Assalamualaikum Minggu Baru!
Korang Target Apa Harini?
❤️❤️❤️ - Buy Gold
🔥🔥🔥 - Sell Gold
Korang Target Apa Harini?
❤️❤️❤️ - Buy Gold
🔥🔥🔥 - Sell Gold
❤47🔥26🤩2😘2💘1🦄1
ORDERFLOW UPDATE‼️
For Now - Buyer In The Market & Trend Masih Dalam Keadaan Strong Ke Atas Untuk Sampai Ke Re-Tracement Area.
Buy Area: 5086-5096
Buy Area: 5103-5113
Reason - Order Buyer In The Market + Support zone + Breakout.
https://t.me/tradeblockorder
For Now - Buyer In The Market & Trend Masih Dalam Keadaan Strong Ke Atas Untuk Sampai Ke Re-Tracement Area.
Buy Area: 5086-5096
Buy Area: 5103-5113
Reason - Order Buyer In The Market + Support zone + Breakout.
https://t.me/tradeblockorder
🤩9❤4😘2💘1
Order Flow Information
ORDERFLOW UPDATE‼️ For Now - Buyer In The Market & Trend Masih Dalam Keadaan Strong Ke Atas Untuk Sampai Ke Re-Tracement Area. Buy Area: 5086-5096 Buy Area: 5103-5113 Reason - Order Buyer In The Market + Support zone + Breakout. https://t.me/tradeblockorder
nak buy lagi dalam ni. Nak ikut?
🔥15🤩5😍5💯1🦄1
Order Flow Information
nak buy lagi dalam ni. Nak ikut?
Terbang Terus!👊🏻👊🏻👊🏻
Collect-Collect Sikit Biar Grow!✅
Collect-Collect Sikit Biar Grow!✅
🔥26❤2💯1🏆1😘1
Order Flow Information
Orderflow Close Sell Order!✅✅✅ Jom teman king sell. Follow tak? Market Sideway Ni So Santai-Santai Je.
Market macam ni dah jalan lepastu kita tak collect, bila dia masuk balik dalam zone pedih OHHhhhh.
Aku Hold dulu setup ni, aku akan cut apabila zone tu BO!👊🏻👊🏻
Waiting game….⏰⏰⏰
Aku Hold dulu setup ni, aku akan cut apabila zone tu BO!👊🏻👊🏻
Waiting game….⏰⏰⏰
👌8❤2🦄2💯1
Order Flow Information
Market macam ni dah jalan lepastu kita tak collect, bila dia masuk balik dalam zone pedih OHHhhhh. Aku Hold dulu setup ni, aku akan cut apabila zone tu BO!👊🏻👊🏻 Waiting game….⏰⏰⏰
For Now-Order Close Sell Lagi!✅
jarang Orderflow kencing kita tau, tapi biasalah bila sideway Gold suka lajak-lajak kan? Gold suka buat kita macam ni, Sabar Tau!😂
siapa kat sini orang yang SABAR?
TAP EMOJI : ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
jarang Orderflow kencing kita tau, tapi biasalah bila sideway Gold suka lajak-lajak kan? Gold suka buat kita macam ni, Sabar Tau!😂
siapa kat sini orang yang SABAR?
TAP EMOJI : ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤21💯3🏆1😘1
Order Flow Information
Market macam ni dah jalan lepastu kita tak collect, bila dia masuk balik dalam zone pedih OHHhhhh. Aku Hold dulu setup ni, aku akan cut apabila zone tu BO!👊🏻👊🏻 Waiting game….⏰⏰⏰
Dah Profit Dah!✅✅✅✅
tetapi TP king masih jauh. Siapa follow king nak hold dengan king BE rapat rapat tau👏🏻👏🏻👏🏻
ada rezeki tak kemana ye dakk?…👊🏻👊🏻
tetapi TP king masih jauh. Siapa follow king nak hold dengan king BE rapat rapat tau👏🏻👏🏻👏🏻
ada rezeki tak kemana ye dakk?…👊🏻👊🏻
❤30👌3💯3🔥1😘1
Order Flow Information
TAP TAP : 🔥🔥🔥🔥🔥 Tanda Hadir Jap!✅✅✅ GOLD BUY SELL NOW‼️ >Live Ended
GOLD BUY SELL NOW TAU!😈🔥
Round1: BUY GOLD 100PIPS
Round2: BUY GOLD 70PIPS
Round3: BUY GOLD 100PIPS
Round4: BUY GOLD 100PIPS
Round1: SELL GOLD 50PIPS
Round2: SELL GOLD 600PIPS
- bagi king korang rehat kejap tau. makan ubat. Demam 🥹☹️
TAP-TAP EMOJI :🔥🔥🔥🔥🔥
Tanda Ucap:“Get Well Soon”✅
Round1: BUY GOLD 100PIPS
Round2: BUY GOLD 70PIPS
Round3: BUY GOLD 100PIPS
Round4: BUY GOLD 100PIPS
Round1: SELL GOLD 50PIPS
Round2: SELL GOLD 600PIPS
- bagi king korang rehat kejap tau. makan ubat. Demam 🥹☹️
TAP-TAP EMOJI :🔥🔥🔥🔥🔥
Tanda Ucap:“Get Well Soon”✅
🔥41❤🔥3🦄2❤1🤩1💯1😘1
nanti king korang datang balik! Nak Rehat Kejap.
FULL MARGIN EMOJI SATU KALI!🔥
FULL MARGIN EMOJI SATU KALI!🔥
❤47🔥22💯3😘2🐳1🫡1🦄1
Order Flow Information
Jom Sell Gold!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Price : 5180-5185 SL: 5188 TP: Later
SETUP AFTER NEWS✅✅✅
Gold Sell Hit 130PIPS!✅
Collect Lerrrr😘
Gold Sell Hit 130PIPS!✅
Collect Lerrrr😘
💯13❤1😘1💊1