تا جایی که یادمه همیشه این جمله تو ذهنم تکرار میشده:
اما عزیز من، ای کاش در روزگار دیگری میزیستیم،
ما همگی حیف بودیم.....
اما عزیز من، ای کاش در روزگار دیگری میزیستیم،
ما همگی حیف بودیم.....
نجات دهنده ی من این روزا سریال فرندزه
خوشحالم که زودتر ندیده بودمش
حداقل میتونم چندساعتی رو باهاشون وقت بگذرونم.
خوشحالم که زودتر ندیده بودمش
حداقل میتونم چندساعتی رو باهاشون وقت بگذرونم.
چی گوش میکنید که حالتونو خوب کنه به منم بگید.
http://t.me/HidenChat_Bot?start=5806483823
http://t.me/HidenChat_Bot?start=5806483823
آنچه مقدر است، خواهد آمد
آرام بمان؛
که اضطراب، هیچ سرنوشتی را دگرگون نمی کند.
آرام بمان؛
که اضطراب، هیچ سرنوشتی را دگرگون نمی کند.
❤2
- خسته از تمام چیزهایی که به ظاهر پذیرفتهام، اما با هر تلنگری دوباره مثل قبل برایم پررنگ میشوند.
🕊1
خیلی وقت بود که این ورژن ساکت و گوشه گیرم نیمده بود سراغم.
انگار رفتن آدما علتش این هست که تورو به خودت یادآروی کنن.
چقد فرار کرده بودم از این رو در رویی...
انگار رفتن آدما علتش این هست که تورو به خودت یادآروی کنن.
چقد فرار کرده بودم از این رو در رویی...
🕊1
داشتم فکر میکردم من کلا دوسه تا دوست دارم که فکر میکردم خیلی بهشون نزدیکم..
ولی الان حتی دلم نمیخواد به هیچ کدوم پیام بدم و از حالم بهشون بگم.
چون واقعا فرسنگ ها دل هامون از هم فاصله داره.
ولی الان حتی دلم نمیخواد به هیچ کدوم پیام بدم و از حالم بهشون بگم.
چون واقعا فرسنگ ها دل هامون از هم فاصله داره.
🕊1
میدونی
آدم هی میخواد بگه بابا بیخیال لایق تو و احساست نبود
تقصیر تو نبود که براش کافی نبودی
ولی خب دل که نمیفهمه
میگه چرا؟چرا؟چرا؟
آدم هی میخواد بگه بابا بیخیال لایق تو و احساست نبود
تقصیر تو نبود که براش کافی نبودی
ولی خب دل که نمیفهمه
میگه چرا؟چرا؟چرا؟
❤1
کاش تو باشگاه یه کاغذ بچسبونن که از حرف زدن بیخود هنگام ورزش بپرهیزید.
این زنه یه بند داره با من حرف میزنه از فال و عشق و کوفت و .....
ولم کن زن حسابییی
این زنه یه بند داره با من حرف میزنه از فال و عشق و کوفت و .....
ولم کن زن حسابییی
🍓1