تحس انك عمال تتغير واحدة واحدة من غير ما تحس ولا حتي عارف ايه الموقف او الظرف اللي بيحصلك اللي بيخليك كده بس كل ما بص علي حياتي الاقي نفسي عمال اتغير كتير فشخ بين كل فترة و التانية ومبقاش عندي احساس ثابت بحس بيه مثلا دايما او مزاج مبيتغيرش كل ساعة وبجد بحاول ادور علي سبب مش لاقي.
أنا لا أؤذي أحدا، لذلك لا يهمني إن أحبني أحدهم أو لم يحبني ، لست موجودا على هذه الأرض لتسلية جميع البشر . .
"الله يرزقكم شعور هذه اللحظة والله إني لأتعجب كيف جمع الله بيني وبين أُمنيتي رغم إستحالة الأسباب".
من أحلى الحاجات اللي دكتور احمد خالد توفيق قالها:
يكفيني شخص واحد يندهش بي كُل يُوم كما لو إني أُعجُوبة يسمع أحاديثي بكُل شغف، يقرأ أحرفي كما لو أنها قصِيدة.
يكفيني شخص واحد يندهش بي كُل يُوم كما لو إني أُعجُوبة يسمع أحاديثي بكُل شغف، يقرأ أحرفي كما لو أنها قصِيدة.
👍1
جماعه انا اسف بس ف اي علاقه دايما الحنية بتكسب ، شكلك الحلو ده روح اشتغل بيه موديل.
"أحياناً إعطاء أحدهُم فُرصة ثانية مِثل إعطائهُ رصاصة إضافية ﻷنهُ لَم يُصِبك فى المرة الأولى."
"ستعيشُ مرةً واحدً على هذه الارض،
إذا اخطأتَ إعتذر، و إذا فرحتَ عبّر، لا تكُن معقداً، و الأهم من ذلك هو ألّا تكره ولا تحقد ولا تحسد، و تذكر دوماً، كن مع الله يكن معك."
- مالكوم اكس _
إذا اخطأتَ إعتذر، و إذا فرحتَ عبّر، لا تكُن معقداً، و الأهم من ذلك هو ألّا تكره ولا تحقد ولا تحسد، و تذكر دوماً، كن مع الله يكن معك."
- مالكوم اكس _
النبي كان قبل ماينام بيدعي الدعاء ده ❤️
"اللهم إنى أسلمت نفسي إليك وفوضت امري إليك ووجهت وجهي إليك وألجأت ظهري إليك رهبةً ورغبةً إليك لا ملجأ ولا منجى منك إلا إليك آمنت بكتابك الذى انزلت وبنبيك الذى ارسلت"عايزين نحيي سنن النبي ونفكر بعض وناخد كُلنا الثواب انشروا الخير"
"اللهم إنى أسلمت نفسي إليك وفوضت امري إليك ووجهت وجهي إليك وألجأت ظهري إليك رهبةً ورغبةً إليك لا ملجأ ولا منجى منك إلا إليك آمنت بكتابك الذى انزلت وبنبيك الذى ارسلت"عايزين نحيي سنن النبي ونفكر بعض وناخد كُلنا الثواب انشروا الخير"