وقتی به ینفر میگیم اگه اینجوری باشی اگه اونجوری باشی دوستت دارم.
دقیقا از همون جایی نشات میگیره که تو کودکی بهمون میگفتن اگه بچه خوبی باشی دوستت دارم...
درحالی که باید یادمون میدادن در وهله ی اول فقط اون آدمو به خاطر خودش بودن باید دوست داشت، همین.
دقیقا از همون جایی نشات میگیره که تو کودکی بهمون میگفتن اگه بچه خوبی باشی دوستت دارم...
درحالی که باید یادمون میدادن در وهله ی اول فقط اون آدمو به خاطر خودش بودن باید دوست داشت، همین.
👍1
پاییز عزیز چقدر کم ازش بهره بردیم
ولی همچنان عاشقشم با تمام وجود
همیشه قشنگ ترین اتفاقا واسم پاییز میوفته
ولی همچنان عاشقشم با تمام وجود
همیشه قشنگ ترین اتفاقا واسم پاییز میوفته
🍓1
بنویسید
یه کاغذ و قلم بردارید و فقط بنویسید حتی اگر نمیدونید چی بنویسید مهم نیست.
ذهن و روحمون به این کار احتیاج داره.
یه کاغذ و قلم بردارید و فقط بنویسید حتی اگر نمیدونید چی بنویسید مهم نیست.
ذهن و روحمون به این کار احتیاج داره.
❤1
رفتم کتابخونه اسم جلال ال احمد یادم رفته بود به خانم کتابدار گفتم یه کتاب از شوهر سیمین دانشور بهم بدین:)
🍓3
خسته کنندست جواب برای سوالای تو ذهنت نداشته باشی و واسه (چیکار کنما) فقط بگی نمیدونم.
🕊1
Forwarded from انجمن دایناسورهای غمگین🦖🎒 (میرای🦖)
داداشم میگه اذییت نمیشی از روانشناسی میدونی و رفتار آدما رو میبنی و میفهمی ریشه رفتار و حرفاشون از کجاست؟!، اولش گفتم نه خیلی به کسی توجه نمیکنم ولی بعدش که بهش فکر کردم دیدم چرا خیلی وقتا خیلی جاها دارم خودمو با دیدن رفتار آدما و دونستن یه سری چیزا اذییت میکنم درصورتی که اگر نمیدونستم اصلا متوجهشم نمیشدم.
بله عزیز، کارد به استخوان ما هم رسیده؛ انگیزه و امید ما هم زخمی و بی جان شده است.
اسم این را که می گذرانیم اصلا نمیشود زندگی گذاشت تماماً اضطراب و تشویش آینده است، آینده ای که فرداست و حتی تصور اینکه چه خواهد شد رئشه بر تنمان می اندازد.
اما چه می شود کرد؟
به زمان بگوییم بایست تا دنیا به کام من هم شود؟
به جوانی بگوییم نگذر تا اوضاع رو به راه شود؟
تمام روز را مشغول غصه و افتادن به جان یکدیگر باشیم؟
انسان به امید زندست
اینطور می گویند.
غصه ات را بخور اما تلاشت راهم بکن
در هرچه عمیق شوی غرقت می کند؛
در غصه غرق شدن امید را می کشد.
نور را در قلبت حس کن حتی اگر کوچک باشد.
اسم این را که می گذرانیم اصلا نمیشود زندگی گذاشت تماماً اضطراب و تشویش آینده است، آینده ای که فرداست و حتی تصور اینکه چه خواهد شد رئشه بر تنمان می اندازد.
اما چه می شود کرد؟
به زمان بگوییم بایست تا دنیا به کام من هم شود؟
به جوانی بگوییم نگذر تا اوضاع رو به راه شود؟
تمام روز را مشغول غصه و افتادن به جان یکدیگر باشیم؟
انسان به امید زندست
اینطور می گویند.
غصه ات را بخور اما تلاشت راهم بکن
در هرچه عمیق شوی غرقت می کند؛
در غصه غرق شدن امید را می کشد.
نور را در قلبت حس کن حتی اگر کوچک باشد.
🕊1