اي حد عل نظام فلكس 260 يكون عندو عرض تجديد
او خصم الـ 130 في نظامي او العروض
يجي هجددلو نظامه بسعر كويس
@almadyy
او خصم الـ 130 في نظامي او العروض
يجي هجددلو نظامه بسعر كويس
@almadyy
❤1😁1
نت أرضي ببلاش؟ أيوه، أول شهر مجاناً + ضعف الباقة لـ 3 شهور.
💸 الراوتر بنص تمنه (خصم 50%)، وكمان متاح تقسيط.
الأهم من كل ده:
✅ لو مشترك مع وي وعاوز تلغي مش هتروح الفرع: هنلغيلك اشتراك WE وأنت في بيتك.
✅ وفّر تمن الراوتر: لو عندك راوتر WE هنفك شفرته ويشتغل معانا فوراً.
الغي تعاقدك مع شركتك وحول معايا وخد 500 جيجا ب 336جنيه
اول شهر مجانا + خصم 50% ست شهور + ضعف الباقه
التفعيل خلال 24 ساعه
ومتاح الغاء من الفرع من غير ما تروح
ودعم فني + تفعيل علي اي راوتر متاح معاك + تعويض عن اي مديونيه
للتفاصيل
@almadyy
💸 الراوتر بنص تمنه (خصم 50%)، وكمان متاح تقسيط.
الأهم من كل ده:
✅ لو مشترك مع وي وعاوز تلغي مش هتروح الفرع: هنلغيلك اشتراك WE وأنت في بيتك.
✅ وفّر تمن الراوتر: لو عندك راوتر WE هنفك شفرته ويشتغل معانا فوراً.
الغي تعاقدك مع شركتك وحول معايا وخد 500 جيجا ب 336جنيه
اول شهر مجانا + خصم 50% ست شهور + ضعف الباقه
التفعيل خلال 24 ساعه
ومتاح الغاء من الفرع من غير ما تروح
ودعم فني + تفعيل علي اي راوتر متاح معاك + تعويض عن اي مديونيه
للتفاصيل
@almadyy
كل الناس الي كانت باعته تحويل خطوط ل اورنج تبعتلي رقم كاش بتاعها عشان لموظف لسة مبلغني ان العرض وقف علي جميع شبكات مش. اتصالات بس
😢3🔥1
𓂀¸❥ᘜᒪᓰᖶᑢᕼ 🔐❥̚͢₎ ᴖ̈¸𓂀
كل الناس الي كانت باعته تحويل خطوط ل اورنج تبعتلي رقم كاش بتاعها عشان لموظف لسة مبلغني ان العرض وقف علي جميع شبكات مش. اتصالات بس
حولت تقريبا نص الارقم باقي هحولها الكاش بكرة
❤4
الخط عليها ١٧٠٠ وحدة مكالمات او نت وعليها محفظة اورنج كاش لو حد عاوز يقلي
❤1
متاح خطوط اورنج للبيع الخط هيتسجل ب اسمكوتقدر تروح تسحبو من اقرب فرع بعد ما يتسجل
هينزل عل الخط
١٧٠٠ وحدة مكالمات او نت وعليها محفظة اورنج كاش لو حد عاوز
يقلي
وفي خطوط عليها ٢٩٠٠ وحدة مكالمات او نت و١٠ جيجا نت لمدة شهر كل خط ولي سعره
@almadyy
هينزل عل الخط
١٧٠٠ وحدة مكالمات او نت وعليها محفظة اورنج كاش لو حد عاوز
يقلي
وفي خطوط عليها ٢٩٠٠ وحدة مكالمات او نت و١٠ جيجا نت لمدة شهر كل خط ولي سعره
@almadyy
❤1
متاح خطوط اورنج عليها 23 الف وحدة لمدة 3 شهور تاني شهر بتشحن ب 100 الخط ب 260
❤1
Forwarded from VM
@DQ_DC
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Telegram
L-Tech🇵🇸
You’ve been invited to add the folder “L-Tech🇵🇸”, which includes 50 chats.
لفلكس 300 حتا لو معندكش العرض دة
اي نظام تاتي لازم يكون عندك العرض دة
تعالي افعلك ٢٢ الف فليكس
اهم حاجه ميكونش عليك نوته .
280ج فقط ✍️✅
👌🏻🔥
تفعيل الساعه ١٢بليل 🕘
يعني ١٢ ودقيقه تكون الباقه نزلت✍️🍿🍿
@almadyy
اي نظام تاتي لازم يكون عندك العرض دة
تعالي افعلك ٢٢ الف فليكس
اهم حاجه ميكونش عليك نوته .
280ج فقط ✍️✅
👌🏻🔥
تفعيل الساعه ١٢بليل 🕘
يعني ١٢ ودقيقه تكون الباقه نزلت✍️🍿🍿
@almadyy
اي حد عل نظام فلكس 260 يكون عندو عرض تجديد
او خصم الـ 130 في نظامي او العروض
يجي هجددلو نظامه بسعر كويس
@almadyy
او خصم الـ 130 في نظامي او العروض
يجي هجددلو نظامه بسعر كويس
@almadyy
❤1
Forwarded from MAhMOUD
تسلم والله الله يباركلك الف شكر
❤1