انا وابويا مش عارفين نغير الانبوبة (امي سابتلنا البيت ومشت)
😁4
أيُعقل أن يأخذ الإنسان نصيبه ( حُزنًا ) من أغلى أحبابه؟
كُل مرة
والله كُل مرة.
كُل مرة
والله كُل مرة.
😢7
مفيش إحساس احلي من إن الإنسان يكون مطمن، مش خايف، مش قلقان من حاجه ،مش بيخوض معارك مع عقله كل ليلة، يكون مطمن وبس .
❤6
دعواتكم ل تالتة ثانوي ربنا يوفقهم والامتحان يبقي حلو ويطلعوا مبسوطين بكرا
😭5❤3
إن شاء الله نؤجر ع الصبر على الحاجات اللي ملهاش
ملامح واضحة اللي هتفرتك دماغنا معاها في التفكير دي
ملامح واضحة اللي هتفرتك دماغنا معاها في التفكير دي
❤6
انا مبطلبش من الدنيا غير العادي
أو اقل كمان ولا ده بييجي ولا ده بييجي.
أو اقل كمان ولا ده بييجي ولا ده بييجي.
😢7
إنّه الإخفاقُ مَرّةً أخرى. لن ينتهي البؤسُ أبدًا !
وداعًا يا ثيو،
“سأغادر نحو الربيع”).
_ً رسالة فان جوخ الاخيرة الى اخيه ثيو.
وداعًا يا ثيو،
“سأغادر نحو الربيع”).
_ً رسالة فان جوخ الاخيرة الى اخيه ثيو.
❤5
أنتَ الذي لوْ مسّنا ما مسّنا
تبقى الرّحيم وأنتَ تجبر ما انكسَرْ.
تبقى الرّحيم وأنتَ تجبر ما انكسَرْ.
❤7