از آدمایی که موقع صحبت کردن از هرچیزی عکسشم برات میفرستن خیلی خوشم میاد.
مثلا میگن امروز فلان جا بودم اینم عکسش بعد رفتیم فلان چیزو خوردیم که اینم عکسشه راستی اینو ببین دیدمش گفتم عکس بگیرم نشونت بدم.
حرف زدن با این آدما خیلی قشنگ تره.
مثلا میگن امروز فلان جا بودم اینم عکسش بعد رفتیم فلان چیزو خوردیم که اینم عکسشه راستی اینو ببین دیدمش گفتم عکس بگیرم نشونت بدم.
حرف زدن با این آدما خیلی قشنگ تره.