46.1K subscribers

Forwarded from Pp
آفیسر مومشکی (خرمایی) عینکی هفته پیش (۲۶ آگوست) بود
یه افیسر مرد اضافه شده بود به جای خانم مو بلوند

دیروز هم که گفتن یه اقای مو بلوند اضافه شده (جای کی رو نمی‌دونم)

ولی آفیسر کمترین تاثیر رو داره به نظرم

#پاسپورت
اینو میگم شاید دوستانی که شرایط مشابه دارن کمکی بشه براشون

من دیروز رفتم پلیس +۱۰ و پاسپورتمو پانچ کردن اما ویزارو دست نزدن
گفتن تا بعد از اربعین بخاطر شلوغی پاسپورت نمیاد، برای تسریع پرونده باید برید اداره گذرنامه کل تهران بالاتر از ستارخوان
الان از اونجا میام. گفتن بعد از اینکه استعلام ثبت احوال اومد (یعنی ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از پر کردن فرم پلیس +۱۰ و گرفتن فرم رسیدش) بیا اداره گذرنامه مرکز و درخواست تسریع بده، تا ۷۲ ساعت بعدش پاسپورت جدید میاد در منزل

توجه کنین که برای تمدید پاسپورت مستقیم نرید اداره گذرنامه. اول حتما تو پلیس +۱۰ درخواست بدین، پاسپورت قبلیتونو پانچ کنن و فرم رسیدتونو بگیرین

مدارک لازم برای پلیس +۱۰:
اصل کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت و سندی دال بر مشخص بودن نظام وظیفه،
برای خانم ها فکر کنم اجازه خروج از کشور نیاز باشه که اونم دفاتر اسناد رسمی صادر میکنن

هزینشم حدود ۳۵۰ تومن که طی چندتا رسید میدن (شهریور ۱۴۰۱)
🌟 تجربه بسیار کامل عضو محترم گروه های هلدینگ پرگار از ابتدا تا انتهای پروسه مصاحبه سفارت آمریکا در پاکستان

سلام دوستان امیدوارم حال همتون خوب باشه. من خواستم تو این پیام تجربه مصاحبه خودم را براتون بزارم.
مصاحبه ما روز 3 آگست بود، ما از طریق پرواز مستقیم ایران ایر روز شنبه 30 جولای به سمت پاکستان رفتیم. وقتی شما می‌رسید فرودگاه یه سری کار اداری طور باید انجام بدید و باید یک فرمی رو پر کنید، بعد از اون که پاسپورت و ویزا پاکستان مهر خورد، چمدونتون رو برمی‌دارید و میتونید از فرودگاه خارج بشید. برای این که اون اول کار به مشکل نخورید بهتره مقدار کمی روپیه (حدودا 5000 تا) همراهتون باشه. همون دم فرودگاه میتونید از مردم اونجا بخوایید براتون کریم بگیرن به مقصد هتل چون قیمتش برای ما نزدیک به 700 روپیه تفاوت داشت با تاکسی‌های فرودگاه، و همین اول اینم بگم که مردم پاکستان به شدت خوش برخورد و مهربونن و اگر انگلیسی متوجه بشن حتما براتون ماشین میگیرن.
در مورد هتل هم ما برخلاف اکثر بچه ها، هتل orchards cottage رو گرفتیم که بسیار هتل خوبی بود و یکی از دلایلی بود که سفر کراچی رو به یکی از خاطرات خیلی خوب برای ما تبدیل کرد.
نسبت به شهر کراچی این هتل، هتل تمیزیه، صبحونه های بسیار خوبی داره که قیمتش روی کرایه اتاق حساب میشه و چیزی اضافه نمیگیرن، وقتی ما سفارش می‌دادیم کارکنان هتل از عمد چندتا سفارش بیشتر میوردن، و با صبحونه هم میتونید یک نوشیدنی سفارش بدین که اون هم از عمد چندتا بیشتر میوردن برای ما و واقعا خیلی انسان های خوش برخوردی بودن. تو طول این یک هفته هم که ما پاکستان بودیم چند بار خودشون ما رو بردن جاهای مختلف شهر که قیمتش مناسب تره برای خرید و هیچ وقت پولی از این بابت نمیگرفتن [حتی برای ما چونه هم میزدن :)]
سیستم تهویه هتل هم کاملا خوبه و اون شرجی بودن هوای کراچی رو اصلا احساس نمی‌کنید. جای هتل هم از هتل excelsior خیلی بهتره، چون هتل orchards تو منطقه clifton هست که جای خوب و خلوت کراچی هستش ولی خب هتل excelsior دقیقا وسط مرکز شهره و تو شلوغ ترین قسمت کراچی هست.
از هتل که بگذریم، در مورد روز مصاحبه و سفارت اصلا کیف یا کوله پشتی با خودتون نبرید، چون سفارت براشون جا نداره و باید برگردید هتل، ما همین اشتباه رو کردیم که زنگ زدیم به هتل و اومدن کیفامونو گرفتن ولی خب دیر تونستیم بریم تو سفارت، بعد این که میرید داخل، اول از همه پاسپورت و us appointment چک میشه و بعدش مجددا پاسپورت چک میشه و i20، Sevis fee و ds confirmation و نهایتا بهتون یه سری توکن میدن که بر اساس شماره توکن میرید برای مصاحبه.
ما کیس F1، F2 بودیم و با افیسر مو بور مصاحبه داشتیم، در مورد این افیسر باید بگم که خیلی تهاجمی کار میکنه کوچک ترین جمله ای نمیزاره خارج از سوال گفته شده بدید و شاید کل مصاحبه به ۲ دقیقه هم نرسه، بنابراین اگر از قبل آماده نشده باشید اونجا فرصت فکر کردن ندارید.
سوال هایی که از ما پرسید بعد انگشت نگاری این بود که چرا این دانشگاه؟ من به رنکینگ و استاد اشاره کردم، بعدش ازم پرسید بدون توجه به رنک و استاد چرا این دانشگاه رو انتخاب کردی؟ کلا چه چیزی از این دانشگاه میدونی که انتخابش کردی؟ من یه خورده جا خوردم از این سوال ولی به تفاوت فرهنگی و این که از همه کشورا به این دانشگاه برای تحصیل میان اشاره کردم. سوال بعدیش راجع به ریسرچ پلن بود و بعدش آخرین مقطع تحصیلی منو تو ایران پرسید و این که برای دولت کار کردم یا نه و در نهایت وضعیت سربازی. و هیچ سوالی هم از F2 نپرسید.
روزی که ما سفارت بودیم اکثر بچه ها به کلیرنس میرفتن و من واقعا ندیدم کسی بی دلیل ریجکت بشه. بنابراین خوب آماده بشید برای سفارت و استرس نداشته باشید چون چیز عجیب و غریبی نیست.
امیدوارم که این تجربه بهتون کمک کنه و همتون بتونید ویزاتون رو بگیرید.

تجارب را در گروه یا به اکانت ادمین جهت درج در کانال ارسال نمائید

🗓  03 August 2022

#PakistanXP
#F1XP
#F2XP
#ClearanceXP

▪️لینک گروه سفارت‌ آمریکا در پاکستان (لینک)

📣 تجارب خود را جهت درج در کانال به شیوه زیر به ادمین ارسال نمائید:

Forwarded from zahra
سلام بچه ها.
ما الان دبی هستیم هتل الخوری al khoory inn
ولی پیشنهاد ما اینه بجای الخوری که 15 دقیقه پیاده روی داره تا سفارت، هتل Hampton by Hilton al seef رو رزرو کنید.
1- فقط یک دقیقه با سفارت فاصله داره
2- فقط شبی برای دو نفر 500 هزار تومان گرون تره
3- خودش استخر داره ولب میتونید از استخر و باشگاه هتل canopy که کنارشه استفاده کنید. هر دو ویو شهر داره. استخرش محشره. روی سقفه. شیشه ای هستش. ما دو شب هم کانوپی موندیم.
عکسش رو حتما میذارم.
ما تازه فهمیدیم مسافرای همپتون میتونن از کانوپی هم استفاده کنن و همپتون ارزون تره 🤦🏻‍♀️
هر سوالی داشتید بپرسید
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استخر هتل کانوپی که هرکی هتل Hampton by Hilton al seef رو رزرو کرد میتونه از این استخر هم استفاده کنه. یه باشگاه هم با همین ویو داره.
هتلا درست چسبیدن به هم. حتی میتونید سفارتم ببینید
📌 افتخاری دیگری برای هلدینگ پرگار،
رضایت متقاضی محترم از خدمات سپر طلایی ویزای امریکا.

👈 برای مشورت، ارزیابی و پیشنهاد سپر متناسب با شرایط خود، لطفا رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

📌 لینک ارزیابی مدارک،

▪️وضعیت فاند/ اگه سلف فاند بودین چقدر bs نشون دادین:
سلف فاند
۳۵۰۰۰دلار با نرخ ۲۸۰۰۰ تومان
(لطفا با جزییات بخاطر بحث نرخ تمکن)

▪️سابقه ریجکتی/ اگه داشتین کدوم سفارت و بند:

▪️اقوام درجه یک در امریکا دارید: بله

▪️نحوه ی آشنایی با پرگار : آشنایان

🔹در کابین مصاحبه چه گذشت:
(مثل مدارکی ازتون خواستن، جواب هایی که دادین، حال و هوای مصاحبه، با کدوم افیسر بودین، حال و هوای محیط یا هر نکته خاصی که فکر میکنین کمک کننده هست)
کابین ۹

در صورت استفاده از سپر های پرگار

💬 فیدبک سپر پرگار:
(توضیحات روند خدمات)
داشتن‌سپر آرامش خوبی به آدم‌میدهد که هر لحظه بخوای‌میتونی‌مشکلت رو در میون‌بگذاری و مطمءن تر‌ قدم‌ بر‌میداری

🛡 سپر استفاده شده:  طلایی

نکات مثبت:
بسیار با حوصله
راهنمایی های‌ بسیار‌ مناسبی گرفتم

🚩 نکات منفی:
تنها مسءله وضعیت وقت سفارتم بود که کسی نمیدونست باید چیکار کنم که اون‌هم با توجه به جدید بودن وضعیت  طبیعی بود

▪️ علت تهیه سپر: پیچیدگی های کیس

تجارب را در گروه یا به اکانت ادمین جهت درج در کانال ارسال نمائید

🗓  12 August 2022

#ArmeniaXP
#ApproveXP
#J1XP
#SelfXP

▪️لینک گروه سفارت‌ آمریکا در ارمنستان (لینک)

📣 تجارب خود را جهت درج در کانال به شیوه زیر به ادمین ارسال نمائید:
t.me/USVisaXP/6

👈 اکانت ادمین: @USvisAdmin

💎 تجربه ویزای دانشجویی آمریکا
🆔 @USVisaXP
Forwarded from Mnp
ما ۱۰ آگوست رفتیم مصاحبه ، تقریبا نزدیک ۱۰ نفر بودیم که با یه پرواز رفته بودیم ، و با هم آشنا شده بودیم .
از بین ما کسایی که فول فاند phd یا پستداک بودن رفتن کلیرنس . بقیه که ارشد مجدد یا بعضا phd بدون فاند یا پارشال بودن ریجکت شدن . بنا بر این تجربه ؛ منم توصیه میکنم که تایلند جدیدا یه مقدار ریسکش بالاست روی سلف فاند . میدونی چون هزینه سفرش یه مقدار بالاست ، پروازش هم نزدیک ۶ ساعته ، ریجکت شدن یه مقداری ضد حاله .
البته شاید تجربه های متفاوتی هم باشه که با سلف فاند حتی درجا هم گرفته باشن.ولی اون چیزی که من تو سفارت دیدم ، حداقل اون چند روزی که اونجا بودیم و بچه ها میرفتن سفارت خبری از درجا نبود .
البته نحوه پرزنت کردن هم خیلی مهمه ، اگه گزینه دیگه ای به جز تایلند نداری ( استانبول ، ایروان) با اعتماد به نفس برو سر مصاحبه ، به سوالا جواب دقیق بده ، سعی کن با تسلط بالا انگلیسی صحبت کنی .
مم خودم دوبی ریجکت شده بودم ، اینجا رفتم کلیرنس. منتها فول فاند بودم و رشته غیر حساس .