اخبار ویزای آمریکا

💎 پرگاراینفو
🆔 @PargarInfo
تجربه سفر مجدد به پاکستان جهت #پیکاپ_ویزا توسط دانشجو

ما جز اولین افراد مصاحبه شونده در اسلام آباد بودیم در تاریخ ۹ مارس با افیسر تتو دار که اصلا سوال خاصی نپرسید و هیچ مدرک خاصی هم ازمون نگرفت و از همون ۸ سوالیا بود فقط احتمالا سطح زبان من رو محک میزد و همسرم هم کلا انگلیسی صحبت نکرد و فقط از ایشون پرسید شغلش چیه و سربازی کجا بوده.
وضعیت همسر من در تاریخ ۲۶ آپریل آپدیت شد در سایت و برای من ۲۷ آپریل و همان روز ایمیل اومد اما اسمی از همسرم نبود و پیگیری که کردیم با ایمیل بعد از چندبار، پاسخ دادن و متوجه شدیم F2 زودتر از F1 کلیر شده بوده و ایمیل جدید برامون ارسال کردن که این دفعه اسم دوتامون توش بود.
در تاریخ ۲۸ می اپلیکیشن ویزای پاکستان رو برای پیک آپ ویزا سابمیت کردیم و پرداخت هم از طریق پرگار طبق معمول انجام دادیم. ایمیلی دریافت نکردیم و روز پنج شنبه ۱۰ ژوئن از اصفهان به تهران اومدیم و البته اون روز آقای یاسر رفته بودن برای واکسن کرونا و ما ویزای پاکستان خودمون رو از یه شخص دیگه گرفتیم.
در تاریخ ۲۶ ژوئن بلیط ترکیش ایرلاین از اصفهان به سمت اسلام آباد گرفتیم و حدود ۱۳ روز هتل در استانبول رزرو کردیم که در واقع هم ده روز برای ورود به پاکستان تکمیل شده باشد هم ۱۴ روز برای پیک آپ ویزا.
در زمانی که استانبول بودیم متاسفانه بلیط پروازمون از استانبول به اسلام آباد کنسل شد و پروازهای دیگه هم بسیار قیمت هاش بالا بود و ترانزیت های طولانی داشت. به اشتباه از سایت فلایتیو پروازی از استانبول با توقف در شارجه و جده به سمت اسلام آباد رزرو کردیم که همان موقع هم درخواست کنسلی دادیم اما هنوز هیچ پولی بهمون برگشت نشده حدود ۳۴ میلیون تومان. تصمیم گرفتیم بعد از تکمیل شدن ۱۰ روز بلیط رو بگیریم تا وضعیت پرواز هارو دیدیم که خودمون رو سریعتر به پاکستان برسونیم.
سپس به پاکستان تراول گاید پیام دادیم و یک پرواز بسیار عالی با قیمت مناسب ایر عربیا با توقف کوتاه در شارجه به سمت پیشاور برایمان رزرو کردن و همچنین رزرو هتل و تاکسی به سمت اسلام آباد هم انجام دادن.
پروازمون از فرودگاه Sabiha بود و البته حدود نیم ساعت زمان برد تا اوکی توو بورد رو بگیرن با توجه به اینکه مجوز نداشتیم اما براساس ده روز مشکلی نبود و Pass Track و ویزا و رزرو هتل رو هم چک کردن و بسیار کارمند ایرعربیا خوش برخورد بود و با صبر و حوصله پیگیری کردن.
در فرودگاه شارجه هم Pass Track و ویزا رو چک کردن. مدت پرواز به طور کلی از استانبول به پیشاور حدود ۸ ساعت بود.
همان روز که رسیدیم تاکسی گرفتیم و پاسپورت هامون رو تحویل امریکن اکسپرس دادیم که روز پنجشنبه بود در تاریخ ۸ جولای.
البته بعد از ۳ روز که از هتل شلتون امسبدور راضی نبودیم به پرگار اطلاع دادیم شرایط رو و برایمان پیگیری کردن و برامون هتل لنجد رو رزرو کردن و ادامه سفر رو اونجا اقامت داشتیم که بسیار هتل خوب و تمیزی بود و کارکنان خوبی داشت.
جمعه ۹ جولای در سایت سفارت وضعیت ما به AP تغییر کرد. و در روز دوشنبه ۱۲ جولای وضعیت تبدیل به ایشو شد که عصر حدود ساعت ۵ ایمیل اومد برامون که پاس رو تحویل بگیرید.
ما سه شنبه صبح پاسپورت هامون رو تحویل گرفتیم.
پرواز برگشت هم شنبه از طریق پرگار رزرو کرده بودیم از اسلام آباد با قطر به سمت اصفهان.

لینک گروه پاکستان

سلام دوستان من امروز از طریق پورت فیلادلفیا وارد خاک آمریکا شدم

پروازم کلا با قطر بود و I20 اصلا نخواستن ازم فقط ویزا رو نگاه کردن
پی سی آر تست هم فقط کراچی ازم گرفتن و دیگه جایی ندیدن و نخواستن

وقتی رسیدم فیلادلفیا پاسپورت چکینگ رفتم و پاسپورت رو نگاه کرد و I20 رو خواست و بعدشم یکم سوال که چقدر دلار داری و ... همشم عادی ، بعدش مدارکو داخل پوشه گذاشت همکارش من رو راهنمایی کرد برای یه سالن کوچیک که اتاق داشت و خیلی روشن و خوب بود ، صدام زد رفتم داخل اتاق یا دفترش ، صندلی رو برام جابجا کرد و گفت اینجا بشین ، خیلی با احترام و دوستانه ، احوال پرسی کرد و گفت از کجا میای ، چرا پاکستان بودی( پیک آپ) چرا ترکیه بودی ( قرنطینه برای ورود به پاکستان ) ، استانبول کجا رفتی دیدی و .... خیلی دوستان و راحت ، شما هم راحت باشین چون ۷۰ درصد ادراک از زبان بدنه نه صحبت ها ، بعدشم پرسید سربازی چکار کردی ، گفتم نرفتم و معافیت دارم ، گفت بعد تحصیلاتت میری ؟ گفتم فکر نکنم ،میخوام ادامه تحصیل بدم. گفت که کیا تو ایران باید برن؟ گفتم بالا ۱۸ هایی که تحصیل نمیکنن ، گفت پول دادی و اومدی بیرون ، گفتم بله و خودش گفت حدود ۱۰۰۰ دلار؟ گفتم بله

بعدم یکم برای چمدون پرسید که غذا داری و ... و چقدر دلار آوردی ، شماره موبایل و ایمیل رو هم گرفت و هر کدومو که میگفتم تشکر میکرد

یک اتاق روشن ، در اتاق باز ، آقای خوش برخورد ، رفتارشون صد در صد بخشیش برای طرف مقابل هم هست ( ظاهر ) ، قد و مو و لباس و ...
همین بود کلا ۵ دقیقه طول کشید و تمام شد خیلی دوستانه و نایس

#قطر_ایرلاین #قطر_ایرویز
#تجربه_آمریکا_پرواز
#تهران_دوحه_فیلادلفیا

🆔@USVISAdmin

💎 کانال جامع اطلاعات پروازی
🆔 @PargarFlightAgency

گروه پرواز به ایالات متحده آمریکا(لینک)
Forwarded from Mohammad
#تجربه_واکسن_کرونا

محل سکونت: کرج-فردیس

سلام

من یه توضیح مقدماتی میدم تا بلکه شاهد معطلی دوستان نباشیم

بیینید دوستان ما در هر شهرستانی یک مرکز بهداشت داریم و یک اداره بهداشت.

مرکز بهداشت جایی هست که بیماران به هر دلیلی مراجعه میکنن و به عبارتی اونجا دکتر هست و بیماران رو ویزیت میکنه

یکی هم اداره بهداشت هست که یک محیط اداری هست و نه درمانی و اصلا مریض به اونجا رفت و آمد نمیکنه

برای من اینطور بود که ابتدا به اداره بهداشت شهرستان مراجعه کردم و اونجا به مسئول مربوطه فقط پذیرشم رو نشون دادم.

بعدش از من چندتا سوال پرسید که ترمت کی شروع میشه که من گفتم ژانویه.

اونم گفت پس خوبه، وقت داری دوز دوم که ۱۲ هفته (۸۴ روز) بعد از دوز اول هست رو بزنی.

کلا ۵ دقیقه هم نشد، بعدش تلفن زد به مرکزی که اونجا مردم برای تزریق واکسن مراجعه میکنن و هماهنگ کرد من برم. و من هم بدون نوبت و معطلی رفتم و واکسنم رو زدم

بدون نوبت بودن هم به این دلیله که آسترازنکا رو فقط برای یه سری افراد معدود تزریق میکنن و عملا شما همون نفر اول میرین داخل برای تزریق آسترازنکا.

کل پروسه از تایید مدارک تا تزریق برای من حدود ۲ ساعت طول کشید.

ایشاالله که همه هر چه زودتر بزنن تا بلکه شاهد مرگ و میر هموطنانمون نباشیم.
Forwarded from Mahdis Nasiri
بچه ها میخوام تجربه خودم رو از زدن واکسن کرونا بگم.
ما دیروز اول صبح رفتیم یه مرکز بهداشت ابتدای کردستان که صحبت کردیم و گفتن ما دیگه اینجا دانشجو نمیزنیم درصورتی که روزهای قبل زده بودن. بعد رفتیم ساختمان معاونت وزارت بهداشت تقاطع حافظ و جمهوری اونجا ما رو طبق منطقه شهریمون راهنمایی کردن طبقه ۶ و اونجا یه خانم دکتری بود اول گفتن برین دو هفته دیگه بیاین که ما گفتیم ما دو هفته دیگه پرواز داریم و اونم رفت با رئیسشون صحبت کرد و قبول کردن و ما رو فرستادن مرکز بهداشت طالقانی که پایین تر از میدان قدس هست. ولی دوستان در نظر بگیرین با توجه به منطقه شهریتون میفرستنتون یه مرکز بهداشت و سرخود نرید هر مرکز بهداشتی کاری که ما اول کردیم و جواب نداد. وقتی رفتیم مرکز بهداشت طالقانی یه آقای دکتری بود که نامه i20 ما رو امضا کرد و گفت فردا اول وقت بیاین.. ما هم رفتیم و امروز دوباره رفتیم اول وقت. اول بگم خیلی شلوغ بود ولی دیگه مجبور بودیم.. کارت ملی رو میگیرن و اسم مینویسن و صدا میکنن. نوبتتون بشه دوباره مدارکتون رو چک میکنن نامه پذیرش رو میگیرن. برای f2هم واکسن نمیزنن مگه اینکه اونم پذیرش داشته باشه.بعد حدودا یک ساعت هم نوبتمون شدو تمام.
#آسترازنکا
#واکسن
Forwarded from Mahyar Vahedi S.
#آسترازنکا
#شهرستان

سلام؛
من امروز استان گیلان واکسن زدم. به شبکه بهداشت مرکزی یکی از شهرستانا مراجعه کردم؛ مدارک پذیرش و I-20 و ... رو بردم، فقط تاریخ شروع تحصیل و کشور مقصد و اینارو ازم پرسیدن که ۱ شهریور بود. هیچکس هیچ سواای در مورد سفارت و ویزا نپرسید، با اینکه من ویزا ندارم، ترممو دیفر کردم و آی بیستمم واسه فال بود، نه اسپرینگ. در واقع با دیدن تاریخ شروع تحصیلم همه فکر میکردن من قبل از ۱ شهریور پرواز دارم و کسی توو فاز ویزا و اینا نبود.
خودشونم گفتن که حتما باید آسترازنکا بزنی و از شانس من، همین امروز آسترازنکا تازه بهشون رسیده بود.
ضمنا من چون معافیت تحصیلی دارم از وزارت علوم، نامه‌های وزارت علوم، نظام وظیفه و وثیقه رو هم برده بودم که وقتی یه سوال در مورد مجوز خروج از کشور پرسیدن، این برگه‌ها رو هم نشون دادم.
از همه‌ی برگه‌ها هم یک کپی به‌علاوه یک برگ درخواست کتبی برای واکسن، بهشون تحویل دادم.
🌟 تجربه درجا رشته معماری عضو محترم گروه های هلدینگ پرگار از مصاحبه در سفارت آمریکا در لبنان

🗓 6 Aug 2021

#LebanonXP
#FemaleXP

🌟پاسخ به سوال پرتکرار FAQ سفارت لبنان چگونه است؟

▪️لینک گروه سفارت‌ آمریکا در لبنان (لینک)

🔺 این تجربه از متقاضیان سپرهای محافظتی پرگار نمی باشد.

#تجربه_لبنان
#تجربه #لبنان #درجا #لیسانس #فول_فاند #آقا

سلام من ۱۰ آگوست سفارت بیروت برای ویزای F1 مصاحبه داشتم و اپروو شد ویزام.‌ تجربه من از شهر بیروت و برخورد مردمش در کل خیلی اکی بود و پیشنهادش میکنم به کسایی که میخوان وقت ویزا بگیرن.
سفارت شمال شهر و تو منطقه خوبیه. به ما ساعت ۸ یعنی پنج دقیقه قبل از وقت مصاحبه اجازه ورود دادند. وسایل الکترونیکی و کیف رو نذاشتن بیاریم. تا قبل از مصاحبه از من تاییدیه DS-160 I-20, پاسپورت و رسید MRV (کپی هم اکیه) رو گرفتند.
من با آفیسر خانم مصاحبه داشتم. از من فقط I-20 و پاسپورت خواست. خیلی روتین پیش رفت مصاحبه و سوالهای روتین مثل هدف از انتخاب این دانشگاه، تعداد دانشگاهایی که اپلای کردم، شیوه ساپورت کردن مالی هنگام تحصیل، شغل والدین، اقوام ساکن آمریکا، فعالیتام تو گپی که داشتم، سابقه سفر به عراق، سوریه و سایر کشورها پرسیدند. در آخر هم چند دیقه رفتن با یه نفر دیگه مشورت کردن و بعدش گفتن ویزا شما اپروو شده.
من لیسانس فول فاند بودم دانشگاه رنک خوب (آیوی لیگ) پذیرش داشتم، ۱۹ سالمه با یه سال گپ تحصیلی. هیچ اقوامی هم تو آمریکا ندارم. من پارسال دوبار عراق رفته بودم که در راستای اپلایم بود پس اگه دلیل سفرتون منطقیه لازم نیست پنیک بزنید. آفیسر من به هرچی که میگفتم گوش میداد و اگه سوالی داشت در راستاش میپرسید پس به نظرم فرایند منطقی بود. امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم و ایشالله همگی موفق باشید‌.

🗓 1o Aug 2021

#LebanonXP
#maleXP

🌟پاسخ به سوال پرتکرار FAQ سفارت لبنان چگونه است؟

▪️لینک گروه سفارت‌ آمریکا در لبنان (لینک)

🛡 این تجربه از متقاضیان سپرهای محافظتی پرگار می باشند.
👈 برای مشاهده تمامی فیدبک ها بر روی هشتگ
#سپرپرگار_فیدبک کلیک نمائید.

👈
برای مشاهده تمامی فیدبک ها بر روی هشتگ #سپرپرگار_فیدبک کلیک نمائید.

#تجربه_لبنان
Audio
🌟 تجربه عضو محترم گروه‌های ویزای هلدینگ از مصاحبه در سفارت آمریکا در دوبی
🗓 9 August 2021

#DubaiXP
#STEMXP
#FXP
#ClearanceXP

▪️لینک گروه سفارت‌ آمریکا در دوبی (لینک)

💎 تجربه ویزای دانشجویی آمریکا
🆔 @USVisaXP
Audio
🌟 تجربه عضو محترم گروه های هلدینگ پرگار از مصاحبه در سفارت آمریکا در پاکستان با آفیسر جدید

🗓 10 August 2021

#PakistanXP
#STEMXP
#MXP
#ApproveXP

▪️لینک گروه سفارت‌ آمریکا در پاکستان (لینک)

💎 تجربه ویزای دانشجویی آمریکا
من با ای واچ بند سفید مصاحبه داشتم که ۴ نفر دیگه از ایرانی رو ریجکت کرد
یکی از دوستان هم با ریش و ویزای j کلیرنس شدن
سفارت پاکستان - اسلام آباد - دیروز 👆👆👆
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این هفته بیش از ۷۰ نفر از سفارت آمریکا در پاکستان (کراچی و اسلام آباد) پروسه اداری تمام و کلییر شدن