هذا سِنُ العشرين نعم
ولكن لماذا أنزوي كل ليلة أبكي على كل الطرق التي لم تكتمل وعلى أحلامٍ ود المرءُ لو نالها ؟، أليس هذا ربيع العمر!
ولكن لماذا أنزوي كل ليلة أبكي على كل الطرق التي لم تكتمل وعلى أحلامٍ ود المرءُ لو نالها ؟، أليس هذا ربيع العمر!
😢2
قد إيه محزن لما الإنسان يحس بحاجات وميعرفش يحكيها لحد فيضطر يسكت ويكمل حياته كده ويتظاهر إنه عادى يعني.
💔5
الاصعب من انك بتعاني طول الوقت هو انك تتفاجي اصلا انك مش قادر تعبر عن اي حاجة بتدور جواك وعمال بتسكت كل شوية اكتر واكتر
😢4❤1
يفنى الإنسان عمره كُله فى البحث عن مكان واحد فقط يسكن إليه ؛ يكن له ملاذً من مرارة الأيام ووحشتها ومعينً له فى الشدائد والأزمات ومؤنساً له عند الخيبات.
😢1