كلمات
10.5K subscribers
647 photos
3 videos
166 links
Postz
Download Telegram
‏مش معني اني عديت الموضوع إني مش زعلان ، أنا كده مبحبش أبالغ في العتاب عشان بحس نفسي تقيل وأنا بعاتب ، ومش معني كده إني مش مدرك اللي عملته ، أنا شايف غلطك كويس اوي وزعلت،بس عايز الحلو اللي بينا يكمل..والمفروض ده يخليك تبطل تعمل اللي بيضايقني ، عشان هيجي عليا وقت هقفل منك وهبعد.
👍2
طب نستغل اننا كلنا صاحيين وليلة الجمعة قبل الأخيرة ف رمضان ونصلي على سيدنا محمد ﷺ ♥️
وتلاقي ربنا يأذن من فوق سابع سما .. انك تفرح و تنول اللي نفسك فيه .. هانت ❤️
كل باب أغلق عنك برغبة صاحبه لا تتجرأ على طرقه مجدداً أبداً..
‏“القوه هي أن تعفو عن الآخرين مع أنهم لا يستحقون العفو، القوه هي إسعاد الآخر بالرغم من قلبك المحطم، القوه هي أن تحتفظ بهدوئك في لحظات اليأس.”
‏فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا
‏اللهم يا مسبب الأسباب ويا رب الأرباب ويا مقلب الليل والنهر ومدبر أمر من في الأرض وأنت في السماء يا من تقول كن فيكون..أسألك بحسن ظني بك وبكل يقيني بلطفك ورحمتك وعطائك أن تهبنا خيرًا لا ينغلق بابه وأن تعطينا من الرضا ما تسعفنا أسبابه وأن ترزقنا رزقًا مدرارًا لا ينفد ولا ينقطع♥️♥️♥️
1
‏الله يرزقكم شعور هذه اللحظة؛ والله إني لأتعجب، "كيف جمع الله بيني وبين أُمنيتي رغم استحالة الأسباب"♥️♥️♥️!
1
شوفو البوست دا وقولو رايكم

https://www.facebook.com/321456028310666/posts/1218378555285071/
‏أنا في ناس قفلتني منها لدرجة إني مبطقش أشوف صوره ليهم و لا أسمع إسمهم حتي .
‏حقيقي يبخت اي حد مبيهلكش دماغه وبيعدي المواقف بسلام من غير تفكير كتير
‏الاهمال بالاهمال والهجر بالهجر ولا عتابًا على من ابعد نفسه بنفسه..
1
هيعوضك لحد ما تعيط من الفرحة

أبشر وأستغفر ❤️
1
حبك ليا مش انجاز انا كدا كدا اتحب.
‏سألتها: وبعد كل هذه الهزائم، ماذا أردتِ من الحياة؟
بعد صمت طويل، ابتسمت ثم قالت:
أن أقضي ما تبقى من حياتي في سلامٍ تام، أن لا أشعر بالهزيمة مرة أخرى. أظن أنني أستحق حياةً أقل قسوة، لقد استهلكتُ تمامًا في ربيع شبابي.
ف العشر الأواخر بلِّغ قلبي مُناه وراضيني وعوضني عن اللى فات يا الله ..
1
‏٢٠ رمضان 🌙♥️

" اللهم اجعل أصعب ايامنا ما فات منها واجملها ما سوف يأتى ."
1
#ما أسهل التحدث عن الصبـر
عندما لا تكـون المصيبه مصيبتگ . .
الحقيقة انا فرحان جدا ًان رمضان بوظلكوا اكله الفسيخ المنتنه بتاعة كل سنه..