كلمات
10.5K subscribers
647 photos
3 videos
166 links
Postz
Download Telegram
وصديق واحد فقط يحبك بصدق
خير من مدينة كاملة من البشر
عشان المسلسل احداثه سنة ٢٠٢٥ جابوا ايفون بخمس كاميرات ، لا ده شابوه يوسف الشريف بقا
إقترب موعد الإستجابة و سيرزقك الله اليوم و تبكي من شدة الفرح أستغفر ❤️
كلمة بحبك مش شرط تكون مخصصة للمرتبطين بس
كلمة بحبك تنفع لشخص انت سعيد بوجوده فحياتك.
١٧ رمضان..

يا رب اجعل لنا نصيبًا من الرحمة والمغفرة والرضوان
‏"ثم يعوضك ، وما أدراك ما عوض الله".
حد عنده حل لمشكلةالنوم؟ انا بقيت بنام ٢٠ساعة فاليوم، حديعرف ازاي انام ال٢٤ساعة كلهم؟
Forwarded from قلم رصاص
-انت فاضي
=ايوا
-طيب م تخش تستغفر ربك. يمكن يجيك خبر حلو يفرح قلبك ❤️
دايماً وقبل خط النهاية في أي موضوع؛ بنكتشف إن لُطف ربنا مستخبي في التفاصيل.
‏نفسياً:

من الأشياء المريحة بالدنيا أن الرزق والنصيب والتوفيق كله من الله سبحانه، كلام الناس كله في كِفَّة، وتدابير الله في كفَّةٍ أخرى لا يُعيقها عائق.
‏مش معني اني عديت الموضوع إني مش زعلان ، أنا كده مبحبش أبالغ في العتاب عشان بحس نفسي تقيل وأنا بعاتب ، ومش معني كده إني مش مدرك اللي عملته ، أنا شايف غلطك كويس اوي وزعلت،بس عايز الحلو اللي بينا يكمل..والمفروض ده يخليك تبطل تعمل اللي بيضايقني ، عشان هيجي عليا وقت هقفل منك وهبعد.
👍2
طب نستغل اننا كلنا صاحيين وليلة الجمعة قبل الأخيرة ف رمضان ونصلي على سيدنا محمد ﷺ ♥️
وتلاقي ربنا يأذن من فوق سابع سما .. انك تفرح و تنول اللي نفسك فيه .. هانت ❤️
كل باب أغلق عنك برغبة صاحبه لا تتجرأ على طرقه مجدداً أبداً..
‏“القوه هي أن تعفو عن الآخرين مع أنهم لا يستحقون العفو، القوه هي إسعاد الآخر بالرغم من قلبك المحطم، القوه هي أن تحتفظ بهدوئك في لحظات اليأس.”
‏فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا
‏اللهم يا مسبب الأسباب ويا رب الأرباب ويا مقلب الليل والنهر ومدبر أمر من في الأرض وأنت في السماء يا من تقول كن فيكون..أسألك بحسن ظني بك وبكل يقيني بلطفك ورحمتك وعطائك أن تهبنا خيرًا لا ينغلق بابه وأن تعطينا من الرضا ما تسعفنا أسبابه وأن ترزقنا رزقًا مدرارًا لا ينفد ولا ينقطع♥️♥️♥️
1