اخبار ویزای آمریکا

🆔 https://t.me/pargarGlinks/220

سپرهای اخذ ویزای تحصیلی آمریکا

Download Telegram
تجربه گرین کارت آمریکا از طریق خانواده - یکی از اعضای قدیمی کارگروه مهاجرتی پرگار

سلام
من خلاصه پرونده رو مینویسم
ولی کیسهای ما از موارد بسیار استثنایی در مهاجرت به امریکا هستند و پرونده های جدید حتماً روال متفاوت تری طی خواهند کرد:

کیس F3
پدرم سال ۲۰۰۵ اپلای کردند
سال ۲۰۱۰ اپروو شد و رفت آنکارا
می ۲۰۱۷ به اولین مدیکال و مصاحبه رفتیم و همگی وارد (AP) شدیم
ژانویه ۲۰۲۰ ایمیل مصاحبه دوم اومد( درنامه اول هرسه نفرمون دعوت شدیم در ایمیل دوم فقط من و دخترم و مشخص شد که AP همسرم تموم نشده ولی ما مکاتبه کردیم و درخواست کردیم همسرم هم برای مصاحبه بیاد در نتیجه همگی یکبار دیگه مدیکال و مصاحبه و انگشت نگاری شدیم .
من و دخترم ویزا گرفتیم و رفتیم و همسرم همچنان در AP موند

از ژانویه ۲۰۲۰ علیرغم مکاتبات مکرر من هیچ آپدیتی نداشت تا ۲۴ جون امسال که هم آپدیت شد هم اعلام کردند که AP تموم شده و پاسپورت و عکس و نتیجه مدیکال رو بفرستید.

۶ جولای در آنکارا مدیکال انجام داد و ۷ جولای پاسپورت رو پست کردیم
چون هیچ آپدیتی نشد و جواب ایمیل ها رو هم ندادن با توجه به تعطیلی ده روزه سفارت ۱۵ جولای پاسپورت رو گرفتیم و برگشتیم ایران.

مجدد پاسپورت رو از طریق شرکت پیکاپ فرستادیم ترکیه
که براساس ترکینگ پست ساعت ۱۲ ظهر ۲۸ جولای به سفارت رسید.
دیشب به تاریخ ۲۹ جولای یه آپدیت شدیم
و امروز ۳۰ جولای یکبار دیگه
۴ آگست ایمیل رسید مدارک اومد و همون تاریخ هم آپدیت شدیم.
خبری نبود تا دیروز ۹ آگست که حدود ۴ بعد از ظهر آپدیت شد و حدود ۶ AP.

امروز ۱۰ آگست ساعت ۱۲ ظهر ایشود شد✌️🌷

#f3 #آنکارا

🆔 @pargarvisa
🌟 تجربه مستر مجدد - پارشال فاند٫ رشته هم MBA از یک دانشگاه high rank امریکا کلیرنس عضو محترم گروه های هلدینگ پرگار از مصاحبه در سفارت آمریکا در لبنان

🗓 16 Aug 2021

#ClearanceXP
#F1XP
#F2XP
#PartialXP
#MaleXP
#Female
#NonSTEMXP

سلام من و همسرم امروز شانزدهم آگست مصاحبه داشتیم در لبنان با آفیسر آقای جوون ، وارد کلیرنس شدیم و نوع کتگوری ما f1 f2 بود آفیسر بسیار نایس بودن و خیلی سوالی از ما نپرسید البته من همسرم dual nationality ایرانی و استرالیایی بودن شاید به خاطر همین زیاد از ما سوال نپرسیدن تجربه ی بسیار خوبی بود و من بیروت رو واقعا برای مصاحبه پیشنهاد میکنم. تجربه مون از اقامت در بیروت اوکی بود امنیت برقراره مردم مهربونی داره هتل ما هم نزدیک سفارت بود, NJ Hotel شبی بیست دلار نسبتا تر و تمیز بود البته ما با خودمون دمپایی و ملافه و کنسروجات و وسایل صبحانه رو از ایران آورده بودیم و مخارجمون نسبتا به صرفه بود

در مورد رشته ام پرسید- شغلم و اینکه آیا با حکومت در ارتباطیم_ شغل پدر و مادر خودم و همسرم_شغل همسرم_ معافیت سربازی داست همسرم دلیلش هم دو سال خارج کشور بودکه در سال ۱۳۸۴ قانونی وضع شد که کسانی که خارج از کشور هستند میتوانند بخرند سربازیشان را_ در پایان هم به ما برگه سفید کلیرنس داد و ترجمه های شناسنامه و معافیت سربازی را پیش خود نگه داشتند...با آرزوی موفقیت همه ی دوستان در این مسیر

▪️لینک گروه سفارت‌ آمریکا در لبنان (لینک)

🔺 این تجربه از متقاضیان سپرهای محافظتی پرگار نمی باشد.

Forwarded from Pargar Flight Ticket
پرواز من از تهران به بافلو بود تا جان اف کندی با قطر و پرواز داخلیم با جت بلو. فرودگاه امام نذاشتن چمدون سوم رو بیارم بابتش ۲۷۳ دلار میگرفتن چون پرواز داخلی با قطر نبود و بابت دو کیلو اضافه وزن هم ۷۰ دلار میخواستن که مجبور شدم چمدون رو باز کنم و وزنو کم کنم. دوستانی که قبلا میگفتن تا ۲۵ اوکیه واسه من که هرچی اصرار کردم دم کانتر گفتن نه نمیشه اورویت داری باید کم کنی یا اضافه بار بدی. نکته دوم اینکه باوجود اینکه من ترازوی چمدون داشتم و تازه خریده بودم وزنش با چیزی که تو فرودگاه کشیدم یه دو سه کیلویی ویا حتی بیشتر فرق داشت اینو مدنظر داشته باشین چون من تو فرودگاه خیلی اذیت شدم واسه کم کردن وسایلم. نکته سوم اینکه صندلیای هواپیما خیلی باریک و کوچیکه امادگی اینو داشته باشین که یه پرواز سخت داشته باشین. واسه غذای داخل هواپیما هم بگم که تند تند غذا و نوشیدنی سرو میشه هرچند که من جز یه برانچ بقیه رو نتونستم بخورم، خیلی بدمزه بود.حتما اگه ضائقتون با ادویه های عربی اوکی نیست با خودتون یه چیزی داشته باشین بخورین. و نکته خیلی مهم اینکه اگه #پرومو_کد_سوپروایفای رو قبل پرواز دریافت نکردین طول پرواز اینترنت نخواهین داشت و فقط واسه یه ساعت دارین.
بچه ها قبلا تو گروه گفته بودن مشکلی نیست و به خدمه پرواز بگین خودشون اوکی میکنن ولی من حتی با سوپروایزر پرواز صحبت کردم حتی خونوادم زنگ زدن به قطر ولی چون پرواز پریده بود نتونستم پرومو کد رو دریافت کنم. حتما قبل پروازتون حتی اگه ایمیل زدین و جوابی نگرفتین زنگ بزنید قطر و کد رو بگیرین چون تو خود پرواز فقط با کردیت کارت میشه خرید.
خلاصه تجربه من از قطر اصلا جالب نبود

#قطر_ایرلاین #قطر_ایرویز
#تجربه_آمریکا_پرواز
#تهران_دوحه_نیویورک

📆 13 August 2021
🆔@USVISAdmin

💎 کانال جامع اطلاعات پروازی
🆔 @PargarFlightAgency

گروه پرواز به ایالات متحده آمریکا(لینک)
Audio
🌟 تجربه پرواز به لبنان با هواپیمایی ترکیه

با تشکر از مجتبی عزیز 🌹

پارت اول تجربه مجتبی:

/فرهیختگان عزیز سلام
1. من و همسرم ۱۳ آگوست اسلام اباد مصاحبه داشتیم F1 و F2 رشته ی غیر حساس و AP شدیم.
سوالات متداول
⁃ چرا میری امریکا
⁃ هزینه رو کی ساپورت میکنه و‌ پرسید چقدر تو حسابت هست؟ ( سلف فاند )
⁃ سی وی من و سی وی همسرم . سی وی منو خوند و یک سوال پرسید از داخل سی وی
⁃ از همسرم هم پرسید کارت چی هست؟
⁃ ترجمه سند ازدواج
⁃ کار دولتی داشتی یا خیر؟
⁃ شغل حساس مثل گاز اینا داشتی یا خیر
⁃ کارت سربازی

👈🏻 این تجربه بیشتر برای کسی هست که بخواد زمینی وارد پاکستان بشه. سفرتون امن خواهد بود نگران نباشید ولی مراقب خودتون باشید.
مسیر زاهدان، گمرک میرجاوه، کویته و اسلام آباد رو شرح میدم

رفتن به پارت دوم تجربه - مسیر زمینی

پارت اول تجربه مجتبی
🛑 زاهدان :
مثل همه ی شهرها مسیر میرجاوه هم تاکسی زرد ثبت شده شرکتی داره و امن و قابل اعتماد هستند.
دوستانی که زاهدان میرسن ، به تاکسی شهری بگید شما رو ببره بولوار فرودگاه ( محل ایستگاه تاکسی های گمرک میرجاوه)
هزینه تاکسی به گمرک : نفری ۵۰ هزار تومان ، دربستی ۲۰۰ هزار تومان
یکی از تاکسی ها آقای رخشانی است که میتونید با ایشون هماهنگ کنید 093729285888
فاصله زاهدان به گمرک میرجاوه بین ۱ ساعت تا ۱:۱۵ دقیقه متغیر هست.
⛔️ نکته: حتما سعی کنید صبح زود مثلا ساعت ۵ حرکت کنید.

🛑 مرز میرجاوه
به محض رسیدن وارد ساختتون گمرک بشید سعی کنید کارتون زود انجام بشه چون اونطرف هم کمی الافی دارید
پاسپورت شما چک میشه و شما رو خواهند خواست به یک اتاق دیگه ای که یک سری اطلاعات شخصی از شما خواهند پرسید ( همین کار شاید ۱-۲ ساعت طول بکشه) بستگی داره چند نفر باشید.
ما ۱۵ نفر ایرانی بودیم و از ساعت ۸ که من و همسرم رسیدیم تا ۱۲ ظهر فقط تو گمرک بودیم.
⛔️ نکته: عوارض خروج رو میشه در محل گمرک ار طریق ای تی ام پرداخت کرد( ۴۰۰ هزار تومان نفری )

🛑 ورودی پاکستان بعد از انجام مصاحبه وارد مرز پاکستان میشین.
⛔️ نکته: حتما کارت واکسن یا PCR همراهتون باشه

پس از خروج خط مرز تفاوت رو احساس خواهید کرد.
بعد خط مرز یک اتاقکی هست دو نفر هستند پاس و ویزا و pcr رو چک می‌کنند ( برای ما پاکتش رو فقط دید و بازش نکرد)
بعد از چک اولیه حدود ۳ دقیقه پیاده به سمت ساختمون immigration وارد میشین اونجا مدارک رو بررسی می‌کنند یک فرم پر می‌کنند و عکس تون رو میگیرن ، pcr رو چک می‌کنند و مهر ورود رو نهایتا میزنن
مجدد ۴ دقیقه پیاده روی تا برسید به گیت بزرگ و سبز زنگ ورودی پاکستان ( شهر تفتان)
مجدد مدارک بررسی میشه. نیروی های اطلاعات پاکستان یک مصاحبه زمان بر از شما خواهند گرفت. چرا میری ، کجا میری ، از کل مدارکتون و خودتون عکس میگیرن و نهایتا اجازه ورود میدن. الان شده ساعت ۲ بعد از ظهر . توجه داشته باشید که زمان بر هست این پروسه هم. البته بستگی به تعداد داره. چون همه رو با هم انجام میدن.

پارت سوم تجربه مجتبی

پارت دوم تجربه مجتبی
🛑شهر تفتان پاکستان
بعد از خروج از گیت سبزرنگ بزرگ تا شهر حدود ۵ دقیقه راه هست با ماشین
معمولا بعد گیت چند تاکسی داغون یا وانت هستند که شما رو به محل شرکت مسافربری تفتان می رسونند( شرکت تاکسی های توویتا کرولا خیلی خوب و تمیز داره و اصلا جای نگرانی نیست)
⛔️ هزینه تاکسی از ۱۵ تا ۱۸ هزار روپیه متغیر هست.
⛔️ همونجا یک آقایی هست کلی پول تو کیسه داره و دلار چنج میکنه با قیمت پایین ۱۵۰ روپیه هر دلار . حتما گوگل کنید اون موقع. فعلا دلار ۱۶۴ روپیه هست.
مسیر تفتان به کویته ۸ ساعت هست. هدست بگذارید در گوش و از کویر لذت ببرید.‌والا به خودتون سخت بگیرید تا به شما سخت بگذره!!
⛔️ شماره راننده تفتان : آقای محمد اکبر 00 92 343 2217062 اگر دوست داشتید با ایشون از طریق واتس اپ هماهنگ کنید میاد دنبال شما هم فارسی بلده و هم راننده خوبی هست.

🛑 کویته
به کویته داغان که رسیدید پیشنهاد میکنم هتل reliance رو انتخاب کنید. به راننده بگید شما رو میرسونه.
هتل تمیزی هست شبی ۳۰۰۰ روپیه برای فرد تنها و برای متاهل شبی ۳۵۰۰ روپیه
اگر پرواز کویته به اسلام آباد رو ندارید هتل برای شما هماهنگ میکنه
⛔️ غالبا هر روز به اسلام آباد ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه پرواز هست شرکت پرواز هم Pakistan یا serene هست . هر دو شرکت خوبی هستند ولی serene به نظرم بهتر هست. طول پرواز ۱ ساعت تا ۱:۱۵ دقیقه.
اگر نیاز به چنج دلار داشتید هتل هماهنگ میکنه.
تاکسی هتل به فرودگاه رو هم هتل هماهنگ می

پارت چهارم تجربه مجتبی

/هست.
🛑 اسلام آباد
به اسلام آباد زیبا خوش آمدید.
هتل های پیشنهادی اسلام آباد envoy, Shelton , legend هستند که هر سه در منطقه blue area هستند و خوب.
⛔️ هزینه هتل شبی ۸ تا ۱۰ هزار روپیه متغیر است.
⛔️ از فرودگاه تا هتل تقریبا کمتر از یک ساعت فاصله هست
⛔️ هزینه فرودگاه تا هتل با اوبر ۹۵۰ روپیه و آزاد ۱۵۰۰ روپیه هست. بیشتر ندید ( ما هر دو رو تجربه کردیم)
⛔️ پیشنهاد میشه اپ اوبر رو نصب داشته باشید.

🛑 شاتل به سمت سفارت
مسیر هتلهایی که گفتم تا محل شاتل ۱۵-۲۰ دقیقه متغیر هست و هزینه اش هم بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ روپیه هست .
در محل شاتل از شما خواهند پرسید کدوم سفارت می‌رین و شما رو به قسمت پرداخت که نفری ۵۰۰ روپیه هست هدایت می‌کنند. این هزینه تیکت اتوبوس به سفارت هست. صندوق امانات هم اونجا هست اگر گوشی یا کیفی همراه داشتید.
از شاتل تا سفارت هم ۱۰ دقیقه راه هست.

🛑 سفارت
اتوبوس که شما رو پیاده کرد ، سکیوریتی شما رو به یک پنجره هدایت میکنه
پاس، i20 ، appointment, sévis receipt رو می‌خواد از شما ، چک میکنه مهر میزنه و شما رو به داخل هدایت می‌کنند
از گیت سکیوریتی رد میشین چک میشد به سمت آسانسور هدایت میشین و میرین طبقه ۲

وارد یک سالن بزرگ میشین ؛ توسط سکیوریتی به سمت صندلی هایی که با گذاشته شد هدایت میشین تا وقتی که نوبت شما بشه.
نوبت شما که شد مجدد مدارک شما بررسی میشه
مجدد به سمت صندلی ها هدایت میشین تا نوبت مصاحبه شما بشه.
⛔️ در انتخاب افسیر برای مصاحبه هیچ گونه نقشی نخواهید داشت چون به صورت رندوم و نوبتی خواهد بود.
⛔️ آروم بنشینید استرس نداشته باشید چون فضای بسیار آروم و خوبی هست.

🛑 مسیر برگشت هم همینگونه که اومدین مجدد بر می‌گردید.
⛔️ پرواز اسلام ایاد به کویته یکی صبح ساعت ۸ هست یکی هم بعد از ظهر ساعت ۴
⛔️⛔️ نکته بسیار مهم حتما حتما طوری برنامه ریزی کنید که به گمرک ایران قبل از ساعت ۲ بعدازظهر برسید چون تعطیل میشه و تا روز بعد پشت در باید معطل بمونید. توجه داشته باشید که در مرز تفتان پاکستان دوباره نیروهای اطلاعات پاکستان مثل اول شما رو چک می‌کنند که زمانبر خواهد بود.

با آرزوی موفقیت برای همه ی فرهیختگان عزیز🌺🌺

پارت اول تجربه مجتبی

👈 اکانت ادمین: @USvisAdmin
در هفته گذشته متاسفانه تعدادی از دانشجویان در سفارت آمریکا در ارمنستان با بندهای ۲۱۴ و ۵۰۱ ریجکت شدن (ریجکت درجا با بند ۵۰۱)

لطفا

🔺 دوستانی که با بند ۵۰۱ ریجکت شدند جهت بررسی و حل مشکل لطفا به ادمین پیام دهند. (تاکنون سه نفر با بند ۵۰۱ پیام دادند)

🔺 دوستانی که سفارت آمریکا در ارمنستان را برای مصاحبه انتخاب کردند، پیشنهاد می شود روی این بند ۵۰۱ با دقت بیشتری بررسی کنند.

🔺 عزیزانی که با بند ۲۱۴b ریجکت شدند، برای مصاحبه مجدد عجله نکنند مگر دلیل متقنی برای غلبه بر آن دارند.

🌟 تجربه از هزینه اقلام خوراکی در لبنان

دوستان یه نکته در مورد لبنان:
با خودتون کنسرو بار نزنید از ایران!!!
اونجا ارزونتره. بچه های ما تن ماهی 25 هزار تومنی آورده بودن، اونجا 12 هزار تومان بود. یک وعده غذای خوب هم بین 100 الی 150 هزار تومان.
البته ما عید نوروز رفتیم و هر یک دلار 12500 لیر بود. اخیرا ارزش پول لبنان خیلی کمتر شده. ولی چون دلار در ایران از عيد نوروز که 25 هزار تومان بود، خیلی گرونتر نشده پس همچنان قیمت خوراکی ها در لبنان برای ما مثل تهران و حتی کمتر هست.

#CostXP

🌟 تجربه پرواز به لبنان

راجب فلای دوبی هم بگم . هواپیما به شدت تمیز / پرسنل با ادب/ گان پوشیده بودن با ماسک و عینک محافظ/ نیم ساعت تاخیر از تهران بلند شد/ هواپیما تا اخرین صندلی پر بود از تهران به سمت دبی/ شامشون برنج+مرغ+سیب زمینی+آب و بعدش چای و قهوه اوردن .
فرودگاه دبی هم که خودش اصن به تنهایی جاذبه توریستیه ...
پرواز دوبی به بیروت نصف بیشتر خالی بود - ناهار هم مث شام دیشب بود منتهی گوجه اضافه کرده بودن بهش :))

منتهی همه اینا به کنار . از تهران به ما گفتن ساک هامون رو از بیروت تحویل بگیریم نیازی نیست تو دبی بریم برداریم دوباره بزاریم و اینا . منتهی یکی از چمدون های من نیومد و ازم ایمیل و شماره تماس ایران و لبنان و کلی اطلاعات گرفت گفت هر موقع بیاد بهت خبر میدیم بیای بگیری :)

اینجا واقعا جدا از تجربه لبنان و سفارت و این چیزا پیشنهاد میکنم از مدارکتون چندتا نسخه کپی بگیرید و توی ساک های مختلف بزارید و به هیچ عنوان پول تو ساک نزارید . قبلا من دیده بودم که ساک یهو جا میمونه و یه عده چون دلار توش گذاشته بودن تا مرز سکته رفتن تا وقتی که به دستشون برسه ساکشون

#FlightXP

#تجربه_لبنان
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بر فراز آسمان لبنان زیبا 💕

#FlightXP

#تجربه_لبنان
سابقا چنین پتیشنی برای معافیت افرادی که سربازی اجباری خود را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذرانده بودن بصورت گسترده انجام شد و نتیجه ای هم طبق پیش بینی دربر نداشت!

سوال:
در چهار سال گذشته آیا شاهد به نتیجه رسیدن پتیشنی (هر نوع) بودین؟ اگه پاسخ مثبت است لطفا با ذکر نام پتیشن و نتایجش اشاره کنید.

Tajrobe
<unknown>
🌟 تجربه شکستن اکانت برای سفارت های اصلی

جدا کردن برای سفارت غیر اصلی کلیک کنید

سلام دوستان خوبم
این مطلب فقط برای کسانیه که میخوان با همراهشون به مصاحبه برن و تجربه ایه که شاید به دردتون بخوره.
از اونجائیکه وقت های چند نفره به ندرت باز میشدن ،ما (یه اکانت دونفره لینک شده) رو به (دوتا تک نفره غیر لینک) تبدیل کردیم و وقت گرفتیم.
برای اینکار اینطوری عمل کردیم👇
روی چرخ دنده ای که روبروی مشخصات فردی که میخواین جداش کنید کلیک کنید،
گزینه ریموو رو انتخاب کنید
با اینکار اپلیکنت همراه از فرد اصلی جدا میشه.
حواستون باشه یک اینکه دیگه اکانت جدید قابل برگشت به حالت قبل نیست.

دو برای هرکدوم از افراد وقت جدا باید گرفته بشه. و بعدش اکسپدایت میزنید و وقتهای مصاحبه رو توی یک روز براتون تنظیم میکنن.
اگه وقت ها یکی نشد(برای ما این اتفاق افتاد) ایمیل میزنید و اونها مجددا وقت یکی از شمارو روی وقت فرد دیگه تنظیم میکنن.
امیدوارم براتون مفید باشه دوستای خوبم 🌹😊

با تشکر از مونا دوست داشتنی - این تجربه فوق العاده است 🌹

سلام وقت بخیر
لطفا این تجربه من رو بگذارید در گروه ارمنستان

من خودم نمی نویسم چون دوستان میان تو خصوصی و واقعا جواب دادن به اون همه سوال کار سختی هست.

من برای ۵ نوامبر تونستم وقت بگیرم ولی برای همسر و فرزندم نتونستم.
خیلی هم سعی کردم ولی نشد. تا اینکه ایمیل زدم به سفارت و براشون توضیح دادم و درخواست کردم که در همون روز به اونها هم وقت بدن.
سفارت اوکی کرد و در همون روز بهشون وقت داد.

▪️لینک گروه سفارت‌های آمریکا در ارمنستان (لینک)

🌟 تجربه عضو محترم گروه‌های ویزای هلدینگ از مصاحبه در سفارت آمریکا در تایلند

كي هزينه ها را ميده؟ خودم -سابقه كار دارم
مستر كه ايران خوندي استاد يار بودي؟ خير توي ايران مستر نميتونه استاد يار باشه
توي دوران مستر كار هم ميكردي؟ بله همزمان در اموزشگاه خصوصي كار ميكردم
سي وي را خوند و از قسمت تحصيلات و شغل سوال كرد خيلي ميخواست بدونه همه اين مدت كار كردم كه بهش گفتم من كل اين سالها كار كردم فقط يكسال كه ايران نبود مرخصي گرفتم
هيچ مدركي نگرفت فقط اصل شناسنامه و اي بيست را نگاه كرد و سي وي و يك قطعه عكس را هم نگه داشت
راجع به فاميل در امريكا اصلا سوال نكرد البته من تو دي اس گفته بودم فاميل دارم

🗓 20 August 2021

#ThailandXP
#STEMXP
#F1XP
#FXP
#SelfXP
#ClearanceXP

▪️لینک گروه سفارت‌ آمریکا در تایلند (لینک)

💎 تجربه ویزای دانشجویی آمریکا

👈مقطع پذیرش ارشد MBA
👈 سلف فاند

سلام
من امروز وقت سفارت امریکا در دبی رو داشتم.
میتونم بگم واقعا سپر طلایی پرگار شاهکار کرد، تمام اصلاحاتی که انجام دادن بچشم اومد، مخصوصا در فرم دی اس ۱۶۰ که آفیسر من تماماً همه سوالاتش رو از روی اون ازم میپرسید، من چندین بار به دبی، ترکیه، گرجستان و یک بار هم به روسیه سفر کرده بودم، فقط پرسید چرا زیاد میایی دبی که علت رو گفتم...
از من درمورد اینکه چرا این رشته رو میخوام بخونم سوال پرسید و درمورد شرکتم در ایران، و گفت تو که شرکتت اوکیه چرا میخوای بری و من توضیح دادم... لابلای حرف‌هام از شغل پدر مادرم گفتم.
سربازیم که معاف شده بودم و علتشو پرسید، شناسنامه و کارت ملی من رو نگاه کرد و همه مدارک رو برگردوند و فقط ازم اجازه گرفت که رزومم رو نگه‌داره...
با اینکه سلف فاند بودم نه نامه بانک ازم خواست نه چیزی
ازم پرسید بلیطت برای کیه؟! گفتم ۳ روز دیگه، گفت میری ایران؟! گفتم نه برای امریکا رزرو کردم چون کلاسام از هفته دیگه شروع میشه، گفت خب اگر بهت ویزا ندم چی؟! گفتم ‌مسئله‌ای نیست کنسلش میکنم، گفت خیلی با اعتمادبنفس اومدی و ریسک بزرگی کردی... منم خندیدم و...
گفت ویزات اپروو شده و برگه صورتی رو داد و گفت فردا بیا بگیر وایزاتو...
فکر میکنم اعتماد بنفس و تسلط به جواب سوالا (جواب های دقیقی که با سپر پرگار ریز به ریزشو چک کردیم) باعث شد درجا بشم، با اینکه پروندم میتونست حساس باشه.

🔺 متقاضی 2181 Feedback 🛡

▪️#مشاوره_پرگار
▪️#پکیج_مشاوره_پرگار
▪️#سپرپرگار_فیدبک

👈 برای مشاهده تمامی فیدبک ها بر روی هشتگ #سپرپرگار_فیدبک کلیک نمائید.

▪️لینک گروه سفارت‌های آمریکا در دوبی (لینک)

🔺توجه مهم: لطفا پیش از ثبت نام سپرهای محافظتی اخذ ویزای تحصیلی آمریکا، جهت ارزیابی اولیه رایگان با Email زیر در ارتباط باشید: