- خسته از تمام چیزهایی که به ظاهر پذیرفتهام، اما با هر تلنگری دوباره مثل قبل برایم پررنگ میشوند.
🕊1
خیلی وقت بود که این ورژن ساکت و گوشه گیرم نیمده بود سراغم.
انگار رفتن آدما علتش این هست که تورو به خودت یادآروی کنن.
چقد فرار کرده بودم از این رو در رویی...
انگار رفتن آدما علتش این هست که تورو به خودت یادآروی کنن.
چقد فرار کرده بودم از این رو در رویی...
🕊1
داشتم فکر میکردم من کلا دوسه تا دوست دارم که فکر میکردم خیلی بهشون نزدیکم..
ولی الان حتی دلم نمیخواد به هیچ کدوم پیام بدم و از حالم بهشون بگم.
چون واقعا فرسنگ ها دل هامون از هم فاصله داره.
ولی الان حتی دلم نمیخواد به هیچ کدوم پیام بدم و از حالم بهشون بگم.
چون واقعا فرسنگ ها دل هامون از هم فاصله داره.
🕊1
میدونی
آدم هی میخواد بگه بابا بیخیال لایق تو و احساست نبود
تقصیر تو نبود که براش کافی نبودی
ولی خب دل که نمیفهمه
میگه چرا؟چرا؟چرا؟
آدم هی میخواد بگه بابا بیخیال لایق تو و احساست نبود
تقصیر تو نبود که براش کافی نبودی
ولی خب دل که نمیفهمه
میگه چرا؟چرا؟چرا؟
❤1
کاش تو باشگاه یه کاغذ بچسبونن که از حرف زدن بیخود هنگام ورزش بپرهیزید.
این زنه یه بند داره با من حرف میزنه از فال و عشق و کوفت و .....
ولم کن زن حسابییی
این زنه یه بند داره با من حرف میزنه از فال و عشق و کوفت و .....
ولم کن زن حسابییی
🍓1
- ببخشید ولی ما روزی دوتا ماسک میزدیم و بیست دقیقه دستامون رو میشستیم و قرنطینه خانگی بودیم تا برسیم اینجای تاریخ؟!
🕊1