من خیلی وقته رها کردم منتها گوشه دلم گیر کرده به خاطرات، نخ کش شده جاش میسوزونتم.
خب اول فیله مرغارو نواری برش میدیم بعد با نمک و فلفل و پودر سیر طعم دار میکنیم با یکم کره و روغن تفت میدیم.
همزمان تو یه قابلمه که نمک و روغن (کمی) ریخیتم پاستاهارو میجوشونیم تا نرمالو بشن البته نه خیلی چون له میشن در حد ۱۰ دقیقه.
تو یه تابه کره و روغن میریزیم تا داغ بشن بعد یه قاشق آرد اضافه میکنیم بعد هی هم میزنیم که بوی خامیش بره
بگید خب
بعد بهش یکم خامه و دوتا پیمانه شیر که هم دمای محیط شده اضافه میکنیم هی هم میزنیم تا سرش گیج بره حالا بهش نمک و فلفل(زیاد بریزید تند شه خیلی حال میده) و پودر سیر اضافه میکینم.
بگید خب
حالا یکم از آب پاستا ها به مایعمون اضافه میکنیم که سفت نشه یکما زیاد نریزید شل میشه!
زیر سسی که درست شده رو خاموش میکنیم
پاستا هارو آبکش میکنیم
اون وسط حواستون به اون فیله های بیچاره باشه که نسوزن.
پاستاهارو به سس اضافه میکنیم یکم که باهم مخلوط شدن میریزیم تو بشقابای نازنازی بعد فیله و جعفریو روش تزئین میکنیم که ناناس بشه
آهان بهش پنیر پارمسانم(پارمزان پارمیدا مارمیدا هرچی) اضافه کنید.
و همین پاستای ادایی ما آمادست💆🏻♀
همزمان تو یه قابلمه که نمک و روغن (کمی) ریخیتم پاستاهارو میجوشونیم تا نرمالو بشن البته نه خیلی چون له میشن در حد ۱۰ دقیقه.
تو یه تابه کره و روغن میریزیم تا داغ بشن بعد یه قاشق آرد اضافه میکنیم بعد هی هم میزنیم که بوی خامیش بره
بگید خب
بعد بهش یکم خامه و دوتا پیمانه شیر که هم دمای محیط شده اضافه میکنیم هی هم میزنیم تا سرش گیج بره حالا بهش نمک و فلفل(زیاد بریزید تند شه خیلی حال میده) و پودر سیر اضافه میکینم.
بگید خب
حالا یکم از آب پاستا ها به مایعمون اضافه میکنیم که سفت نشه یکما زیاد نریزید شل میشه!
زیر سسی که درست شده رو خاموش میکنیم
پاستا هارو آبکش میکنیم
اون وسط حواستون به اون فیله های بیچاره باشه که نسوزن.
پاستاهارو به سس اضافه میکنیم یکم که باهم مخلوط شدن میریزیم تو بشقابای نازنازی بعد فیله و جعفریو روش تزئین میکنیم که ناناس بشه
آهان بهش پنیر پارمسانم(پارمزان پارمیدا مارمیدا هرچی) اضافه کنید.
و همین پاستای ادایی ما آمادست💆🏻♀
عزیزم ببخشید اگه بی حوصلم، زندگی دوباره اون روی بی رحمشو نشونم داده.