Order Flow Information
30.8K subscribers
4.79K photos
251 videos
4 files
528 links
OrderFlow adalah tool untuk memudahkan korang detect zone !
Download Telegram
Order Flow Information
Gold Sell Now! Scalping Price : 5081.50-5085.50 SL: 5088.50 TP: Later
GOLD RUNNING 70Pips!

Full Apa Guys?
“Full Marginnnnnn Onlyyyyy”🤪
20🏆5🔥3💯1🦄1
Gold Sell Now! Round:2

Price : 5083.50-5087.50

SL: 5090.50
TP: Later
🔥44👀12🤪11🕊3😍2👨‍💻2💊2🤩1💯1🏆1🤓1
Jom Counter Gold Buy Now!

Price : 5084.50-5080.50

SL: 5077.50
TP: Later
🔥268🙉3💯1😘1
Order Flow Information
Jom Counter Gold Buy Now! Price : 5084.50-5080.50 SL: 5077.50 TP: Later
GOLD HIT 140PIPS!

Laju sangat Gold. Siapa Tak Sempat Entry Ready Next Setup OK?😘
27🔥16🏆2💯1🦄1
READYYYYYYYYYYY!🔥🔥🔥🔥🔥
🔥101🦄5🏆43🤩32💯1
Gold Buy Now!

Price : 5088.50-5084.50

SL: 5081.50 break 5079.50 kita cut OK?
TP: Later
🔥472😁2🤪2🫡1
Tahan sikit. Laju gila gold ni.
35🔥17🙈7👌5🤪3
kita jangan tengok M1 tau, boleh kena serangan jantung. jom tutup first entry 5088-5086

SETUJU TAK?
42🔥12😁3
Order Flow Information
Gold Buy Now! Price : 5088.50-5084.50 SL: 5081.50 break 5079.50 kita cut OK? TP: Later
GOLD RUNNING 80PIPS!

King Masih Ada sedikit Position Entry. Sebab Nak Tunggu Price Pecah 5090.

Risk Masih Sama Macam Tadi!
🔥388👏3🤩2🙉2💯1🏆1👨‍💻1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
NAK FULL MARGIN KE BIASA JE?

Stadium Full Margin> Live Ended

#FullMarginOnly
🔥7913🤩6🦄21💯1🏆1
Order Flow Information
NAK FULL MARGIN KE BIASA JE? Stadium Full Margin> Live Ended #FullMarginOnly
SEDAP MARKET MALAM NI!🔥🔥
Round 1 Buy : 270Pips!
Round 2 Buy : 300Pips!

Alhamdulillah For Today.
Hari-Hari Sedap Dengan King!🏆🏆🏆

Lepasni Pastikan Masuk Dalam Live King, Atleast 10minit Untuk Tidak Terlepas Apa-Apa OK? Jumpa Esok 🔥🔥🔥🔥🔥
🔥122183🏆3👍1😁1💯1😘1
Dah Ready?
🔥84226👏2🎉1🤩1🐳1🎅1💘1😎1
111x (🔥🔥🔥🔥)
🔥1427🏆5😘2❤‍🔥1💯1🫡1💘1🦄1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
JOM DAH TAK TAHAN NI!🔥

Stadium Full Margin > Live Ended
60💯9🦄5🏆4😘2🤩1💘1
Order Flow Information
JOM DAH TAK TAHAN NI!🔥 Stadium Full Margin > Live Ended
WOHOO ONE SHOT!!!!🔥🔥🔥

Gold buy HIT 500PIPS!

Korang Rasa Kita Patut Entry Lagi Ke Tak?
🔥14011🏆2💯1😇1🫡1💘1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
5 sebab wajib masuk dalam Live king?
1) Profit Itu Pasti
2) Plan+Direction 94% winrate
3) Lock Setup Ratus Pips
4) King Handsome & Menghiburkan
5) Lot Traded Tak Heavy Boleh Grow

Beri King Masa OK? dalam 6-12 Bulan Untuk Grooming & Polish Korang, Sampai Pandai.
🔥15612💯7🫡3👍1💘1😘1🙊1
Kalau Takde Orang Nak Support Kau. Takde Orang Nak Ajar Kau Sepenuhnya!

takpe, korang ada saya, king lain dari yang lain sikit.ajar korang dengan sepenuh hati, sampai pandai, sampai jumpa 1 skill Trading sendiri! sampai korang sedar nanti!ehh..banyak yang aku belajar dari king😂

Ada banyak sebab kenapa wajib masuk dalam live king setiap hari. bukan setakat belajar & full margin je. salah satunya korang dapat tengok PNL(Profit and Losess) Account Personal king sendiri.
itu dah membuktikan tanpa heavy lot traded pun boleh grow, sebab king heavy on Main-Direction.

kita dah setuju untuk teruskan Journey ni kan? Siapa bersama king?
Doakan Tau? sama-sama kita usaha, sama-sama jadi legend. Lupalah, king memang legend pun. biarkan ia kekal legend lah ye..?😂
🔥162😁15🙉117😘5💘4🤩2🥰1🏆1👀1🤪1