آغاز پهلوگیری دو کشتی در بندر شهید رجایی پس از رفع محاصره دریایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد برای نخستین بار در سال جدید و پس از رفع محاصره دریایی، عملیات پهلوگیری دو کشتی جهت تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی آغاز شده است.
@NPROXY
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد برای نخستین بار در سال جدید و پس از رفع محاصره دریایی، عملیات پهلوگیری دو کشتی جهت تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی آغاز شده است.
@NPROXY
تغییر بزرگ در سیاستهای نفتی آمریکا؛ امکان فروش نفت ایران با قیمت کامل
بر اساس گزارش الجزیره، تغییری بزرگ در سیاستهای ایالات متحده ایجاد شده است که به ایران اجازه میدهد نفت خود را با قیمت کامل به فروش برساند. این اقدام میتواند صدها میلیون دلار درآمد اضافی برای اقتصاد ایران به همراه داشته باشد.
@NPROXY
بر اساس گزارش الجزیره، تغییری بزرگ در سیاستهای ایالات متحده ایجاد شده است که به ایران اجازه میدهد نفت خود را با قیمت کامل به فروش برساند. این اقدام میتواند صدها میلیون دلار درآمد اضافی برای اقتصاد ایران به همراه داشته باشد.
@NPROXY
چین خواستار پایبندی کامل ایران و آمریکا به توافق شد
🔹 وزیر خارجه چین با استقبال از توافق میان ایران و آمریکا، بر ضرورت پایبندی کامل تمامی طرفها به تعهدات پذیرفتهشده تأکید کرد و خواستار اجرای دقیق مفاد توافق شد.
@NPROXY
🔹 وزیر خارجه چین با استقبال از توافق میان ایران و آمریکا، بر ضرورت پایبندی کامل تمامی طرفها به تعهدات پذیرفتهشده تأکید کرد و خواستار اجرای دقیق مفاد توافق شد.
@NPROXY
یه رابطه رو یا تموم کنید یا با تمام وجود حفظش کنید!
به عبارتی لای در واینستید!
یا بیاید تو یا برید بیرون!
این لای در موندنا هم خودتون رو داغون میکنه هم طرفو!
@NPROXY
به عبارتی لای در واینستید!
یا بیاید تو یا برید بیرون!
این لای در موندنا هم خودتون رو داغون میکنه هم طرفو!
@NPROXY
تو میتونی از آدمها متنفر باشی ، اما حق نداری باهاشون کاری کنی که از خودشون متنفر بشن
«مراقب حرفهامون باشیم »
@NPROXY
«مراقب حرفهامون باشیم »
@NPROXY
از دیشب همهش ذهنم درگیر اینه که منی که در کودکی انقدر جالب و موفق بودم چی شد که الان به عنوان یک بزرگسال انقدر ناامید کننده و سردرگمم؟
@NPROXY
@NPROXY
️توئیت کاربر بلژیکی با نزدیک دو میلیون بازدید : "ما نتوانستیم ایران را شکست دهیم اما حداقل (مثل دولت آمریکا) ۳۰۰ میلیارد دلار هزینه نکردیم"
@NPROXY
@NPROXY
یه جا خوندم نوشته بود:
زنها وقتی جاشون توی رابطه امن باشه بچه میشن و وقتی جاشون نا امن باشه مرد میشن.
نمیگم درسته یا غلط ولی قابل تامله.
@NPROXY
زنها وقتی جاشون توی رابطه امن باشه بچه میشن و وقتی جاشون نا امن باشه مرد میشن.
نمیگم درسته یا غلط ولی قابل تامله.
@NPROXY