"ستعيشُ مرةً واحدً على هذه الارض،
إذا اخطأتَ إعتذر، و إذا فرحتَ عبّر، لا تكُن معقداً، و الأهم من ذلك هو ألّا تكره ولا تحقد ولا تحسد، و تذكر دوماً، كن مع الله يكن معك."
- مالكوم اكس _
إذا اخطأتَ إعتذر، و إذا فرحتَ عبّر، لا تكُن معقداً، و الأهم من ذلك هو ألّا تكره ولا تحقد ولا تحسد، و تذكر دوماً، كن مع الله يكن معك."
- مالكوم اكس _
النبي كان قبل ماينام بيدعي الدعاء ده ❤️
"اللهم إنى أسلمت نفسي إليك وفوضت امري إليك ووجهت وجهي إليك وألجأت ظهري إليك رهبةً ورغبةً إليك لا ملجأ ولا منجى منك إلا إليك آمنت بكتابك الذى انزلت وبنبيك الذى ارسلت"عايزين نحيي سنن النبي ونفكر بعض وناخد كُلنا الثواب انشروا الخير"
"اللهم إنى أسلمت نفسي إليك وفوضت امري إليك ووجهت وجهي إليك وألجأت ظهري إليك رهبةً ورغبةً إليك لا ملجأ ولا منجى منك إلا إليك آمنت بكتابك الذى انزلت وبنبيك الذى ارسلت"عايزين نحيي سنن النبي ونفكر بعض وناخد كُلنا الثواب انشروا الخير"
عارفين أسوء مرحله ممكن نمر بيها ايه؟ إنك تنطفي، تفقد الشغف ، روحك تبهت، إنك تفضل ساكت رغم إنهياراتك،إنك تحس بتقل الأيام، إنك تبقي قاعد بس حاسس إن العالم كله فوق قلبك .
- يمدحون الذئب وهو خطر عليهم , ويحتقرون الكلب وهو حارس لهم , كثير من الناس يحتقر من يخدمه , ويحترم من يهينه !
كلمة بحبك مش شرط تكون مخصصة للمرتبطين بس
كلمة بحبك تنفع لشخص انت سعيد بوجوده فحياتك.
كلمة بحبك تنفع لشخص انت سعيد بوجوده فحياتك.
حد عنده حل لمشكلةالنوم؟ انا بقيت بنام ٢٠ساعة فاليوم، حديعرف ازاي انام ال٢٤ساعة كلهم؟
Forwarded from قلم رصاص ✏
-انت فاضي
=ايوا
-طيب م تخش تستغفر ربك. يمكن يجيك خبر حلو يفرح قلبك ❤️
=ايوا
-طيب م تخش تستغفر ربك. يمكن يجيك خبر حلو يفرح قلبك ❤️