در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍13
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍9
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
#سهام
🙏 SPCX 🙏
سهام اسپیس ایکس در هفته گذشته 35 درصد ریخت !
تب و تاب برای شرکت در IPO و حتی خرید سهام اسپیس ایکس ایلان ماسک در هفته های گذشته بسیار زیاد شده بود .
بعد اینکه کلی دستکاری در بازار کریپتو توسط ترامپ و تیمش انجام شد و رسما بازار رو به گند کشیدن و باعث شدند آلت سیزن اتفاق نیوفته حالا نوبت بازار سهام هست .
بخش بزرگی از این اتفاقات زیر نظر سیاست تقویت دلار و پرداخت بخشی از بدهی دولت امریکا هست که قبلا بار ها و بارها راجبش صحبت کردیم .
آیا پس این یک سهام بدرد نخوره ؟ اصلا به هیچ وجه
الان نوسانگیر های بزرگی داره و عملا قابل دستکاری هست . اما با نگاهی کلی به کمپانی اسپیس ایکس میتونیم به این نتیجه برسیم که خیلی میتونه برای بلند مدت ارزنده باشه .
به دوستانی هم که قبلا پرسیده بودند اعلام کردم که برای کوتاه مدت دنبال خرید این سهام نباشید
در آینده بیشتر میپردازیم به این مبحث
ثبت نام در صرافی LBANK
☝️ بهترین صرافی برای ایرانیان ( بدون احراز هویت )
⚡️ کپی ترید
✨ تخفیف معاملاتی
⚡️ جوایز و قرعه کشی های متعدد
✈️ @PERSIANCRYPTOSOURCE
سهام اسپیس ایکس در هفته گذشته 35 درصد ریخت !
تب و تاب برای شرکت در IPO و حتی خرید سهام اسپیس ایکس ایلان ماسک در هفته های گذشته بسیار زیاد شده بود .
بعد اینکه کلی دستکاری در بازار کریپتو توسط ترامپ و تیمش انجام شد و رسما بازار رو به گند کشیدن و باعث شدند آلت سیزن اتفاق نیوفته حالا نوبت بازار سهام هست .
بخش بزرگی از این اتفاقات زیر نظر سیاست تقویت دلار و پرداخت بخشی از بدهی دولت امریکا هست که قبلا بار ها و بارها راجبش صحبت کردیم .
آیا پس این یک سهام بدرد نخوره ؟ اصلا به هیچ وجه
الان نوسانگیر های بزرگی داره و عملا قابل دستکاری هست . اما با نگاهی کلی به کمپانی اسپیس ایکس میتونیم به این نتیجه برسیم که خیلی میتونه برای بلند مدت ارزنده باشه .
به دوستانی هم که قبلا پرسیده بودند اعلام کردم که برای کوتاه مدت دنبال خرید این سهام نباشید
در آینده بیشتر میپردازیم به این مبحث
ثبت نام در صرافی LBANK
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
- فرانکلین تمپلتون با ۱.۷۸ تریلیون دلار دارایی، وارد حوزه مدیریت فعال داراییهای کریپتویی شد.
- شاخص ترس و طمع کریپتو به عدد ۲۲ رسیده و بازار همچنان در محدوده ترس قرار داره.
- شرکت Bitmine دوباره اتریوم خریده و حالا نزدیک ۴.۷٪ کل عرضه ETH رو در اختیار داره.
- بیتکوین تا ۶۲,۵۰۰ دلار ریزش کرد و بیشتر از ۵۰۰ میلیون دلار پوزیشن تو بازار لیکویید شد.
- ریپل یک پیشمجوز مهم اروپایی دریافت کرده که میتونه مسیر ورودش به کل بازار اروپا رو هموار کنه.
- شبکه ترون با ۳.۹۳ میلیون آدرس فعال روزانه رکورد زد و بالاتر از همه بلاکچینها قرار گرفت.
- اختلال گستردهای در سیستم بانکی کشور گزارش شده و برخی خدمات بانکی با مشکل مواجه شدند.
- موجودی بیتکوین در بازارهای OTC به پایینترین سطح تاریخ رسیده و نهنگها همچنان در حال خریدن.
- قیمت نان در تهران رسماً افزایش پیدا کرد و نرخهای جدید از امروز اجرا شدهاند.
- دولت آمریکا تا ۲۰۳۱ فرصت داره سیستمهاش رو در برابر تهدید کامپیوترهای کوانتومی مقاوم کنه؛ موضوعی که میتونه در آینده برای بیتکوین هم چالشساز بشه.
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍13
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍11
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍11
#تحلیل
چرا بیتکوین همچنان ریزش داره ؟
شاخص MSTR سیلور به پایینترین سطح دو ساله خود، ۹۷ دلار، سقوط کرد که ۸۲٪ کمتر از اوج خود بود و بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار از ارزش بازار را از بین برد.
برای سالها، استراتژی برای خرید بیت کوین بیشتر به عرضه سهام جدید متکی بود، اما با شرایط ضعیف بازار، حفظ این رویکرد دشوارتر میشود.
این شرکت اخیراً برای اولین بار در سالها ۳۲ بیت کوین فروخت تا به پرداخت سود سهام کمک کند، اقدامی که روایت دیرینه "هرگز نفروش" آنها را به چالش میکشد.
استراتژی هنوز ۸۴۷,۳۶۳ بیت کوین در اختیار دارد، بنابراین این یک بحران بزرگ نیست. اما این یک استرس جدی برای MSTR است
اگر بیت کوین پامپ کند MSTR میتواند به شدت پامپ کند اما اگر ریزش ادامه یابد، سرمایهگذاران ممکن است شاهد عرضه بیشتر و بیشتر، استفاده از پول نقد و حتی فروش بیشتر بیت کوین باشند.
این ترس، باعث ریزش بیشتر بیتکوین میشه
✈️ @PERSIANCRYPTOSOURCE
چرا بیتکوین همچنان ریزش داره ؟
شاخص MSTR سیلور به پایینترین سطح دو ساله خود، ۹۷ دلار، سقوط کرد که ۸۲٪ کمتر از اوج خود بود و بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار از ارزش بازار را از بین برد.
برای سالها، استراتژی برای خرید بیت کوین بیشتر به عرضه سهام جدید متکی بود، اما با شرایط ضعیف بازار، حفظ این رویکرد دشوارتر میشود.
این شرکت اخیراً برای اولین بار در سالها ۳۲ بیت کوین فروخت تا به پرداخت سود سهام کمک کند، اقدامی که روایت دیرینه "هرگز نفروش" آنها را به چالش میکشد.
استراتژی هنوز ۸۴۷,۳۶۳ بیت کوین در اختیار دارد، بنابراین این یک بحران بزرگ نیست. اما این یک استرس جدی برای MSTR است
اگر بیت کوین پامپ کند MSTR میتواند به شدت پامپ کند اما اگر ریزش ادامه یابد، سرمایهگذاران ممکن است شاهد عرضه بیشتر و بیشتر، استفاده از پول نقد و حتی فروش بیشتر بیت کوین باشند.
این ترس، باعث ریزش بیشتر بیتکوین میشه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍16
- طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار و نقره به زیر ۶۰ دلار سقوط کردن؛ هر دو به کف چند ماهه رسیدن.
- بنیاد اتریوم ۲۰٪ از نیروهای خودش رو تعدیل کرده؛ اونم بعد از خروج چند مدیر ارشد.
- ترامپ مدعی شده ایران تضمین داده که از کشتیهای عبوری تنگه هرمز هیچ هزینهای دریافت نخواهد کرد.
- قیمت نفت برای اولین بار در ۱۱۲ روز اخیر به زیر ۷۲ دلار رسیده و بخش بزرگی از رشد قبلی رو پس داده.
- جستجوی عبارت «بیتکوین» در گوگل به پایینترین سطح یک سال اخیر رسیده و توجه عمومی کمتر شده.
- اوپن اینترست اتریوم در فیوچرز بایننس به کمترین سطح بیش از ۳ ماه اخیر رسیده و فعالیت معاملهگرها کمتر شده.
- اختلال گسترده بانکی باعث شده خدمات چند بانک با مشکل روبهرو بشه و بخشی از فشار به بانکهای دیگه منتقل بشه.
- هولدرهای قدیمی بیتکوین فعلاً دست از فروش کشیدن و فشار عرضه به کمترین سطح چند ماه اخیر رسیده.
- شاخص ترس و طمع کریپتو به عدد ۱۷ سقوط کرده و بازار همچنان در محدوده ترس شدید قرار داره.
- قیمت سونیک (فانتوم سابق) حدود ۹۷.۵٪ از اوج خودش سقوط کرده و تقریباً نزدیک صفر شده.
- اسرائیل اعلام کرده حتی در صورت فشار آمریکا هم از جنوب لبنان عقبنشینی نمیکنه.
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍14
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍6
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍7
#آموزشی
#اخبار
📉 چه اتفاقی برای میم کوین M در 24 ساعت گذشته افتاده ؟
این میم کوین یکی از پر حاشیه ترین میم کوین ها در چند ماه اخیر بوده و به چند دلیل که بد نیست بدونید هیچ وقت این میم کوین رو کار نکردیم .
اول از همه اینکه این میم کوین در جولای پارسال روی بلاکچین بایننس لانچ شد و طرفداران زیادی پیدا کرد حتی توی اسپات لایت بایننس هم اومد .
هیچ هدف خاصی نداشت و...
🙏 بیش از 93 درصد عرضه توکن دست اینسایدر ها و اینفلوئنسر های بایننس بود
🙏 لیکوییدیتی و نقدینگی بسیار پایین به نسبت مارکت کپ داشت
🙏 ایراداتی در کانترکت در زمینه مالکیت و وریفای داشت
🙏 پامپ و دامپ میشد
🙏 کامیونیتی قوی نداشت
همین دلایل و بسیار دلایل دیگر باعث شد که این ارز در 24 ساعت گذشته راگ بشه و از سقف مارکت کپ 7.5 میلیارد دلاری به کمتر از 1 میلیارد دلار برسه
ارزش خرید داره ؟ الان که ریخته باید بخریم دیگه !؟
خیر به هیچ وجه خریدش توصیه نمیشه
چیزی که این پیام رو به بعد آموزشی میبره اینه که بایننس از انتهای 2024 داره فاتحه مارکت و به خصوص میم کوین ها رو میخونه و یک پول گنده به جیب میزنه
کاری که میکنه اینه از طریق اسپات لایت میم کوین هایی رو لانچ میکنه و برای این لانچ بخش عظیمی از توکن ها رو تقاضا میکنه و زمانی که حسابی هایپ شد توی اوج شروع به دامپ میکنه
اینم بگم به نظر من بایننس باید چیزی حدود 1 سال پیش ورشکست میشد اما با همین سیاست های دزدی تصمیم به بقا خودش گرفته و از حق نگذریم پول بسیار جالب و عظیمی هم به جیب زده
خلاصه ای از دامپ آلت کوین ها و میم کوین ها و بررسی دلایل پارت 1
✈️ @PERSIANCRYPTOSOURCE
#اخبار
این میم کوین یکی از پر حاشیه ترین میم کوین ها در چند ماه اخیر بوده و به چند دلیل که بد نیست بدونید هیچ وقت این میم کوین رو کار نکردیم .
اول از همه اینکه این میم کوین در جولای پارسال روی بلاکچین بایننس لانچ شد و طرفداران زیادی پیدا کرد حتی توی اسپات لایت بایننس هم اومد .
هیچ هدف خاصی نداشت و...
همین دلایل و بسیار دلایل دیگر باعث شد که این ارز در 24 ساعت گذشته راگ بشه و از سقف مارکت کپ 7.5 میلیارد دلاری به کمتر از 1 میلیارد دلار برسه
ارزش خرید داره ؟ الان که ریخته باید بخریم دیگه !؟
خیر به هیچ وجه خریدش توصیه نمیشه
چیزی که این پیام رو به بعد آموزشی میبره اینه که بایننس از انتهای 2024 داره فاتحه مارکت و به خصوص میم کوین ها رو میخونه و یک پول گنده به جیب میزنه
کاری که میکنه اینه از طریق اسپات لایت میم کوین هایی رو لانچ میکنه و برای این لانچ بخش عظیمی از توکن ها رو تقاضا میکنه و زمانی که حسابی هایپ شد توی اوج شروع به دامپ میکنه
اینم بگم به نظر من بایننس باید چیزی حدود 1 سال پیش ورشکست میشد اما با همین سیاست های دزدی تصمیم به بقا خودش گرفته و از حق نگذریم پول بسیار جالب و عظیمی هم به جیب زده
خلاصه ای از دامپ آلت کوین ها و میم کوین ها و بررسی دلایل پارت 1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍9
#تحلیل
SYN USDT
پروتکل سیناپس یک پلتفرم بین شبکه ای برای بریج سواپ و ایجاد نقدینگی هست که روی اکثر بلاکچین ها فعالیت داره . به تازگی تونسته رشد خوبی داشته باشه
چند نکته بسیار مهم داره :
اینکه مارکت کپ به نسبت کمی داره و نباید عدد زیادی رو درگیر کرد
و روی سطح مقاومتی بسیار مهمی قرار داره
در تایم روزانه یک سطح مقاومتی بسیار مهم داره که در نواحی 0.35 تا 0.5 قرار داره . سناریویی که محتمل هست با توجه به کاهش نقدینگی و رسیدن به یک سطح مقاومتی و همچنین واگرایی حجم یک اصلاح از این منطقه داشته باشیم.
اما اگه در روز های اتی شاهد افزایش حجم معاملات روی این ارز باشیم میشه انتظار داشت که حتی این سطح شکسته بشه و با ثبت الگو تثبیتی به سمت تارگت های مشخص شده حرکت کنه .
حتما حواستون باشه به نظرم اگه حجم افزایش پیدا کنه میتونه ریوارد خوبی بده . اما درصورتی که شرایط فعلی رو داشته باشه میتونه یک ریزش بده که توی ریزش لول های فیبو به نظرم خرید داره با حجم کم
✈️ @PERSIANCRYPTOSOURCE
SYN USDT
پروتکل سیناپس یک پلتفرم بین شبکه ای برای بریج سواپ و ایجاد نقدینگی هست که روی اکثر بلاکچین ها فعالیت داره . به تازگی تونسته رشد خوبی داشته باشه
چند نکته بسیار مهم داره :
اینکه مارکت کپ به نسبت کمی داره و نباید عدد زیادی رو درگیر کرد
و روی سطح مقاومتی بسیار مهمی قرار داره
در تایم روزانه یک سطح مقاومتی بسیار مهم داره که در نواحی 0.35 تا 0.5 قرار داره . سناریویی که محتمل هست با توجه به کاهش نقدینگی و رسیدن به یک سطح مقاومتی و همچنین واگرایی حجم یک اصلاح از این منطقه داشته باشیم.
اما اگه در روز های اتی شاهد افزایش حجم معاملات روی این ارز باشیم میشه انتظار داشت که حتی این سطح شکسته بشه و با ثبت الگو تثبیتی به سمت تارگت های مشخص شده حرکت کنه .
حتما حواستون باشه به نظرم اگه حجم افزایش پیدا کنه میتونه ریوارد خوبی بده . اما درصورتی که شرایط فعلی رو داشته باشه میتونه یک ریزش بده که توی ریزش لول های فیبو به نظرم خرید داره با حجم کم
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍6