اگر نات کویناتون صفر نمایش میده تو ربات نتو عوض کنید تست کنید میاد 😀
🥰3
Amount of one activation: 250 GRAM ($4)
Total activations: 4
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Crypto Bot
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
Forwarded from Crypto Bot
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Crypto Bot
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Crypto Bot
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
چرا نات کوین میاد پایین؟ چون هنوز رباتش امکان مصرف رو فراهم نکرده! و خب وقتی کاربردی نداره ارزشی هم نداره. That’s it.
اما اگر میخواهید بدونید بدونید که سرمایه گذار ها دارن میخرن و کاربران ماهی کوچولو دارن میفروشن. بیاید فرض رو بگیریم نات کوین اسکمه و قراره صفر بشه تا یه سال آینده. به نظرتون اینایی که الان خریدن نباید توی یه قیمت بالا تو پاچه شما بکنن؟ الان که طبیعتا حاضر نیستن با ۳۰-۴۰ درصد ضرر وقتی بازار کریپتو دامپه (بعضا تا ۸۰٪ ضرر) بفروشن.
صبوری کنید در مورد نات کوین و تون.
اما اگر میخواهید بدونید بدونید که سرمایه گذار ها دارن میخرن و کاربران ماهی کوچولو دارن میفروشن. بیاید فرض رو بگیریم نات کوین اسکمه و قراره صفر بشه تا یه سال آینده. به نظرتون اینایی که الان خریدن نباید توی یه قیمت بالا تو پاچه شما بکنن؟ الان که طبیعتا حاضر نیستن با ۳۰-۴۰ درصد ضرر وقتی بازار کریپتو دامپه (بعضا تا ۸۰٪ ضرر) بفروشن.
صبوری کنید در مورد نات کوین و تون.
👍9👎1
دلیل پامپ نشدن تون کوین این نیست که دوره اش تموم شده. به این علته که مارکت میکر تون کوین رفته از بیت کوین و آلت کوین ها سود بگیره بعد برگرده :)) (حدود 5 میلیون تون قبل از لانچ نات کوین فروخته شد. )
هایپ بعدی روی تون و نات کوین زمان لانچ شدن پلت فرم نات کوین به طبع اون سیل کاربر ها برای کسب درامد و سیل پروژه ها برای تبلیغ خواهد بود.
Stay Tuned
هایپ بعدی روی تون و نات کوین زمان لانچ شدن پلت فرم نات کوین به طبع اون سیل کاربر ها برای کسب درامد و سیل پروژه ها برای تبلیغ خواهد بود.
Stay Tuned
🔥3
Notcoin_Whitepaper.pdf
14.9 KB
گذاشتم ویدیو نات کوین آپلود شه و قراره توش وایت پیپر نات کوین رو با هم بررسی کنیم.
اگر میخواید از قبل اطلاعاتی در موردش داشته باشید بد نیست که تا ویدیو منتشر نشده یه نگاه بهش بندازید.
اگر میخواید از قبل اطلاعاتی در موردش داشته باشید بد نیست که تا ویدیو منتشر نشده یه نگاه بهش بندازید.
🤣4
توی ویدیو امروز که توی کانال یوتیوب منتشر کردم به پروژه STEPN برخوردیم که من اطلاعی در موردش نداشتم اما یه سرچی زدم..
پروژه STEPN روی بلاکچین سولانا لانچ شده و موضوعش این بوده که با راه رفتن توکن ماین کنید. این پروژه در دوران پیک اش 700 هزار یوزر فعال داشته (مقایسه کنید با 10 میلیون یوزر فعال نات کوین) در صورتی که نات کوین توی فاز بتا اش قبل از شروع ماینینگ 650 هزار یوزر داشته!
و همینطور که میبینید تعداد کاربرای فعال این پروژه الان تقریبا مرده اما نات کوین اینطور نمیشه، اگر گفتید چرا؟
پروژه STEPN روی بلاکچین سولانا لانچ شده و موضوعش این بوده که با راه رفتن توکن ماین کنید. این پروژه در دوران پیک اش 700 هزار یوزر فعال داشته (مقایسه کنید با 10 میلیون یوزر فعال نات کوین) در صورتی که نات کوین توی فاز بتا اش قبل از شروع ماینینگ 650 هزار یوزر داشته!
و همینطور که میبینید تعداد کاربرای فعال این پروژه الان تقریبا مرده اما نات کوین اینطور نمیشه، اگر گفتید چرا؟
👏3
Crypto Headlines
⚡️#TON Биржа Binance готовится к листингу Toncoin.
خب خب 🙂 نوبت لیست شدن تون کوین به بایننس هم رسید.
الان چی میشه؟
تون یه پامپ کوچولو برای reaction زده. نقدینگی تو بازار زیاد میشه و یه سری FUD ها در مورد تون کوین تموم میشه و به واسطه اون سرمایه گذاری رو تون امن تر میشه.
الان چی میشه؟
تون یه پامپ کوچولو برای reaction زده. نقدینگی تو بازار زیاد میشه و یه سری FUD ها در مورد تون کوین تموم میشه و به واسطه اون سرمایه گذاری رو تون امن تر میشه.
👏4
the noton
تلگرام میخواد ارز خودش رو یعنی Telegram Stars بسازه و امکان تبدیل اون رو به تون بده. علت این موضوع اینه که App Store اومده و پرداخت بات های تلگرام رو محدود کرده.
کاری که تلگرام کرده بود این بود که یه جورایی با TON Blockchain اومده بود سیاست پرداخت درون برنامه ای اپ استور رو دور زده بود. الان با صادر کردن ارز خودش٬ امکان خرید این ارز رو به کاربر های اپ استور از طریق پرداخت درون برنامه ای میخواد بده.
تلگرام به خوبی از تهدید اپ استور اگاه بوده اما من انتظار نداشتم که انقد قضیه shit بشه. ولی خب چاره ای نداره 🙂 نصف کاربراش هم یوزر اپل باشن٬ هیچ مسیری غیر از اپ استور برای نصب تلگرام وجود نداره و تلگرام باید 🫡 گوش به فرمان باشه 🙂
کاری که تلگرام کرده بود این بود که یه جورایی با TON Blockchain اومده بود سیاست پرداخت درون برنامه ای اپ استور رو دور زده بود. الان با صادر کردن ارز خودش٬ امکان خرید این ارز رو به کاربر های اپ استور از طریق پرداخت درون برنامه ای میخواد بده.
تلگرام به خوبی از تهدید اپ استور اگاه بوده اما من انتظار نداشتم که انقد قضیه shit بشه. ولی خب چاره ای نداره 🙂 نصف کاربراش هم یوزر اپل باشن٬ هیچ مسیری غیر از اپ استور برای نصب تلگرام وجود نداره و تلگرام باید 🫡 گوش به فرمان باشه 🙂
👍9
میزان تون کوین داخل ولت های صرافی های داخلی ۱۰۰ برابر شده توی ۱ ماه گذشته 🙂
چرا نات کوین یهو شد ۰.۰۰۷؟ چون خیلیا منتظرن یه پامپی بزنه وارد بشن. یه عده ام که پوزیشن شورت داشتن بعد ۰.۰۵۸ لیکویید شدن و همینم اضافه شد بهش.
احتمال میدم که بره برای تست کردن سقفش. ببینیم چی میشه.
فردا پس فردا خبر اینکه ربات نات کوین برای همه باز شده و پروژه ها میتونن تبلیغ کنن رو احتمالا کار میکنن و این الان پروژه هان که دارن میزان نات کوین مورد نیازشونو میخرن..
احتمال میدم که بره برای تست کردن سقفش. ببینیم چی میشه.
فردا پس فردا خبر اینکه ربات نات کوین برای همه باز شده و پروژه ها میتونن تبلیغ کنن رو احتمالا کار میکنن و این الان پروژه هان که دارن میزان نات کوین مورد نیازشونو میخرن..
👍3🔥3
در مورد اینکه بفروشید یا نه تصمیمش با خودتونه.
ولی هم من٬ هم بقیه بچه هایی که فعالن تو کریپتو و فاندمنتال هم تحقیق میکنن بار ها و بار ها گفتن که از بازی تلگرام خارج نشید. بمونید.. بازی کنید.. این تازه اولشه.
ولی خب اگر نات کویناتون فروختنش خوشحالتون میکنه بفروشید. اگرم نمیفروشید ریسکشو بپذیرید قبلا گفتم دیگه.
فردام که. یه ویدیو داریم میخوام چیزایی رو بگم که بقیه نمیگن..
ولی هم من٬ هم بقیه بچه هایی که فعالن تو کریپتو و فاندمنتال هم تحقیق میکنن بار ها و بار ها گفتن که از بازی تلگرام خارج نشید. بمونید.. بازی کنید.. این تازه اولشه.
ولی خب اگر نات کویناتون فروختنش خوشحالتون میکنه بفروشید. اگرم نمیفروشید ریسکشو بپذیرید قبلا گفتم دیگه.
فردام که. یه ویدیو داریم میخوام چیزایی رو بگم که بقیه نمیگن..
👍6🙏2