كلمات
10.5K subscribers
647 photos
3 videos
166 links
Postz
Download Telegram
أنت المقصود:
لعل بعد الضيق الذي تمر به يفاجئك الله بفرج لم تحلم به.. فابشر وقل يا رب
‏" تعامل معي دائماً بمبدأ الاستثناء ، أنا لا أشبه أحد."
‏يقول سومرست موم :

‏" من أكبر أخطائي أنني كنت
‏ أمرّ على لحظات الفرح مرورًا عابرًا
‏ بينما أعيش الحزن بكل مشاعري"
عارف الناس الـ بيبقى معاها الحق بس بتضيع حقها بأسلوبها وعصبيتها، دول مش ناس دول أنا.
لا تظن أن الله سيتركك على هذا الحال.. لك عوض جميل في أيامك المقبلة أبشرك
استغفر ❤️
‏- ليلة 14 رمضان 🌙

اللهم إني أسألك راحة في نفسي، وأعوذ بك من شتات الأمر وضيق الصدر، اللهم إني إستودعتك أيامي المقبلة فاملأها يارب بالخير.
عندما أعفيك من عتابي فأنا أعفيك من أن تكون شيئاً يعنيني فلا تفرح بصمتي فهو يدل على أنك أصبحت لا شيء .!
.
د. أحمد خالد توفيق
‏ساعات بحس اني اجتماعيه وبحب كل الناس وساعات بحس اني متوحده وعايزه اقتل كل الناس
‏أغلب الرجاله ندموا على الأقل مرة واحدة انهم عكوا الدنيا وخسروا ست مستحيل تتعوض وبتحبه أوى..
بس ولا ست أعرفها ندمت على راجل سابته..أصل الست بتفضل تحب لغاية ما تتأكد ان مفيش فيه أمل وتتقفل قفله لو الدنيا اتهدت ماترجعش..
صوصو ايه يا بت الرغاية انتي و هي احنا لسه منمناش..
Forwarded from قلم رصاص
- وه يا دبور يا واد عمى، مين العيال دى يا واكل ناسك؟!
= دول ذئاب الجونة يا علوان..! 🤣🤣🤣
﴿لِيَطْمَئِنَّ قَلْبِي﴾.. يارب في كل خطوة إشارات تريح البال، وإجابات تطمن القلب. 🤲♥️
لن أعتذر لك عن شئ يا صديقي لأنك وببساطة كنت ترأني أسقط فتتهمني بالبؤس وترحل، كنت تحب لحظات الفرح والسعادة التي تجمعنا، لم تحبني انا!
1
كانَ رسُول الله يُحب الفألَ الحسن ويُكثر من قول : أبْشِر !
صلُّوا عليهِ وأبشِروا !
‏تحس انك عمال تتغير واحدة واحدة من غير ما تحس ولا حتي عارف ايه الموقف او الظرف اللي بيحصلك اللي بيخليك كده بس كل ما بص علي حياتي الاقي نفسي عمال اتغير كتير فشخ بين كل فترة و التانية ومبقاش عندي احساس ثابت بحس بيه مثلا دايما او مزاج مبيتغيرش كل ساعة وبجد بحاول ادور علي سبب مش لاقي.
المجد كل المجد للناس اللي بتخلص الفطار ف ٥ دقايق
أريد إسم بنت من القرآن غير مريم
لنرى أهل القرآن .
أنا لا أؤذي أحدا، لذلك لا يهمني إن أحبني أحدهم أو لم يحبني ، لست موجودا على هذه الأرض لتسلية جميع البشر . .
‏"الله يرزقكم شعور هذه اللحظة والله إني لأتعجب كيف جمع الله بيني وبين أُمنيتي رغم إستحالة الأسباب".
‏من أحلى الحاجات اللي دكتور احمد خالد توفيق قالها:
يكفيني شخص واحد يندهش بي كُل يُوم كما لو إني أُعجُوبة يسمع أحاديثي بكُل شغف، يقرأ أحرفي كما لو أنها قصِيدة.
👍1