الأجواء دي من كل سنة بتفكرني بصدمتي وحقيقي الإنسان عايز يعتزل سوشيال لحد ما الفترة دي تعدي، عشان إحنا لا بننسى ولا بنتخطى حاجه، ومفيش حاجه اسمها ثانوية عامة بتتنسي، الشعور مازال، والصدمة موجودة، والندبة اللي سابتها بتفكرك كل شوية بكل حاجه.
😢5
تَنتهي العلاقات بقول وداعًا،
لكن أنا وصديقي إنتهت علاقتنا وأنا لا أدري ما السبب مَرت أشهُر على فُراقه دون ودَاعًا.
لكن أنا وصديقي إنتهت علاقتنا وأنا لا أدري ما السبب مَرت أشهُر على فُراقه دون ودَاعًا.
😢6
أنا مش هعافر في حاجة تاني، اللي ليا نصيب فيه هشوفه، ويادوب هعمل الجهد اللي يريّح ضميري وبس، لكن مش هضغط على نفسي ولا هتحمّل فوق طاقتي ولا هسعى لإصلاح الكوكب كُله لوحدي، كفاية بقى فرهدة ومُعافرة على الفاضي الواحد حرفيًا ضيّع من عُمره كتير في الولا حاجة
❤8
لولا التكييف وحمام السباحه اللي عندنا في الڤيلا كان زماني اتجننت من الحر
😁6❤1
لا يقترب مِني القلق
طالما أنت جواري
ولا أهتم لمشوار العُمر
كيف يُمكن أن يسير
لأنك أنت من تُشاركني الطريق!💗
طالما أنت جواري
ولا أهتم لمشوار العُمر
كيف يُمكن أن يسير
لأنك أنت من تُشاركني الطريق!💗
😢5
يمكن للإنسان أن يُغمض عينيه ويتجاهل ما لا يريد رؤيته، ولكن أخبرني كيف يمكن أن يتجاهل المرء تلك الأشياء التي يراها حين يُغمض عينيه؟
❤5