در میانِ ابرها
3 subscribers
517 photos
7 videos
106 links
Download Telegram
پی ام اس کاری با آدم میکنه که جنگ با شهرای مرزی.
😭1
دوقدم مانده که پاییز به یغما برود.
1🕊1
پاییز عزیز چقدر کم ازش بهره بردیم
ولی همچنان عاشقشم با تمام وجود
همیشه قشنگ ترین اتفاقا واسم پاییز میوفته
🍓1
یلداتون مبارک دلتون شاد❤️
2
هنوزم اینجا کنج امن منه:)
2
روزایی که حسابی شلوغم و فرصت اومدن سر گوشی رو ندارم از خودم راضیم.
🕊2
بنویسید
یه کاغذ و قلم بردارید و فقط بنویسید حتی اگر نمیدونید چی بنویسید مهم نیست.
ذهن و روحمون به این کار احتیاج داره.
1
رفتم کتابخونه اسم جلال ال احمد یادم رفته بود به خانم کتابدار گفتم یه کتاب از شوهر سیمین دانشور بهم بدین:)
🍓3
من جدی عاشق تک تک عکسایی هستم که اینجا به اشتراک گذاشتم:)
👍2
Done🙂‍↕️
1
ترجیح میدم معلمی بشم که بچه ها دوسش دارن نه معلمی که ازش حساب میبرن.
2
خسته کنندست جواب برای سوالای تو ذهنت نداشته باشی و واسه (چیکار کنما) فقط بگی نمیدونم.
🕊1
داداشم میگه اذییت نمیشی از روانشناسی میدونی و رفتار آدما رو میبنی و میفهمی ریشه رفتار و حرفاشون از کجاست؟!، اولش گفتم نه خیلی به کسی توجه نمیکنم ولی بعدش که بهش فکر کردم دیدم چرا خیلی وقتا خیلی جاها دارم خودمو با دیدن رفتار آدما و دونستن یه سری چیزا اذییت میکنم درصورتی که اگر نمیدونستم اصلا متوجهشم نمیشدم.
بله عزیز، کارد به استخوان ما هم رسیده؛ انگیزه و امید ما هم زخمی و بی جان شده است.
اسم این را که می گذرانیم اصلا نمیشود زندگی گذاشت تماماً اضطراب و تشویش آینده است، آینده ای که فرداست و حتی تصور اینکه چه خواهد شد رئشه بر تنمان می اندازد.
اما چه می شود کرد؟
به زمان بگوییم بایست تا دنیا به کام من هم شود؟
به جوانی بگوییم نگذر تا اوضاع رو به راه شود؟
تمام روز را مشغول غصه و افتادن به جان یکدیگر باشیم؟

انسان به امید زندست
اینطور می گویند.

غصه ات را بخور اما تلاشت راهم بکن
در هرچه عمیق شوی غرقت می کند‌؛

در غصه غرق شدن امید را می کشد.
نور را در قلبت حس کن حتی اگر کوچک باشد.
🕊1
‏حالا تو هِی بگو این آدم لیاقت نداشت، هِی بگو این آدم ارزش نداره بهش فکر کنی، بگو اصلاً خوبیاتو ندید، علاقه رو نفهمید؛
آدم چجوری به خودش بفهمونه نباید دلتنگ بشه؟! شب قضیه‌ش فرق میکنه...
1
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه:)
من تازه تونستم بیام اینجا
چه ۲۰ روز سختی رو پشت سر گذاشتیم واقعا💔
👍1
تا جایی که یادمه همیشه این جمله تو ذهنم تکرار میشده:

اما عزیز من، ای کاش در روزگار دیگری می‌زیستیم،
ما همگی حیف بودیم.....
نجات دهنده ی من این روزا سریال فرندزه
خوشحالم که زودتر ندیده بودمش
حداقل میتونم چندساعتی رو باهاشون وقت بگذرونم.