اللي قال إن الوحدة حلوة دا عبيط ومهما كانت الوحدة مريحه الإنسان هيفضل محتاج ونس معاه
❤6😢1
Forwarded from مدينة البؤس بتنهار
ندعوك يا رب؛ أن تقضِ حاجتنا ولو لا نعرف كيف ندعوك بها، وأن تقبل توبتنا، وترضى عنا، ولا تردنا خائبين.
اللهم البشارات التي نحب، والأيام التي تسُرّ، والرحمات التي
تتوالى، والعافية التي ننعم بها، واليقين الذي يريح القلوب.
اللهم البشارات التي نحب، والأيام التي تسُرّ، والرحمات التي
تتوالى، والعافية التي ننعم بها، واليقين الذي يريح القلوب.
❤5
لو أن الدُنيا أحنّ
كان من الممكن أن
يكون العيد عيدين
بوجودك.. جواري
كان من الممكن أن
يكون العيد عيدين
بوجودك.. جواري
❤6
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عني وعن أهل بيتي
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن أمي وأبي ووالديهم
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن إخواني وأخواتي وذرياتهم
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن كل من له حق علينا، واعف عن أصدقائي
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عمّن دعى لي في ظهر الغيب ومن أوصّاني بالدعاء
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن موتانا وجميع المسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن أمي وأبي ووالديهم
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن إخواني وأخواتي وذرياتهم
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن كل من له حق علينا، واعف عن أصدقائي
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عمّن دعى لي في ظهر الغيب ومن أوصّاني بالدعاء
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن موتانا وجميع المسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات
❤7
يارب متجمعنيش ب اي حاجة تاني تكون مش نصيبي، ويبقي كل اللي جاي هو الخير ليا والأصلح لقلبي ولحياتي
❤8
مبحبش الاوقات اللي بحس فيها إني عايزه حد يطبطب عليا وبلاقي نفسي في الاوضه لوحدي.
😢5
هو انا الوحيده الل شايفه ان البنات دمها بيبقى تقيل لما تتخطب
😁4
{فَأَمّا مَن ثَقُلَت مَوازينُهُ فَهُوَ في عيشَةٍ راضِيَةٍ}
- ومما يُثقل الميزان
سُبحَانَ اللهِ وبحمدِهِ، سُبحَانَ اللهِ العظيم.
- ومما يُثقل الميزان
سُبحَانَ اللهِ وبحمدِهِ، سُبحَانَ اللهِ العظيم.
❤8
يارب رحلتي في الحياة متكونش فردية ويشاركني فيها راجل سوّي وصالح يكون أحن عليا مِني، أعيش معاه أيام لينة ودافية كلها مودة وحب ورحمة.. ميخلينيش أندم في يوم إني اختارته، وميسيبنيش لدماغي مهما حصل بينا
❤6