قد إيه محزن لما الإنسان يحس بحاجات وميعرفش يحكيها لحد فيضطر يسكت ويكمل حياته كده ويتظاهر إنه عادى يعني.
💔5
الاصعب من انك بتعاني طول الوقت هو انك تتفاجي اصلا انك مش قادر تعبر عن اي حاجة بتدور جواك وعمال بتسكت كل شوية اكتر واكتر
😢4❤1
يفنى الإنسان عمره كُله فى البحث عن مكان واحد فقط يسكن إليه ؛ يكن له ملاذً من مرارة الأيام ووحشتها ومعينً له فى الشدائد والأزمات ومؤنساً له عند الخيبات.
😢1