میگه چرا انقدر ناراحتی؟! درست میشه دیگه بالاخره.
آره. میدونم درست میشه ولی سنِ کار کردنم،
پسانداز کردنم، ازدواج کردنم، بچهدار شدنم،
سنِ اوجِ عشق و حالِ جَوونیم داره جلو چشمم نابود میشه.
من فقط میخواستم عشق و حال به نسلِ منم برسه.
چرا فقط نسلِ بعدی؟! حیف نبودیم ما؟!
آره. میدونم درست میشه ولی سنِ کار کردنم،
پسانداز کردنم، ازدواج کردنم، بچهدار شدنم،
سنِ اوجِ عشق و حالِ جَوونیم داره جلو چشمم نابود میشه.
من فقط میخواستم عشق و حال به نسلِ منم برسه.
چرا فقط نسلِ بعدی؟! حیف نبودیم ما؟!
❤74💔53
ما دوام آوردیم، عجیب دوام آوردیم.
اما فرق بود میان دوام آوردن ما و دوام آوردن آدمهای دیگر.
فرق بود میان رسیدن ما و رسیدن آدمهای دیگر.
که جایی که آنان راه می رفتند، ما میدویدیم، جایی که آن ها میدویدند، ما سینه خیز میرفتیم.
آنان برای رشد و رفاه میجنگیدند و ما برای بقا، تمام مردم جهان زندگی میکردند و ما، فقط داشتیم زنده میماندیم.
اما فرق بود میان دوام آوردن ما و دوام آوردن آدمهای دیگر.
فرق بود میان رسیدن ما و رسیدن آدمهای دیگر.
که جایی که آنان راه می رفتند، ما میدویدیم، جایی که آن ها میدویدند، ما سینه خیز میرفتیم.
آنان برای رشد و رفاه میجنگیدند و ما برای بقا، تمام مردم جهان زندگی میکردند و ما، فقط داشتیم زنده میماندیم.
❤89💔30🕊6👏5
دیدی وقتی شمع روشن میکنی،
دستهات رو دورش میگیری که باد خاموشش نکنه؟
یه ذره امید ته دلم مونده، با دستهای لرزون نگهاش داشتم،
چون اگه اون خاموش بشه، منم دیگه خاموش میشم :)
دستهات رو دورش میگیری که باد خاموشش نکنه؟
یه ذره امید ته دلم مونده، با دستهای لرزون نگهاش داشتم،
چون اگه اون خاموش بشه، منم دیگه خاموش میشم :)
😭71💔27❤12🕊3
گفت: پس زمان همه چیز را درست میکند؟
گفتم: زمان چیزی را درست نمیکند؛
تو بزرگ میشوی و مسائلِ جدید را ناخودآگاه جایگزینِ مسائلِ قدیمی میکنی.
طوری که ناگهان همهی آن دردهای پیشین برایت بی مفهوم و کوچک میشوند؛
با خودت میگویی چقدر غصهی چیزهای الکی را خوردم.
چقدر همه چیز را برای خودم سخت کردم،
در حالی که اینطور نیست؛
هرچیزی در هر زمانی، اگر قلبت را بخراشد واقعیست...
گفتم: زمان چیزی را درست نمیکند؛
تو بزرگ میشوی و مسائلِ جدید را ناخودآگاه جایگزینِ مسائلِ قدیمی میکنی.
طوری که ناگهان همهی آن دردهای پیشین برایت بی مفهوم و کوچک میشوند؛
با خودت میگویی چقدر غصهی چیزهای الکی را خوردم.
چقدر همه چیز را برای خودم سخت کردم،
در حالی که اینطور نیست؛
هرچیزی در هر زمانی، اگر قلبت را بخراشد واقعیست...
💔61❤6👍6😢4
دلم يه جورى كَرفته كه
نه حرفى آرومم ميكنه، نه موزيكى، نه آدمى
فقط ميخوام يه مدت غيب شم
فقط همين :)
نه حرفى آرومم ميكنه، نه موزيكى، نه آدمى
فقط ميخوام يه مدت غيب شم
فقط همين :)
💔92❤11👍9🕊7
ی دیالوگی بود تو ی فیلمی،
میگفت: "تو مجبوری بخاطر کسایی که دوستت دارن
زنده بمونی و زندگی کنی"
میگفت: "تو مجبوری بخاطر کسایی که دوستت دارن
زنده بمونی و زندگی کنی"
❤68💔5
يه جايى خوندم نوشته بود :
حالا كه فكر ميكنم من هیچوقت زندگی نكردم، هميشه منتظر بودم بگذره، به اميد اينكه روزاى خوب بياد به اميد اينكه شرايط بهتر شه...
من در انتظار روزهاى خوب روزهام رو باختم!
چقدر درست بود اين حرف...
حالا كه فكر ميكنم من هیچوقت زندگی نكردم، هميشه منتظر بودم بگذره، به اميد اينكه روزاى خوب بياد به اميد اينكه شرايط بهتر شه...
من در انتظار روزهاى خوب روزهام رو باختم!
چقدر درست بود اين حرف...
❤48💔9👏5
Forwarded from Hidden Chat
وای نگین دلم برات یذره شده بوددد
تروخدا تو ام بیااا پیشمون
با داداش حسین عکس جدید نداری بفرستی ببینیمتون?:))
دلمون تنگ شده یه عالمه 😭
تروخدا تو ام بیااا پیشمون
با داداش حسین عکس جدید نداری بفرستی ببینیمتون?:))
دلمون تنگ شده یه عالمه 😭
❤35👍1
Forwarded from Hidden Chat
وای خداااا چقدر خوشگل تر شدییییییی🥹🥹🥹
چقدر چتری بهت میاد 🥹🥹🥹🥹
قربونتون برم من دلم براتون یذره شده بود 🥹🥹
چقدر چتری بهت میاد 🥹🥹🥹🥹
قربونتون برم من دلم براتون یذره شده بود 🥹🥹
❤45