
‏-خليك فاكر إن مش كل حاجه ينفع تتحكي لحد، السكوت أحيانا بيبقي الحل الافضل.
‏أجمل سرير في العالم ♥️
‏"في بيتنا السقف يتكئ على كتف والدي، والأرض تُثبّتها سجدات أمي🖤"
‏"كان يظن بالله أنه سيرضيه، فأعطاهُ الله ضعف ظنه."
يارب ❤️
شوفو البوست من هنا ولايك وشير عليه
https://www.facebook.com/1966262946919356/posts/2967852170093757/
مهما توقعت سقوطي أو هزيمتي ستبهرك إبتسامتي وعدم اهتمامي للأمر مهما كنتُ اتألم، انا أعدت القوه لدرجه نسيت معها الإنحناء. ..!
إختارى راجل ميسبكيش تنامى زعلانة حتى لو كُنتى أنتى غلطانة إختارى اللى متهونيش عليه إختارى صح ♥️👌
1👍1
‏صحتك، مستقبلك، علاقتك بربنا، ودايرتك القريبة القليلة جداً يكونوا بخير.. دول أهم، أغلى، وأقيم حاجات يستحقوا يحتلوا كل أولوياتك واللي لو خسرت واحدة منهم خسارتك بتبقى مضاعفة.. باقي ما باقي والله ما مهم وبيتعوض.
‏”إن أسوأ ما قد اصابني هذه الأيام هو فُقدان شغفي، ليس حزن ولا إنكسار إنّه إنطفاء لا نورَ له فقد افلتُّ يداي من كل ما اردتهُ سابقاً وإن كنتُ لا ازال أريده، ونسيت كل ما احببته في الماضي ولا زلت احبه، وبقيت اُشاهد انقضاء الأيام يوماً تلو الآخر وأنا وحدي ولا رفيقاً لي سوى الصّمت” 💔.
‏"ياريتنى ماقربت" الجملة دى بتتقال في أسوأ وقت ممكن يعدى عليك ، بتتقال بعد محاولات تكاد تكون قضت علي طاقتك بالبطئ ، بتتقال بعد ماتجيب أخرك من اللي قدامك ويفيض بيك ، بتتقال وانت صعبان عليك نفسك بسبب إنك اديت كل الحلو اللي جواك لحد وطلع ميستهلش.
كاتبين إيه في السيره الذاتيه بتاعت الواتس .
👍1
بينما الجميع منشغل في الخاص هناك شخص جميل
يشاهد منشوري كيف حالك أيها الجميل ..؟
‏اكتشفت انى كل مره لما باب يتقفل فى وشي وافضل احاول وافتحه وميتفتحش كانه مقفول بالقفل، واجى بعد فتره ارجع اشوف نفس الباب بحمد ربنا انه متفتحش لانه مكنش خير ليا ابدا، بقيت متاكد مع الوقت انى لو ليا خير فى حاجه هتبقى ليا اكيد وانى ربنا عمره ما هيحوشها عنى.
👍2
‎ردها ياخد 10/10 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
مساء اللطافه 🖤.
القطط بتعشق السمك بس مبترميش نفسها في البحر علشانه ..
You know what I mean !
👍3
بحب الشتا وجو الشتا وريحة الشتا وصوت الشتا واي حدبيحب الشتا ومحدش يناقشني عشان اناصح