Order Flow Information
Ada lagi nexr round ...
Wow Wow Wow🤩🤩🤩🤩🤩
best ek?ramai-ramai kena hadir dulu kita next round!
hi assalamualaikum!minggu baru direction yang baru,bulan baru.
Dah ready ke?🔥🔥🔥🔥
best ek?ramai-ramai kena hadir dulu kita next round!
hi assalamualaikum!minggu baru direction yang baru,bulan baru.
Dah ready ke?🔥🔥🔥🔥
🔥87❤8😎5🎉2🤩2🥰1👻1🫡1🎄1💘1😘1
Direction Orderflow Update✅
Target Price perlu collect setiap Seller Order untuk siapkan Structure yang baru.
Price Seller 4456-4461 Highrisk
Price Seller 4467-4473 Midrisk
Price Seller 4485-4490 Lowrisk
Price Buyer 4440-4435 Midrisk
Price Buyer 4417-4412 Lowrisk
Reason- Monitor dulu zone ni, before Price Collect Order Big Seller Diatas.
Target Price perlu collect setiap Seller Order untuk siapkan Structure yang baru.
Price Seller 4456-4461 Highrisk
Price Seller 4467-4473 Midrisk
Price Seller 4485-4490 Lowrisk
Price Buyer 4440-4435 Midrisk
Price Buyer 4417-4412 Lowrisk
Reason- Monitor dulu zone ni, before Price Collect Order Big Seller Diatas.
❤21🔥12🫡6❤🔥2😎2👍1🤩1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
UPDATE ORDERFLOW⭐ ⭐ ⭐
structure baru untuk bulan baru. kalau korang waiting seller hati-hati. cvd buyer baru closed. >wajib tengok Video ni dulu👆
structure baru untuk bulan baru. kalau korang waiting seller hati-hati. cvd buyer baru closed. >wajib tengok Video ni dulu👆
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤25🔥17🤩4😍2🐳2💯1🫡1🎄1💘1
next target kita nak buy ke nak sell? korang rasa-rasa?
Buy Gold- 🐳🐳🐳🐳🐳🐳
Sell Gold- 🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Buy Gold- 🐳🐳🐳🐳🐳🐳
Sell Gold- 🔥🔥🔥🔥🔥🔥
🐳121🔥61❤8❤🔥2🕊1👨💻1🎄1💘1😘1