"ما أعرفه عنك هو إنك شخص دافىء ممتلئاً بالحنان، لم أشعُر يوماً بالغرابةِ معك بل شعرتُ بالألفةِ التي تتوسد روُحي،لا أثر لقلقي ولا حُزني حينما تكُون معي هنا،كُل الذي أعرفه عنك هو إنك الوحيد القادر على إيقاظ كُل الكلمات النائِمه خلف صمتي❤️."
لما تفتح حياتك لأى إنسان سواء حُب أو صداقة أختار اللي يريحك نفسياً ويكون سوى وناضج فِكريًا، فاهم إن المشاكل والجدال شيء عادى بتحصل مع أى حد ومش نهاية للي بينكم، شخص مايبقاش كل همه يطلعك غلطان فأى حوار أو نقاش. دى الفترة المهمة إننا نبعد عن قليلين النُضج علشان صحتنا النفسية أهم .
آبحث عن اسم طفل على وزن وجدان يعني اسم ولد ينتهي بالاف ونون وشكرآ
"الإستهتار بالزعل"
شعور مؤذي جداً لما بلاقي اللي قدامى بيستهتر بزعلى ، إحساس إن زعلي يهون بسهوله وأحس إنه مش مهم عند شخص حبيته من قلبي إحساس كله خذلان وقلة قيمة ، إحساس بيخلينى أندم إنى حكيت ، بيخلينى أندم إن سبت كل اللي حواليا وجريت عليك طب ليه بتعمل كدة ؟
شعور مؤذي جداً لما بلاقي اللي قدامى بيستهتر بزعلى ، إحساس إن زعلي يهون بسهوله وأحس إنه مش مهم عند شخص حبيته من قلبي إحساس كله خذلان وقلة قيمة ، إحساس بيخلينى أندم إنى حكيت ، بيخلينى أندم إن سبت كل اللي حواليا وجريت عليك طب ليه بتعمل كدة ؟
الأبواب اللي اتقفلت ماكانتش ليك ،والأشخاص اللى ربنا بعدهم عنك كانوا مجرد ورقه من كتابك ،وكل حكايه عشتها انتهت عشان انت لسه مبدأتش حكايتك الحقيقه ، والوجع اللى طال فحياتك عشان هتعيش سعاده هتنسيك كل حاجه حصلت..فمتعترضش علي حكمة ربنا وانسى اللى راح وفكر ف نصيبك الحلو اللى قدامك ♥️
في علاقات ماتستاهلش غير نهاية واحدة: "انا آسف إني في يوم من الايام شوفتك مختلف.."