Order Flow Information
GOLD HIT 150PIPS!✅✅✅✅ Kenapa Korang Tak Yakin? King Dah Buat Ratus Ribu $ Dengan Orderflow Ni. Before King Bawa Method Orderflow, King Pun Mengajar Method SNR & SND. Ada Journey Sebelum King Di Kenali Dengan Panggilan “King”. Siapa Nak Tahu Journey King?…
sebelum orang kenali aku sebagai “King”,
aku hanyalah seorang yang cari jawapan.
Aku bermula dengan apa yang ramai trader lain belajar:
SNR. SND. Pattern. Confirmation.
-Ada result.
-Tapi tak konsisten.
Sampai satu tahap aku sedar,
market tak bergerak sebab garisan,
market bergerak sebab ORDER.
Dari situ aku mula kaji.
Orderflow & Footprint Chart.
Aku buang noise.
Aku kaji market movement.
Dari situlah.
“King” dilahirkan.
Boleh King Sambung?
aku hanyalah seorang yang cari jawapan.
Aku bermula dengan apa yang ramai trader lain belajar:
SNR. SND. Pattern. Confirmation.
-Ada result.
-Tapi tak konsisten.
Sampai satu tahap aku sedar,
market tak bergerak sebab garisan,
market bergerak sebab ORDER.
Dari situ aku mula kaji.
Orderflow & Footprint Chart.
Aku buang noise.
Aku kaji market movement.
Dari situlah.
“King” dilahirkan.
Boleh King Sambung?
🔥75❤3💯1🏆1😎1
Order Flow Information
sebelum orang kenali aku sebagai “King”, aku hanyalah seorang yang cari jawapan. Aku bermula dengan apa yang ramai trader lain belajar: SNR. SND. Pattern. Confirmation. -Ada result. -Tapi tak konsisten. Sampai satu tahap aku sedar, market tak bergerak sebab…
Spam Spam Api Dulu : 🔥🔥🔥🔥
🔥74👌2😘2❤1💯1🫡1
Order Flow Information
sebelum orang kenali aku sebagai “King”, aku hanyalah seorang yang cari jawapan. Aku bermula dengan apa yang ramai trader lain belajar: SNR. SND. Pattern. Confirmation. -Ada result. -Tapi tak konsisten. Sampai satu tahap aku sedar, market tak bergerak sebab…
Dan hari ini,
aku kenalkan king yang sebenar :
Hidayat Zainal (YAT).
-Orang yang korang kenali sebagai “King”.
-Orang yang mengajar & susun method Orderflow ini dari kosong.
-Orang Yang Sama Yang Mengajar Mereka.
Sama ada korang kenal aku sebagai :
KING, YAT atau Hidayat Zainal.
Aku cuma nak korang berjaya.
Nama boleh berubah.
-Ilmu Dan Resipi - tidak✅
Selamat Datang Ke Fasa Baru!✅
TAP EMOJI : 🔥🔥🔥🔥🔥🔥
paling meriah tanda READY!
aku kenalkan king yang sebenar :
Hidayat Zainal (YAT).
-Orang yang korang kenali sebagai “King”.
-Orang yang mengajar & susun method Orderflow ini dari kosong.
-Orang Yang Sama Yang Mengajar Mereka.
Sama ada korang kenal aku sebagai :
KING, YAT atau Hidayat Zainal.
Aku cuma nak korang berjaya.
Nama boleh berubah.
-Ilmu Dan Resipi - tidak✅
Selamat Datang Ke Fasa Baru!✅
TAP EMOJI : 🔥🔥🔥🔥🔥🔥
paling meriah tanda READY!
🔥144🤩8❤7😘4🏆1💘1🦄1
Korang Target Apa Harini?
🔥🔥🔥🔥🔥 - Gold Buy
❤️❤️❤️❤️❤️ - Gold Sell
🔥🔥🔥🔥🔥 - Gold Buy
❤️❤️❤️❤️❤️ - Gold Sell
🔥108❤50💯1🏆1😘1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Jom Warming Up!✅✅✅✅
>Live Ended
>Live Ended
❤55🔥29💯3🏆1🦄1
Gold Buy Now! High Risk Setup✅✅✅
Price : 4590.50-4587.50
SL: 4586.50
TP: 4600.00
Price : 4590.50-4587.50
SL: 4586.50
TP: 4600.00
❤14🔥11💯1🏆1💘1
Order Flow Information
Gold Buy Now! High Risk Setup✅✅✅ Price : 4590.50-4587.50 SL: 4586.50 TP: 4600.00
GOLD HIT 100PIPS!✅✅✅✅
King Tengah Live Lagi Ni.
Nak Lagi Ke? 🔥🔥🔥🔥🔥🔥
King Tengah Live Lagi Ni.
Nak Lagi Ke? 🔥🔥🔥🔥🔥🔥
❤22🔥9💯1😘1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Today Kita Tak Dapat Banyak Setup Sebab Movement One-Way!
tapi kita dapat Movement tu, sebatang turun sebatang naik :
Gold Sell : 320Pips!✅✅✅
Gold Buy : 250Pips!✅✅✅
Jumpa Korang Esok. Esok Kita Buat Profit Lagi OK?
-See You Guys Tomorrow 🏆
Berikan EMOJI : 🔥🔥🔥🔥🔥
tapi kita dapat Movement tu, sebatang turun sebatang naik :
Gold Sell : 320Pips!✅✅✅
Gold Buy : 250Pips!✅✅✅
Jumpa Korang Esok. Esok Kita Buat Profit Lagi OK?
-See You Guys Tomorrow 🏆
Berikan EMOJI : 🔥🔥🔥🔥🔥
🤩38🔥21🏆5💘4😘3😁1😍1💯1
JOM FULL MARGIN EMOJI NOW! ❤️ -bukti korang hadir
❤114🔥41💘7🤩3🦄3😘3
Jom Cuba Setup Ni.
Gold Buy Now! ✅✅✅
Price : 4604.50-4601.50
SL:4598.50 Tahan Sikit
TP: 4616.50
Gold Buy Now! ✅✅✅
Price : 4604.50-4601.50
SL:
TP: 4616.50
❤32🔥10🤩2🏆2🙈1
King Hold Lagi, Siapa Nak Cuba Boleh Cuba Dia Masuk Zone Balik Tu.
❤30🔥10🤩3👀3💯1🦄1
Order Flow Information
Tahan sikit, King Otw Balik.
OK - King Dah Sampai Rumah!🔥
For Now - Order Full Of Buyer✅
Ada 2 Zone, King Takut Dia Celup Lepastu Baru Jalan. Sebab Zone Tu Dekat Je! Kalau King Cakap Cut Baru Cut!
So Now Kita Tengah Tahan Kan? Kejap Lagi Dia Naik Sampai First Layer Kita Secure Dulu OK?
For Now - Order Full Of Buyer✅
Ada 2 Zone, King Takut Dia Celup Lepastu Baru Jalan. Sebab Zone Tu Dekat Je! Kalau King Cakap Cut Baru Cut!
So Now Kita Tengah Tahan Kan? Kejap Lagi Dia Naik Sampai First Layer Kita Secure Dulu OK?
❤23🔥4👍2💯2👌1😘1