كل واحد فينا محتاج حد يحسسه انه فخور بيه لمجرد انه بيحاول مش عشان حقق حاجه او نجح في حاجه.الدعم المستمر والحنية فكل الأوقات عظيم ومش بيعملهم إلا الناس العظيمة وبيخلق حب وثقة في النفس ملهاش حدود بتخليك تبقي عايز تجيب حته من السما للشخص ده وتقوله ثقتك في محلها وشكرا لوجودك معايا.
﴿لَا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا ۚ﴾.. دايماً قدرتك على "الصبر"، و"التجاوز" هتبقى على قد الشيلة.. لا أكتر ولا أقل.. مهما كان حجم وصعوبة "الظرف" لو ماكُنتش قده أو هتعديه أو هيمر ماكنش ربنا هيحطك فيه من أساسه.. ربك رب العطا بيبعت البرد على قد الغطا.
Forwarded from قلم رصاص ✏
خليكوا فاكرين ان الغرض الاساسى من اى علاقه سواء حب او صحاب او غيره هى انها تخليك مبسوط و تخفف عنك هموم الدنيا انت مش مجبر على استمرار اى علاقه بتاذيك حتى لو ١٪ لاى سبب.
الواحد نفسه يوقف شبابه لحد ما الدنيا تتعدل قاعدين بنكبر على الفاضى
بحق اذان الفجر🖤
"يا قاضي الحاجات اقضِ حوائجنا بقدرتك، اللهم يسر ولا تعسر علينا".🖤
"يا قاضي الحاجات اقضِ حوائجنا بقدرتك، اللهم يسر ولا تعسر علينا".🖤
العائلة أولأ ،ثم الأقربون قلبآ لا دمآ ثم أصدقاء المواقف لا السنين❤👌🏻
زعلان ليه مش قولنّا ربّ الخير لاَ يأتِي إلّا بالخير.. استبشر خيراً وقول يا رب❤️
النهاردة هتلاقيها اتحلت من غير اى ترتيب و عوض ربنا جالك اطمن وقول يارب
الفراغ بيضخم المشاعر سواء مشاعر الحب أو الحزن والاحتياج ،عشان كدة إوعى تقيم مشاعرك وقت الفراغ لو مفيش عندك هدف في حياتك ولا شئ يشغلك..مشاعرك هتقدر تخدعك بسهولة
مشاعرك الحقيقية هتبان لما تكون مستقر في حياتك ومتزن وعندك هدف شاغلك ومالي وقتك.ساعتها هتقدر تقيمها صح وتفهم نفسك أكتر.
مشاعرك الحقيقية هتبان لما تكون مستقر في حياتك ومتزن وعندك هدف شاغلك ومالي وقتك.ساعتها هتقدر تقيمها صح وتفهم نفسك أكتر.
رتبهم:
(حب-صحه-فلوس-كرامه)
-إجابتك تدل على مدى نضجك وفهمك للحياة.
(حب-صحه-فلوس-كرامه)
-إجابتك تدل على مدى نضجك وفهمك للحياة.