در میانِ ابرها
3 subscribers
517 photos
7 videos
106 links
Download Telegram
‏حالا تو هِی بگو این آدم لیاقت نداشت، هِی بگو این آدم ارزش نداره بهش فکر کنی، بگو اصلاً خوبیاتو ندید، علاقه رو نفهمید؛
آدم چجوری به خودش بفهمونه نباید دلتنگ بشه؟! شب قضیه‌ش فرق میکنه...
1
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه:)
من تازه تونستم بیام اینجا
چه ۲۰ روز سختی رو پشت سر گذاشتیم واقعا💔
👍1
تا جایی که یادمه همیشه این جمله تو ذهنم تکرار میشده:

اما عزیز من، ای کاش در روزگار دیگری می‌زیستیم،
ما همگی حیف بودیم.....
نجات دهنده ی من این روزا سریال فرندزه
خوشحالم که زودتر ندیده بودمش
حداقل میتونم چندساعتی رو باهاشون وقت بگذرونم.
چی گوش میکنید که حالتونو خوب کنه به منم بگید.
http://t.me/HidenChat_Bot?start=5806483823
مهم نیست بقیه دوسم نداشته باشن
همین که بچه ها دوسم دارن خوشحالم:)
1🍓1
آنچه مقدر است، خواهد آمد
آرام بمان؛
که اضطراب، هیچ سرنوشتی را دگرگون نمی کند‌.
2
بلاتکلیفی آدمو پیر میکنه.
👍1
کوکی پختن به لیست نجات دهنده ها اضافه شد.
1🍓1
- خسته از تمام چیزهایی که به ظاهر پذیرفته‌ام، اما با هر تلنگری دوباره مثل قبل برایم پررنگ می‌شوند.
🕊1
پناه بردم به ورزش، از شر غم های روز افزون‌.
1👍1
خیلی وقت بود که این ورژن ساکت و گوشه گیرم‌ نیمده بود سراغم.
انگار رفتن آدما علتش این هست که تورو به خودت یادآروی کنن.
چقد فرار کرده بودم از این رو در رویی...
🕊1
و در آخر من ماندم و من.
🕊1
انقدر 🤏🏼دیگه ضعیف باشم
بعدش فقط Power.power.power
🌚1
اون ینفری که همیشه اینجارو میخونی و ری اکت میدی
ممنونم:)❤️
1🥱1
داشتم فکر میکردم من کلا دوسه تا دوست دارم که فکر میکردم خیلی بهشون نزدیکم..
ولی الان حتی دلم نمیخواد به هیچ کدوم پیام بدم و از حالم بهشون بگم.
چون واقعا فرسنگ ها دل هامون از هم فاصله داره.
🕊1
من خیلی رو تو حساب کرده بودم بی معرفت کاش اینجوری منو نمی شکستی.
🕊1
میدونی
آدم هی میخواد بگه بابا بیخیال لایق تو و احساست نبود
تقصیر تو نبود که براش کافی نبودی
ولی خب دل که نمیفهمه
میگه چرا؟چرا؟چرا؟
1
- Missing is the most thing that keeps a person awake at night.
=)
🕊1
کاش تو باشگاه یه کاغذ بچسبونن که از حرف زدن بیخود هنگام ورزش بپرهیزید.
این زنه یه بند داره با من حرف میزنه از فال و عشق و کوفت و .‌‌‌....
ولم کن زن حسابییی
🍓1
تنها رفیق این روزای من باشگاهه:)
🌚1