كنت أواسي الجميع أنه لا بأس إن لم نحصل يومًا علي مانريد بينما قلبي يحترق كل ليلة على خيباتي وهزائمي فأنزوي في غرفتي وأبكي على كل الأحلام الضائعة والكأس المسكوب بأكمله.
😢4
مفيش أحلي من الوقت ده عمومًا في اليوم يارب إجعلنا من أهل الفَجر.
❤4
الواقفه اللي بقفها بعد ماخسرت حاجه كان نفسي فيها وكان عندي شوية أمل انها تكون من نصيبي '
💔6
صيف إيه اللي بدأ
ورمضان إيه اللي يخلص
وميدتيرم إيه وبتاع إيه انتو مين أصلًا
ورمضان إيه اللي يخلص
وميدتيرم إيه وبتاع إيه انتو مين أصلًا
😁6
مَفيش فيهم غلطة والله، ما شاء الله عليهم
( الليل، الشاي، الجو الرايق، الفلوس ).
( الليل، الشاي، الجو الرايق، الفلوس ).
❤6
كيف أسامحك علي الإنتظار؟
علي الرسالة التي لم تأتِ
والكلمات البسيطة التي
كانت ستحل كل شيء.
علي الرسالة التي لم تأتِ
والكلمات البسيطة التي
كانت ستحل كل شيء.
❤5💔5
اللي قال إن الوحدة حلوة دا عبيط ومهما كانت الوحدة مريحه الإنسان هيفضل محتاج ونس معاه
❤6😢1
Forwarded from مدينة البؤس بتنهار
ندعوك يا رب؛ أن تقضِ حاجتنا ولو لا نعرف كيف ندعوك بها، وأن تقبل توبتنا، وترضى عنا، ولا تردنا خائبين.
اللهم البشارات التي نحب، والأيام التي تسُرّ، والرحمات التي
تتوالى، والعافية التي ننعم بها، واليقين الذي يريح القلوب.
اللهم البشارات التي نحب، والأيام التي تسُرّ، والرحمات التي
تتوالى، والعافية التي ننعم بها، واليقين الذي يريح القلوب.
❤5