سفیر و نماینده دائمی ایران در ژنو:
تنگه هرمز کاملا به روی کشتیهای تجاری باز است و طی روزهای اخیر مقادیر زیادی نفت از طریق این آبراه منتقل شده است
@NPROXY
تنگه هرمز کاملا به روی کشتیهای تجاری باز است و طی روزهای اخیر مقادیر زیادی نفت از طریق این آبراه منتقل شده است
@NPROXY
شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد ارائه خدمات مبتنی بر کارت در بانکهای ملی، صادرات و تجارت بهدلیل بروز اختلالات ناشی از حملات سایبری و بهمنظور صیانت از امنیت دارایی مشتریان بهصورت موقت متوقف شده است.
@NPROXY
@NPROXY
قبل از اینکه به کسی خوبی کنی این سه چیز
رو تو ذهنت نگهدار:
۱- انتظار نداشته باش کار خوبت جبران بشه.
۲- از کاری که میکنی پشیمون نباش.
۳- در حق خودت اجحاف نکن.
@NPROXY
رو تو ذهنت نگهدار:
۱- انتظار نداشته باش کار خوبت جبران بشه.
۲- از کاری که میکنی پشیمون نباش.
۳- در حق خودت اجحاف نکن.
@NPROXY
مهمترین چیزی که یاد گرفتم اینه که هر کسی ممکنه قلب داشته باشه ولی وجدان نصیب هر کسی نمیشه..!:)
@NPROXY
@NPROXY
تو کره به رسم احترام بین ملت ها، اسم ی خیابونو گذاشتن تهران و روی یه سنگ حکاکی کردن.
بعد یه روانی اومده اسم شهرشو زیرش نوشته!!!
همه جا ابروی کشورتونو میبرید..
@NPROXY
بعد یه روانی اومده اسم شهرشو زیرش نوشته!!!
همه جا ابروی کشورتونو میبرید..
@NPROXY
با شتاب راه رفتن، با عجله غذا خورردن، تندتند حرف زدن، سریع تصمیم گرفتن و پیش از تموم کردن یه کار سراغ کار بعدی رفتن، به سبک زندگی خیلیهامون تبدیل شده.
اما جالبه بدونید این «سرعت» همیشه نشونهی کارآمدیِ بالاتر نیست، بلکه گاهی یه سازوکار دفاعی از جانب روان ماست. چرا که انسان تا وقتی در حرکته، کمتر متوجه خلأها، کمبودها و ناآرامیهای درون خودش میشه.
@NPROXY
اما جالبه بدونید این «سرعت» همیشه نشونهی کارآمدیِ بالاتر نیست، بلکه گاهی یه سازوکار دفاعی از جانب روان ماست. چرا که انسان تا وقتی در حرکته، کمتر متوجه خلأها، کمبودها و ناآرامیهای درون خودش میشه.
@NPROXY
آدمایی که روابط رو پیچیده نمیکنن و همیشه میگن :
دلم برات تنگ شده ، ازت خوشم میاد، ازت بدم میاد ، الان شرایط صحبت ندارم ، ازت ناراحتم ، معذرت میخوام ، اشتباه کردم .
تو یه لول دیگن.
@NPROXY
دلم برات تنگ شده ، ازت خوشم میاد، ازت بدم میاد ، الان شرایط صحبت ندارم ، ازت ناراحتم ، معذرت میخوام ، اشتباه کردم .
تو یه لول دیگن.
@NPROXY