الباقه والخط سعرهم 130 ج فقط
العرض دا علي مدار شهر رمضان فقط
ولو عملت محفظه هيوصلو 10000 ميجا
@almadyy
العرض دا علي مدار شهر رمضان فقط
ولو عملت محفظه هيوصلو 10000 ميجا
@almadyy
❤2
𓂀¸❥ᘜᒪᓰᖶᑢᕼ 🔐❥̚͢₎ ᴖ̈¸𓂀
عرض التحويل من ااي شركه ل اورنج وتاخد 40 الف وحده لمده 6شهور كل شهر ينزلك 40 الف 🤯 💥💥 الشروط علشان تاخد العرض ك الاتي 1-تكون قضيت 4شهور ف شركتك الحاليه 2-الخط يكون متسجل باسمك السعر 150 شامل باقه فري ماكس الدفع مقدما لو متعرفنيش اسأل عني داخل علشان…
بنسبة لاورنج الناس الي لسة خطوطها متحولتش هتقدملهم طلب من اول يوم الخميس لان العرض واقف من امبارح وهيشتغل تاني يوم الخميس
بنسبة للي خطوطهم واقفه متسحبوش الخط غير لم ابلغكم عشان في ضغط جامد عندي وعند الموظف انا نزلت كلام دة ف قناه من كتر الرسايل ف الخاص. ومش هعرف اشرح دة كل شوية لكل حد بيدخل خاص
بنسبة للي خطوطهم واقفه متسحبوش الخط غير لم ابلغكم عشان في ضغط جامد عندي وعند الموظف انا نزلت كلام دة ف قناه من كتر الرسايل ف الخاص. ومش هعرف اشرح دة كل شوية لكل حد بيدخل خاص
❤3👍1
اللى عايز يشترى كحك العيد او اى عرض مطاعم من وفرها يكتب كود RC150 بيخصم ١٥٠ على ٥٠٠
وكمان الدفع باتصالات كاش بيخصم ٢٥%شغال مع الكود لحد ٢٠٠ جنيه
يعنى لو حاجه ب٥٠٠ تقريبا هندفع ٢٥٠ جنيه
الدفع بالمحفظه شغال مره واحده بس
دعوة حلوة بقى ولو حد عطل علي حاجا يقول
وكمان الدفع باتصالات كاش بيخصم ٢٥%شغال مع الكود لحد ٢٠٠ جنيه
يعنى لو حاجه ب٥٠٠ تقريبا هندفع ٢٥٠ جنيه
الدفع بالمحفظه شغال مره واحده بس
دعوة حلوة بقى ولو حد عطل علي حاجا يقول
❤8🤯1
❤2
عرض التحويل من ااي شركه ل اورنج وتاخد 40 الف وحده لمده 6شهور كل شهر ينزلك 40 الف 🤯 💥💥
الشروط علشان تاخد العرض ك الاتي
1-تكون قضيت 4شهور ف شركتك الحاليه
2-الخط يكون متسجل باسمك
السعر 150 شامل باقه فري ماكس
الدفع مقدما لو متعرفنيش اسأل عني
داخل علشان تحول يبقا جهز دول
1-جهز رقمك
2-صوره البطاقه وش وضهر واضحه
3-الكاش
واخيرا للتواصل
@almadyy
#جلتش
الشروط علشان تاخد العرض ك الاتي
1-تكون قضيت 4شهور ف شركتك الحاليه
2-الخط يكون متسجل باسمك
السعر 150 شامل باقه فري ماكس
الدفع مقدما لو متعرفنيش اسأل عني
داخل علشان تحول يبقا جهز دول
1-جهز رقمك
2-صوره البطاقه وش وضهر واضحه
3-الكاش
واخيرا للتواصل
@almadyy
#جلتش
❤3
اولا التحويل الي اورانج كذا حد بعتلي طلبات والكلام دا بقاله اسبوع وفي ناس اكتر كمان
طبعا العرض كان وقف ولما كذا حد قالي وقف انا خوفت اقدم الطلبات بتاعتكم معا ان الموظف طلب مني اقدمه انا اللي رفضت والله لعدم المشاكل لان لو خط حضرتك اتحول والعرض منزلش هندخل في مشاكل وقصه حزينه كده وفي ناس معدومه من عندها التقدير ومش بتعرف حاجه اسمها تقدير وظروف كل الناس قالت العرض وقف الا الموظف قالي العرض شغال عندي لكن انا قولت خليك في الامان
المهم انا هدخل اكلم الناس دي كلها تاني وناكد عليهم التقديم حضرتك شايف حد بيعمله اسرع مني او العرض شغال عند حد غيرنا حقك تاخد الكاش وتلغي الطلب طالما انا لسه مقدمتش الطلب
لكن لو انا قدمت الطلب انا كده كده هناخد حقي.
لكن انت لو مستعجل. وبتحب الزن الكتير بلاش تتعامل معايا احسن انا احب اتعامل معا الناس اللي فاهمه وخصوصا التجار
طبعا العرض كان وقف ولما كذا حد قالي وقف انا خوفت اقدم الطلبات بتاعتكم معا ان الموظف طلب مني اقدمه انا اللي رفضت والله لعدم المشاكل لان لو خط حضرتك اتحول والعرض منزلش هندخل في مشاكل وقصه حزينه كده وفي ناس معدومه من عندها التقدير ومش بتعرف حاجه اسمها تقدير وظروف كل الناس قالت العرض وقف الا الموظف قالي العرض شغال عندي لكن انا قولت خليك في الامان
المهم انا هدخل اكلم الناس دي كلها تاني وناكد عليهم التقديم حضرتك شايف حد بيعمله اسرع مني او العرض شغال عند حد غيرنا حقك تاخد الكاش وتلغي الطلب طالما انا لسه مقدمتش الطلب
لكن لو انا قدمت الطلب انا كده كده هناخد حقي.
لكن انت لو مستعجل. وبتحب الزن الكتير بلاش تتعامل معايا احسن انا احب اتعامل معا الناس اللي فاهمه وخصوصا التجار
❤10
الناس اللي على انظمه
فليكس 45*70*100*150*300
فقط ✍️
سعرها 280ج ✍️🔥
وبتتفعل الساعه ١١ بليل فقط🕘
اللى محتاج يبعت قبل ١٢
الساعه لو عدت ١٢ .
للاسف هتنتظر لبكره الساعه ١٢ بليل 🕘
🔥🚨🚨
@almadyy
فليكس 45*70*100*150*300
فقط ✍️
سعرها 280ج ✍️🔥
وبتتفعل الساعه ١١ بليل فقط🕘
اللى محتاج يبعت قبل ١٢
الساعه لو عدت ١٢ .
للاسف هتنتظر لبكره الساعه ١٢ بليل 🕘
🔥🚨🚨
@almadyy
❤1
𓂀¸❥ᘜᒪᓰᖶᑢᕼ 🔐❥̚͢₎ ᴖ̈¸𓂀
عرض التحويل من ااي شركه ل اورنج وتاخد 40 الف وحده لمده 6شهور كل شهر ينزلك 40 الف 🤯 💥💥 الشروط علشان تاخد العرض ك الاتي 1-تكون قضيت 4شهور ف شركتك الحاليه 2-الخط يكون متسجل باسمك السعر 150 شامل باقه فري ماكس الدفع مقدما لو متعرفنيش اسأل عني داخل علشان…
الناس الي بتحول من خلالي
وخطوطها اتصالات ف اي طلب يتقدم تحوويل ل اورنج اتصالات بتكنسله ودة علي الكل مش عندي وبس اتصالات نفسها هيا الي بترفض تحويل من خلالها ل اي شركة تانية الي عل فودافون او وي
هما الي هعرف احولهم حاليا لحد ما اتصالات تشغل تحويل تاني لان الي بتعملو اتصالات دة غير قانوني
وكمان اتصالات بقت بتلغي الطلب منغير مايجيلك اي رسالة خاصة ب تحويل
وكلام دة مسمع علي كلو مش عندي وبس
وخطوطها اتصالات ف اي طلب يتقدم تحوويل ل اورنج اتصالات بتكنسله ودة علي الكل مش عندي وبس اتصالات نفسها هيا الي بترفض تحويل من خلالها ل اي شركة تانية الي عل فودافون او وي
هما الي هعرف احولهم حاليا لحد ما اتصالات تشغل تحويل تاني لان الي بتعملو اتصالات دة غير قانوني
وكمان اتصالات بقت بتلغي الطلب منغير مايجيلك اي رسالة خاصة ب تحويل
وكلام دة مسمع علي كلو مش عندي وبس
❤2
𓂀¸❥ᘜᒪᓰᖶᑢᕼ 🔐❥̚͢₎ ᴖ̈¸𓂀
الناس الي بتحول من خلالي وخطوطها اتصالات ف اي طلب يتقدم تحوويل ل اورنج اتصالات بتكنسله ودة علي الكل مش عندي وبس اتصالات نفسها هيا الي بترفض تحويل من خلالها ل اي شركة تانية الي عل فودافون او وي هما الي هعرف احولهم حاليا لحد ما اتصالات تشغل تحويل تاني…
اكتر من الف طلب خطوط 011 كانت هتتحول ل اورنج اترفضت من اتصالات نفسها بعد ما اتقدملهم طلب وكلام دة من يوم الوقفة لحد دلوقتي لو جد جديد هبلغكم برضو
❤9
لو عندك العرض ده 📝
تعالي افعلك ٢٢ الف فليكس
اهم حاجه ميكونش عليك نوته .
280ج فقط ✍️✅
👌🏻🔥
تفعيل الساعه ١٢بليل 🕘
يعني ١٢ ودقيقه تكون الباقه نزلت✍️🍿🍿
@almadyy
تعالي افعلك ٢٢ الف فليكس
اهم حاجه ميكونش عليك نوته .
280ج فقط ✍️✅
👌🏻🔥
تفعيل الساعه ١٢بليل 🕘
يعني ١٢ ودقيقه تكون الباقه نزلت✍️🍿🍿
@almadyy
نظامك هيكون فليكس فاميلى 👌🏻
*41600 فليكس بـ 500ج*
عباره عن أن هجددللك تلقائي كل 7 ايام ١٠٤٠٠
*62400 فليكس بـ 650ج*
هجددللك كل ٥ ايام ١٠٤٠٠ تلقائي
*104الف فليكس بـ 800ج*
هجددللك كل ٣ ايام ١٠٤٠٠ فليكس تلقائي
دي للناس الي حريقة نت
@almadyy
*41600 فليكس بـ 500ج*
عباره عن أن هجددللك تلقائي كل 7 ايام ١٠٤٠٠
*62400 فليكس بـ 650ج*
هجددللك كل ٥ ايام ١٠٤٠٠ تلقائي
*104الف فليكس بـ 800ج*
هجددللك كل ٣ ايام ١٠٤٠٠ فليكس تلقائي
دي للناس الي حريقة نت
@almadyy