در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10
#تحلیل
🙏 HYPE USDT 🙏
ارز هایپ یکی از بهترین ارز ها در وضعیت فعلی مارکت هستش که تونسته خودش رو خوب حفظ بکنه و روند مثبتی رو ثبت کنه
این ارز در یک کانال صعودی بلند مدت قرار داره و در حال نوسان هست . این ارز رو قبلا توی VIPسیگنال کردیم روی 11 و 14 دلار و سود بسیار خوبی داد
دو تا مقاومت قرمز رنگ در محدوده 95.45 و 106 داره که میتونه واکنش ریزشی داشته باشه اگه خرید کردید این نواحی مناسب سیو سود هست
برای دوستانی هم که از این ارز جا موندن دو ناحیه حمایتی داریم 45.41 و 53.63 که نقدینگی زیادی در این ناحیه وجود داره .
اگه برای میان مدت میخواهید خرید بزنید از این ارز میتونید منتظر بمونید به این نواحی که رسید میتونه ستاپ خرید خوبی بهتون بده
ثبت نام در صرافی LBANK
☝️ بهترین صرافی برای ایرانیان ( بدون احراز هویت )
⚡️ کپی ترید
✨ تخفیف معاملاتی
⚡️ جوایز و قرعه کشی های متعدد
✈️ @PERSIANCRYPTOSOURCE
ارز هایپ یکی از بهترین ارز ها در وضعیت فعلی مارکت هستش که تونسته خودش رو خوب حفظ بکنه و روند مثبتی رو ثبت کنه
این ارز در یک کانال صعودی بلند مدت قرار داره و در حال نوسان هست . این ارز رو قبلا توی VIPسیگنال کردیم روی 11 و 14 دلار و سود بسیار خوبی داد
دو تا مقاومت قرمز رنگ در محدوده 95.45 و 106 داره که میتونه واکنش ریزشی داشته باشه اگه خرید کردید این نواحی مناسب سیو سود هست
برای دوستانی هم که از این ارز جا موندن دو ناحیه حمایتی داریم 45.41 و 53.63 که نقدینگی زیادی در این ناحیه وجود داره .
اگه برای میان مدت میخواهید خرید بزنید از این ارز میتونید منتظر بمونید به این نواحی که رسید میتونه ستاپ خرید خوبی بهتون بده
ثبت نام در صرافی LBANK
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍15
- توکن ARX قراره ۲۲ ژوئن وارد Binance Alpha بشه و ایردراپ هم برای کاربران واجد شرایط در نظر گرفته شده.
- طبق یک نظرسنجی، جمهوریخواهها بیشتر از دموکراتها وارد بازار کریپتو شدن.
- گویا Secret Network قربانی یک باگ شد و هکرها حدود ۴.۷ میلیون دلار از طریق تولید جعلی توکن سرقت کردن.
- بانک Toss کره جنوبی با ۱۵ میلیون کاربر قصد داره از سولانا برای انتقال پول و استیبلکوینها استفاده کنه.
- استارمر اعلام کرده از سمت نخستوزیری بریتانیا استعفا میده.
- هولدرهای بلندمدت حالا ۱۶.۶۴ میلیون بیتکوین نگه میدارن؛ یعنی حدود ۸۳٪ کل عرضه بازار.
- این هفته دادههای مهمی مثل PMI، تورم PCE و رشد اقتصادی آمریکا منتشر میشه که میتونه بازارها رو تکون بده.
- تتر همچنان پادشاه استیبلکوینهاست و نزدیک ۵۹٪ کل این بازار رو در اختیار داره.
- اوراق خزانه آمریکا در اختیار کشورهای خارجی به ۹.۳۵ تریلیون دلار رسیده؛ ژاپن و بریتانیا خریدار بودن اما چین فروشنده.
- یک صندوق بازنشستگی ژاپنی تصمیم گرفته بخشی از سرمایه خودش رو وارد بازار کریپتو کنه و ژاپن هم قوانینش رو کریپتوییتر میکنه.
- وزارت خزانهداری آمریکا فعلاً مجوز موقت برای تولید، فروش و تحویل نفت ایران صادر کرده.
- طبق دادهها ایران از ۱۵ ژوئن تاکنون حدود ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده و حجم مشابهی هم آماده صادرات داره.
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍11
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍13
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍9
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
#سهام
🙏 SPCX 🙏
سهام اسپیس ایکس در هفته گذشته 35 درصد ریخت !
تب و تاب برای شرکت در IPO و حتی خرید سهام اسپیس ایکس ایلان ماسک در هفته های گذشته بسیار زیاد شده بود .
بعد اینکه کلی دستکاری در بازار کریپتو توسط ترامپ و تیمش انجام شد و رسما بازار رو به گند کشیدن و باعث شدند آلت سیزن اتفاق نیوفته حالا نوبت بازار سهام هست .
بخش بزرگی از این اتفاقات زیر نظر سیاست تقویت دلار و پرداخت بخشی از بدهی دولت امریکا هست که قبلا بار ها و بارها راجبش صحبت کردیم .
آیا پس این یک سهام بدرد نخوره ؟ اصلا به هیچ وجه
الان نوسانگیر های بزرگی داره و عملا قابل دستکاری هست . اما با نگاهی کلی به کمپانی اسپیس ایکس میتونیم به این نتیجه برسیم که خیلی میتونه برای بلند مدت ارزنده باشه .
به دوستانی هم که قبلا پرسیده بودند اعلام کردم که برای کوتاه مدت دنبال خرید این سهام نباشید
در آینده بیشتر میپردازیم به این مبحث
ثبت نام در صرافی LBANK
☝️ بهترین صرافی برای ایرانیان ( بدون احراز هویت )
⚡️ کپی ترید
✨ تخفیف معاملاتی
⚡️ جوایز و قرعه کشی های متعدد
✈️ @PERSIANCRYPTOSOURCE
سهام اسپیس ایکس در هفته گذشته 35 درصد ریخت !
تب و تاب برای شرکت در IPO و حتی خرید سهام اسپیس ایکس ایلان ماسک در هفته های گذشته بسیار زیاد شده بود .
بعد اینکه کلی دستکاری در بازار کریپتو توسط ترامپ و تیمش انجام شد و رسما بازار رو به گند کشیدن و باعث شدند آلت سیزن اتفاق نیوفته حالا نوبت بازار سهام هست .
بخش بزرگی از این اتفاقات زیر نظر سیاست تقویت دلار و پرداخت بخشی از بدهی دولت امریکا هست که قبلا بار ها و بارها راجبش صحبت کردیم .
آیا پس این یک سهام بدرد نخوره ؟ اصلا به هیچ وجه
الان نوسانگیر های بزرگی داره و عملا قابل دستکاری هست . اما با نگاهی کلی به کمپانی اسپیس ایکس میتونیم به این نتیجه برسیم که خیلی میتونه برای بلند مدت ارزنده باشه .
به دوستانی هم که قبلا پرسیده بودند اعلام کردم که برای کوتاه مدت دنبال خرید این سهام نباشید
در آینده بیشتر میپردازیم به این مبحث
ثبت نام در صرافی LBANK
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
- فرانکلین تمپلتون با ۱.۷۸ تریلیون دلار دارایی، وارد حوزه مدیریت فعال داراییهای کریپتویی شد.
- شاخص ترس و طمع کریپتو به عدد ۲۲ رسیده و بازار همچنان در محدوده ترس قرار داره.
- شرکت Bitmine دوباره اتریوم خریده و حالا نزدیک ۴.۷٪ کل عرضه ETH رو در اختیار داره.
- بیتکوین تا ۶۲,۵۰۰ دلار ریزش کرد و بیشتر از ۵۰۰ میلیون دلار پوزیشن تو بازار لیکویید شد.
- ریپل یک پیشمجوز مهم اروپایی دریافت کرده که میتونه مسیر ورودش به کل بازار اروپا رو هموار کنه.
- شبکه ترون با ۳.۹۳ میلیون آدرس فعال روزانه رکورد زد و بالاتر از همه بلاکچینها قرار گرفت.
- اختلال گستردهای در سیستم بانکی کشور گزارش شده و برخی خدمات بانکی با مشکل مواجه شدند.
- موجودی بیتکوین در بازارهای OTC به پایینترین سطح تاریخ رسیده و نهنگها همچنان در حال خریدن.
- قیمت نان در تهران رسماً افزایش پیدا کرد و نرخهای جدید از امروز اجرا شدهاند.
- دولت آمریکا تا ۲۰۳۱ فرصت داره سیستمهاش رو در برابر تهدید کامپیوترهای کوانتومی مقاوم کنه؛ موضوعی که میتونه در آینده برای بیتکوین هم چالشساز بشه.
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍11
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10
#تحلیل
چرا بیتکوین همچنان ریزش داره ؟
شاخص MSTR سیلور به پایینترین سطح دو ساله خود، ۹۷ دلار، سقوط کرد که ۸۲٪ کمتر از اوج خود بود و بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار از ارزش بازار را از بین برد.
برای سالها، استراتژی برای خرید بیت کوین بیشتر به عرضه سهام جدید متکی بود، اما با شرایط ضعیف بازار، حفظ این رویکرد دشوارتر میشود.
این شرکت اخیراً برای اولین بار در سالها ۳۲ بیت کوین فروخت تا به پرداخت سود سهام کمک کند، اقدامی که روایت دیرینه "هرگز نفروش" آنها را به چالش میکشد.
استراتژی هنوز ۸۴۷,۳۶۳ بیت کوین در اختیار دارد، بنابراین این یک بحران بزرگ نیست. اما این یک استرس جدی برای MSTR است
اگر بیت کوین پامپ کند MSTR میتواند به شدت پامپ کند اما اگر ریزش ادامه یابد، سرمایهگذاران ممکن است شاهد عرضه بیشتر و بیشتر، استفاده از پول نقد و حتی فروش بیشتر بیت کوین باشند.
این ترس، باعث ریزش بیشتر بیتکوین میشه
✈️ @PERSIANCRYPTOSOURCE
چرا بیتکوین همچنان ریزش داره ؟
شاخص MSTR سیلور به پایینترین سطح دو ساله خود، ۹۷ دلار، سقوط کرد که ۸۲٪ کمتر از اوج خود بود و بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار از ارزش بازار را از بین برد.
برای سالها، استراتژی برای خرید بیت کوین بیشتر به عرضه سهام جدید متکی بود، اما با شرایط ضعیف بازار، حفظ این رویکرد دشوارتر میشود.
این شرکت اخیراً برای اولین بار در سالها ۳۲ بیت کوین فروخت تا به پرداخت سود سهام کمک کند، اقدامی که روایت دیرینه "هرگز نفروش" آنها را به چالش میکشد.
استراتژی هنوز ۸۴۷,۳۶۳ بیت کوین در اختیار دارد، بنابراین این یک بحران بزرگ نیست. اما این یک استرس جدی برای MSTR است
اگر بیت کوین پامپ کند MSTR میتواند به شدت پامپ کند اما اگر ریزش ادامه یابد، سرمایهگذاران ممکن است شاهد عرضه بیشتر و بیشتر، استفاده از پول نقد و حتی فروش بیشتر بیت کوین باشند.
این ترس، باعث ریزش بیشتر بیتکوین میشه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍15
- طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار و نقره به زیر ۶۰ دلار سقوط کردن؛ هر دو به کف چند ماهه رسیدن.
- بنیاد اتریوم ۲۰٪ از نیروهای خودش رو تعدیل کرده؛ اونم بعد از خروج چند مدیر ارشد.
- ترامپ مدعی شده ایران تضمین داده که از کشتیهای عبوری تنگه هرمز هیچ هزینهای دریافت نخواهد کرد.
- قیمت نفت برای اولین بار در ۱۱۲ روز اخیر به زیر ۷۲ دلار رسیده و بخش بزرگی از رشد قبلی رو پس داده.
- جستجوی عبارت «بیتکوین» در گوگل به پایینترین سطح یک سال اخیر رسیده و توجه عمومی کمتر شده.
- اوپن اینترست اتریوم در فیوچرز بایننس به کمترین سطح بیش از ۳ ماه اخیر رسیده و فعالیت معاملهگرها کمتر شده.
- اختلال گسترده بانکی باعث شده خدمات چند بانک با مشکل روبهرو بشه و بخشی از فشار به بانکهای دیگه منتقل بشه.
- هولدرهای قدیمی بیتکوین فعلاً دست از فروش کشیدن و فشار عرضه به کمترین سطح چند ماه اخیر رسیده.
- شاخص ترس و طمع کریپتو به عدد ۱۷ سقوط کرده و بازار همچنان در محدوده ترس شدید قرار داره.
- قیمت سونیک (فانتوم سابق) حدود ۹۷.۵٪ از اوج خودش سقوط کرده و تقریباً نزدیک صفر شده.
- اسرائیل اعلام کرده حتی در صورت فشار آمریکا هم از جنوب لبنان عقبنشینی نمیکنه.
در صورت نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه، پیامهای پینشده را بررسی کنید و از طریق آیدی زیر با ما در تماس باشید:👋 @rezaghcrypto
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12