در میانِ ابرها
3 subscribers
517 photos
7 videos
106 links
Download Telegram
سلول به سلول تنم نیازمند پاییز و سرماست.
Forwarded from RegaPlus
امشب تو به من فکر کن، من خوابم میاد.
اتاقم در زیباترین حالت خودشه:)
بغضی که وسط خنده هات میاد<<<<<
نمیدونم شایدم اینجارو پاک کردم.
من خیلی وقته رها کردم منتها گوشه دلم گیر کرده به خاطرات، نخ کش شده جاش میسوزونتم.
هرچه تبر زدی مرا زخم نشد،جوانه شد.
امروز داره به خط خطی کردن میگذره.
جمعه هارو هرجوری بگذرونی بازم از دلگیر بودنش کم نمیشه.
خیلی وقته دیگه نوری تو چشمام نیست.
اگه موزیکای قشنگ تو چنلتون دارید این پیامو فور کنید هم جوین بشم هم فور کنم زیبایی بشنویم
#چالش
🤌🏼
آشپزی واقعا حالمو خوب میکنه.
خب اول فیله مرغارو نواری برش میدیم بعد با نمک و فلفل و پودر سیر طعم دار میکنیم با یکم کره و روغن تفت میدیم.
همزمان تو یه قابلمه که نمک و روغن (کمی) ریخیتم پاستاهارو میجوشونیم تا نرمالو بشن البته نه خیلی چون له میشن در حد ۱۰ دقیقه.

تو یه تابه کره و روغن میریزیم تا داغ بشن بعد یه قاشق آرد اضافه میکنیم بعد هی هم میزنیم که بوی خامیش بره

بگید خب

بعد بهش یکم خامه و دوتا پیمانه شیر که هم دمای محیط شده اضافه میکنیم هی هم میزنیم تا سرش گیج بره حالا بهش نمک و فلفل(زیاد بریزید تند شه خیلی حال میده) و پودر سیر اضافه میکینم.

بگید خب

حالا یکم از آب پاستا ها به مایعمون اضافه میکنیم که سفت نشه یکما زیاد نریزید شل میشه!
زیر سسی که درست شده رو خاموش میکنیم
پاستا هارو آبکش میکنیم
اون وسط حواستون به اون فیله های بیچاره باشه که نسوزن.
پاستاهارو به سس اضافه میکنیم یکم که باهم مخلوط شدن میریزیم تو بشقابای نازنازی بعد فیله و جعفریو روش تزئین میکنیم که ناناس بشه
آهان بهش پنیر پارمسانم(پارمزان پارمیدا مارمیدا هرچی) اضافه کنید.

و همین پاستای ادایی ما آمادست💆🏻‍♀
عزیزم ببخشید اگه بی حوصلم، زندگی دوباره اون روی بی رحمشو نشونم داده‌.
به بوک مارکام توجه کنید لطفا:*))