اعتزل فتنتكَ = تَسلَم فطرتكَ!
ولا تُراهن على قوتِكَ؛ فأنتَ ضعيف..
«وخُلِقَ الإنسانُ ضَعيفًا»
ولا تُراهن على قوتِكَ؛ فأنتَ ضعيف..
«وخُلِقَ الإنسانُ ضَعيفًا»
حتى السهل يا مصطفى معرفتش ألعبه
لعبت كل إللي كنت مستصعبه
متقولش الناس جميلة
الناس جميلة لحد ما يقربوا
- محمود طه
لعبت كل إللي كنت مستصعبه
متقولش الناس جميلة
الناس جميلة لحد ما يقربوا
- محمود طه
😢3
"عَسَىٰ رَبُّكُمْ أَن يُبدِلَ أَحزانُكُم فَرَحاً قَرِيباً"
❤2
الحمدلله على التخطي ، على التجاوز والتناسي
الحمدلله على كل فترة استصعبنا مرورها ومرت
الحمدلله على كل فترة استصعبنا مرورها ومرت
❤1
سايبة ريحتك بين هدومي
سايبة قلقك بين همومي
سايبة ايامك في يومي وذكريات ملهاش نهاية
سايبة قلقك بين همومي
سايبة ايامك في يومي وذكريات ملهاش نهاية
😢1